Hi.
Készítettem egy Weapon Lehívió scriptet.
Készítõ: Én.
Elkészítési Idõ: 4-5 perc.
CMD:weaps(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 199, DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapons/Fegyverek\", \"Kézi Fegyverek\\nPisztolyok\\nShotguns\\nGépfegyverek\\nPuskák\\nEgyéb\", \"Választ\",\"Kilépés\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 199)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST,\"Kézi Fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nÁsó\\nKard\\nLáncfûrész\\nRózsazsín Dildo\\nDildo\\nVibrátor\\nEzüst Vibrátor\\nVirág\\nBot\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 1:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pisztolyok\", \"9mm Pisztoly\\n9mm Hangtompítós Pisztoly\\nDesert Eagle\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 2:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST,\"Shotguns\", \"Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 3:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 203, DIALOG_STYLE_LIST,\"Gépfegyverek\", \"Micro SMG\\nMP5\\nAK-47\\nM4\\nTec-9\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 4:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 204, DIALOG_STYLE_LIST,\"Puskák\", \"Légpuska\\nMesterlövész puska (Sniper)\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 5:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 205, DIALOG_STYLE_LIST,\"Egyéb\", \"Festékszóró\\nTûzoltó\\nFényképezõ\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
}
}
}
if(dialogid == 205)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 43, 500);
}
}
}
if(dialogid == 204)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 240);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 400);
}
}
}
if(dialogid == 203)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1200);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1100);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1200);
case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000);
}
}
}
if(dialogid == 202)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 800);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 900);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 600);
}
}
}
if(dialogid == 201)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 700);
}
}
}
if(dialogid == 200)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1);
case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1);
case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1);
case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1);
case 11: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1);
case 12: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1);
case 13: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1);
}
}
}
return 1;
}
Nekem bejön.
Csak egy vmi szúrja a szemem mégpedig ez:
if(dialogid == 256)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 500, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{00ff00}Moderátor Parancsok:\", \"{00ff00}disarm, setint, setworld, getip, ann, cc, warn\", \"Kilépés\",\"\");
case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 501, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{008509}FõModerátor Parancsok:\", \"{008509}armourall, healall, disarmall, swtweather, goto, get\\n{008509}ann2, (un)freeze, (un)mute\", \"Kilépés\",\"\");
case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 502, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ffbf00}Adminisztrátor Parancsok:\", \"{ffbf00}hidemyadmin, kick, (un)ban\", \"Kilépés\",\"\");
case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 503, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{007bff}FõAdminisztrátor Parancsok:\", \"{007bff}setrang\", \"Kilépés\",\"\");
case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 504, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ff0000}Tulajdonos Parancsok:\", \"{ff0000}setlevel\", \"Kilépés\",\"\");
}
}
}
return 1;
}
Hi.
Készítettem egy Weapon Lehívió scriptet.
Készítõ: Én.
Elkészítési Idõ: 4-5 perc.
CMD:weaps(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 199, DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapons/Fegyverek\", \"Kézi Fegyverek\\nPisztolyok\\nShotguns\\nGépfegyverek\\nPuskák\\nEgyéb\", \"Választ\",\"Kilépés\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 199)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST,\"Kézi Fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nÁsó\\nKard\\nLáncfûrész\\nRózsazsín Dildo\\nDildo\\nVibrátor\\nEzüst Vibrátor\\nVirág\\nBot\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 1:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pisztolyok\", \"9mm Pisztoly\\n9mm Hangtompítós Pisztoly\\nDesert Eagle\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 2:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST,\"Shotguns\", \"Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 3:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 203, DIALOG_STYLE_LIST,\"Gépfegyverek\", \"Micro SMG\\nMP5\\nAK-47\\nM4\\nTec-9\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 4:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 204, DIALOG_STYLE_LIST,\"Puskák\", \"Légpuska\\nMesterlövész puska (Sniper)\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
case 5:
{
ShowPlayerDialog(playerid, 205, DIALOG_STYLE_LIST,\"Egyéb\", \"Festékszóró\\nTûzoltó\\nFényképezõ\", \"Választ\",\"Kilépés\");
}
}
}
}
if(dialogid == 205)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 43, 500);
}
}
}
if(dialogid == 204)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 240);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 400);
}
}
}
if(dialogid == 203)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1200);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1100);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1200);
case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000);
}
}
}
if(dialogid == 202)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 800);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 900);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 600);
}
}
}
if(dialogid == 201)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 700);
}
}
}
if(dialogid == 200)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1);
case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1);
case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1);
case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1);
case 11: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1);
case 12: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1);
case 13: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1);
}
}
}
return 1;
}
Törölve. Kössz.
Jó kis script, talán még annyit odaírhatsz hogy:
new _str[128];
format(_str, sizeof(_str), \"%s megvásárolva!\", inputtext);
SendClientMessage(playerid, -1, _str);
Nekem bejön.
Csak egy vmi szúrja a szemem mégpedig ez:
if(dialogid == 256)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 500, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{00ff00}Moderátor Parancsok:\", \"{00ff00}disarm, setint, setworld, getip, ann, cc, warn\", \"Kilépés\",\"\");
case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 501, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{008509}FõModerátor Parancsok:\", \"{008509}armourall, healall, disarmall, swtweather, goto, get\\n{008509}ann2, (un)freeze, (un)mute\", \"Kilépés\",\"\");
case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 502, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ffbf00}Adminisztrátor Parancsok:\", \"{ffbf00}hidemyadmin, kick, (un)ban\", \"Kilépés\",\"\");
case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 503, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{007bff}FõAdminisztrátor Parancsok:\", \"{007bff}setrang\", \"Kilépés\",\"\");
case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 504, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ff0000}Tulajdonos Parancsok:\", \"{ff0000}setlevel\", \"Kilépés\",\"\");
}
}
}
return 1;
}
Nagyon gyanús....
Jó kis script, talán még annyit odaírhatsz hogy:
new _str[128];
format(_str, sizeof(_str), \"%s megvásárolva!\", inputtext);
SendClientMessage(playerid, -1, _str);
[/quote]
inputtext? DIALOG_STYLE_LIST van, nem DIALOG_STYLE_INPUT :D