CMD:weaps(playerid, params[]){ShowPlayerDialog(playerid, 199, DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapons/Fegyverek\", \"Kézi Fegyverek\\nPisztolyok\\nShotguns\\nGépfegyverek\\nPuskák\\nEgyéb\", \"Választ\",\"Kilépés\");return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == 199) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST,\"Kézi Fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nÁsó\\nKard\\nLáncfûrész\\nRózsazsín Dildo\\nDildo\\nVibrátor\\nEzüst Vibrátor\\nVirág\\nBot\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pisztolyok\", \"9mm Pisztoly\\n9mm Hangtompítós Pisztoly\\nDesert Eagle\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 2: { ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST,\"Shotguns\", \"Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 3: { ShowPlayerDialog(playerid, 203, DIALOG_STYLE_LIST,\"Gépfegyverek\", \"Micro SMG\\nMP5\\nAK-47\\nM4\\nTec-9\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 4: { ShowPlayerDialog(playerid, 204, DIALOG_STYLE_LIST,\"Puskák\", \"Légpuska\\nMesterlövész puska (Sniper)\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 5: { ShowPlayerDialog(playerid, 205, DIALOG_STYLE_LIST,\"Egyéb\", \"Festékszóró\\nTûzoltó\\nFényképezõ\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } } } } if(dialogid == 205) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 43, 500); } } } if(dialogid == 204) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 240); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 400); } } } if(dialogid == 203) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1200); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1100); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1200); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000); } } } if(dialogid == 202) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 800); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 900); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 600); } } } if(dialogid == 201) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 700); } } } if(dialogid == 200) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); case 11: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); case 12: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); case 13: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); } } }return 1;}
if(dialogid == 256) { if(response) { switch(listitem) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 500, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{00ff00}Moderátor Parancsok:\", \"{00ff00}disarm, setint, setworld, getip, ann, cc, warn\", \"Kilépés\",\"\"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 501, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{008509}FõModerátor Parancsok:\", \"{008509}armourall, healall, disarmall, swtweather, goto, get\\n{008509}ann2, (un)freeze, (un)mute\", \"Kilépés\",\"\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 502, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ffbf00}Adminisztrátor Parancsok:\", \"{ffbf00}hidemyadmin, kick, (un)ban\", \"Kilépés\",\"\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 503, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{007bff}FõAdminisztrátor Parancsok:\", \"{007bff}setrang\", \"Kilépés\",\"\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 504, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ff0000}Tulajdonos Parancsok:\", \"{ff0000}setlevel\", \"Kilépés\",\"\"); } } } return 1;}
Hi.Készítettem egy Weapon Lehívió scriptet.Készítõ: Én.Elkészítési Idõ: 4-5 perc. CMD:weaps(playerid, params[]){ShowPlayerDialog(playerid, 199, DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapons/Fegyverek\", \"Kézi Fegyverek\\nPisztolyok\\nShotguns\\nGépfegyverek\\nPuskák\\nEgyéb\", \"Választ\",\"Kilépés\");return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == 199) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST,\"Kézi Fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nÁsó\\nKard\\nLáncfûrész\\nRózsazsín Dildo\\nDildo\\nVibrátor\\nEzüst Vibrátor\\nVirág\\nBot\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pisztolyok\", \"9mm Pisztoly\\n9mm Hangtompítós Pisztoly\\nDesert Eagle\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 2: { ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST,\"Shotguns\", \"Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 3: { ShowPlayerDialog(playerid, 203, DIALOG_STYLE_LIST,\"Gépfegyverek\", \"Micro SMG\\nMP5\\nAK-47\\nM4\\nTec-9\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 4: { ShowPlayerDialog(playerid, 204, DIALOG_STYLE_LIST,\"Puskák\", \"Légpuska\\nMesterlövész puska (Sniper)\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } case 5: { ShowPlayerDialog(playerid, 205, DIALOG_STYLE_LIST,\"Egyéb\", \"Festékszóró\\nTûzoltó\\nFényképezõ\", \"Választ\",\"Kilépés\"); } } } } if(dialogid == 205) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 43, 500); } } } if(dialogid == 204) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 240); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 400); } } } if(dialogid == 203) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1200); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1100); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1200); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000); } } } if(dialogid == 202) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 800); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 900); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 600); } } } if(dialogid == 201) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 700); } } } if(dialogid == 200) { if(response) { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); case 11: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); case 12: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); case 13: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); } } }return 1;}
new _str[128];format(_str, sizeof(_str), \"%s megvásárolva!\", inputtext);SendClientMessage(playerid, -1, _str);
Nekem bejön.Csak egy vmi szúrja a szemem mégpedig ez: if(dialogid == 256) { if(response) { switch(listitem) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 500, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{00ff00}Moderátor Parancsok:\", \"{00ff00}disarm, setint, setworld, getip, ann, cc, warn\", \"Kilépés\",\"\"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 501, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{008509}FõModerátor Parancsok:\", \"{008509}armourall, healall, disarmall, swtweather, goto, get\\n{008509}ann2, (un)freeze, (un)mute\", \"Kilépés\",\"\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 502, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ffbf00}Adminisztrátor Parancsok:\", \"{ffbf00}hidemyadmin, kick, (un)ban\", \"Kilépés\",\"\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 503, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{007bff}FõAdminisztrátor Parancsok:\", \"{007bff}setrang\", \"Kilépés\",\"\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 504, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ff0000}Tulajdonos Parancsok:\", \"{ff0000}setlevel\", \"Kilépés\",\"\"); } } } return 1;}
Jó kis script, talán még annyit odaírhatsz hogy: new _str[128];format(_str, sizeof(_str), \"%s megvásárolva!\", inputtext);SendClientMessage(playerid, -1, _str); [/quote]inputtext? DIALOG_STYLE_LIST van, nem DIALOG_STYLE_INPUT
Jó kis script, talán még annyit odaírhatsz hogy: new _str[128];format(_str, sizeof(_str), \"%s megvásárolva!\", inputtext);SendClientMessage(playerid, -1, _str); inputtext? DIALOG_STYLE_LIST van, nem DIALOG_STYLE_INPUT [/quote]Kételkedsz? Akkor teszteld le! Az inputtext az is amire LIST formában rákattintasz.
Jó kis script, talán még annyit odaírhatsz hogy: new _str[128];format(_str, sizeof(_str), \"%s megvásárolva!\", inputtext);SendClientMessage(playerid, -1, _str);
Jó kis script, talán még annyit odaírhatsz hogy: new _str[128];format(_str, sizeof(_str), \"%s megvásárolva!\", inputtext);SendClientMessage(playerid, -1, _str); inputtext? DIALOG_STYLE_LIST van, nem DIALOG_STYLE_INPUT [/quote]Ha listás dialogban rákattintasz valamelyik menüpontra, akkor a kiválasztott sor szövegét eltárolja az inputtext paraméterbe. Így egyszerûen meg tudod hívni.Én is csak akkor jöttem rá, miután sokat szoptam sscanfal, hogy 40sort lekérjek :Cry2: Naplózva