egy normális AC-t és klienst írni, mert elég gáz, hogy a játékos és a szerver csak akkor képes kommunikálni, ha már felléptél rá. Elég szomorú, hogy a SA-MP Kliens nem képes leellenőrizni, hogy nincs-e tele a szerver, helyes-e a játékos neve, beírta-e a szerver jelszót(ha van) és ha igen, akkor jól-e, anélkül, hogy felmennél rá.[/quote] akkor kb. elégedett lennék azzal, amit 0.4-nek fog nevezni. Majd látjuk, mindezt lefedi-e a ... and much more.[/quote] kijelentés.Fixes camera collisions on objects and vehicles that are outside the normal world map.[/quote]Ez viszont már nagyon kellett, hogy ne menjen át a kamera a falakon, amikor építek egy szigetet mondjuk, már ha jól értelmezem.Már rég az MTA-n lennék, ha lenne egy-két normális tutorial hozzá és a lua-hoz.
... and much more.[/quote] kijelentés.Fixes camera collisions on objects and vehicles that are outside the normal world map.[/quote]Ez viszont már nagyon kellett, hogy ne menjen át a kamera a falakon, amikor építek egy szigetet mondjuk, már ha jól értelmezem.Már rég az MTA-n lennék, ha lenne egy-két normális tutorial hozzá és a lua-hoz.
Fixes camera collisions on objects and vehicles that are outside the normal world map.[/quote]Ez viszont már nagyon kellett, hogy ne menjen át a kamera a falakon, amikor építek egy szigetet mondjuk, már ha jól értelmezem.Már rég az MTA-n lennék, ha lenne egy-két normális tutorial hozzá és a lua-hoz.
A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
Biztos vagy te ebben?
Biztos vagy te ebben? Miért kéne ebben nem biztos lenni? Kalcor leírta, hogy külön a játékosok tudják majd ezt a funkciót bekapcsolni és kikapcsolni. Most az a nagy kérdés, hogy milyen módszerrel fogja megoldani ezt.. ha más világba teszi a játékost akkor egy nagy kalap sz*r lesz az egész ahogy már van. Viszont, ha olyan lesz mint az MTA -ban.. normálisan lehet menni másokkal és olyan szürkés színű lesz az egész mint a \'Ghost Mode\' akkor nagyon f***a lesz. Nagyon várom már a következő dolgokat és nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért írta: \"and much more.. Comming soon.\" [/quote]Azért kedves ZyZu, mert amit kzyn leírt az nem ugyan az, amit te leírtál...Ő azt írta, hogy a kocsik nem akadhatnak össze egymással és objectekkel. Ritka volt mikor ez előjött, de akkor a kocsi elég érdekes formát vettek fel.. vagy ha 2 kocsi szorult össze, akkor szétrepült mindkettő.Te azt írtad le amit én.... Hogy átmész a többi kocsin, ahelyett, hogy érintenéd azt.Szóval biztos vagy kzyn abba, hogy csak arra jó amit te leírtál, vagy arra is amit Én és ZyZu leírt?
A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem. Biztos vagy te ebben? [/quote]Nem. Kalcor szerintem nem írta le elég egyértelműen. Vagy az lesz betéve amit én mondok (kb. felesleges funkció), vagy amit ZyZu, ami azért valamivel jobb. Az is csoda, hogy még fejleszti.
Viszont az tetszik, hogy Mattite újra Beta tester... Nevetséges, gondolom újra benyalta magát, vagy kibékültek a nagykutyával, mert pár éve is BT-s volt, de kilépett... akkor Kalcor ki is vette a munkáit a SA:MP-ból, kb. 1 hétig, aztán visszakerültek. 2 verzió 1 hét alatt Most meg megint a csapatba van...