Szerző Téma: Tuning Infernus és Bullet  (Megtekintve 3199 alkalommal)

Nem elérhető Olie

  • 892
  • Roleplay Õrült
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Dátum: 2012. Szeptember 26. - 08:47:17 »
+3 Show voters
Sziasztok!
Ezzel a scripttel feltuningolhatjátok az Infernus és a Bullet típusú jármûveket is.
Természetesen csak az AttachObjectToVehicle függvény, és néhány spoiler, kipufogó meg lökhárító object segítségével, de szerintem akkor is barón néz ki :)
Képek:
Klikk
Klikk
Klikk
Klikk
Klikk
Parancsok:
/tune - Az autó (Infi vagy Bullet) tuningolása
/untune - A Tuning eltávolítása
/credits - Bedobja kliensüzenetbe, hogy XtremeR készítette.
Eredeti készítõ:  XtremeR
Eredeti téma:      Klikk
Magyarra fordította: Olie
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/cdc834eb6f/
 

#if defined Credits
__________________________________________
Eredeti készítõ:  XtremeR
Eredeti téma:     forum.sa-mp.com/showthread.php?t=378749
Magyarra fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távoltsd el!
__________________________________________
#endif
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new tune[MAX_PLAYERS];
new o;
new ob2;
new ob3;
new ob4;
new ob5;
new ob6;
new ob7;
new ob8;
new ob9;
new ob10;
new ob11;
new ob12;
new ob13;
new ob14;
new ob15;
new ob16;
new ob17;
new ob18;
new ob19;
new ob20;
new ob21;
new ob22;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-----------------------------------------\");
print(\"Tuningolható Infernus ÉS Bullett by XtremeR\");
print(\"-----------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if (tune[playerid] == 1)
    {
      o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
     tune[playerid] = 0;
    }
}
public OnGameModeInit()
{
 o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
tune[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
CMD:credits(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"A Tuning-script készítõje: XtremeR\");
return 1;
}
CMD:untune(playerid, params[])
{
if(tune[playerid] == 1)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
DestroyObject(o);
DestroyObject(ob2 );
DestroyObject(ob3);
DestroyObject(ob4);
DestroyObject(ob5);
DestroyObject(ob6);
DestroyObject(ob7);
DestroyObject(ob8);
DestroyObject(ob9);
DestroyObject(ob10);
DestroyObject(ob11);
DestroyObject(ob12);
DestroyObject(ob13);
DestroyObject(ob14);
DestroyObject(ob15);
DestroyObject(ob16);
DestroyObject(ob17);
DestroyObject(ob18);
DestroyObject(ob19);
DestroyObject(ob20);
DestroyObject(ob21);
DestroyObject(ob22);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: A Tuning sikeresen eltávolítva!\");
}
else
if(tune[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Az autód nincs feltuningolva!\");
}
return 1;
}
CMD:tune(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // A 411 az Infernus id-je.
{
tune[playerid] = 1;
AttachObjectToVehicle(o, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.300000,0.000000,0.675000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob2, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,2.174999,-0.599999,0.000005,180.899887,180.899963);
AttachObjectToVehicle(ob3, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-1.950001,-0.599999,0.000005,180.899887,361.799743);
AttachObjectToVehicle(ob4, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob5, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob6, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.225000,0.000000,0.674999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob7, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.524999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob8, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.800000,0.149999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob9, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.650000,0.150000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob10, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.950000,0.150000,-10.800001,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob11, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob12, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.974999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob13, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.449999,0.000000,0.000000,0.000000);
AddVehicleComponent(vehicleid, 1079);
ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Az Infernusod sikeresen feltuningolva!\");
}
else
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 541) // Az 541 a Bullet ID-je
{
tune[playerid] = 1;
AttachObjectToVehicle(ob14, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,-2.025000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob15, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.375000,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob16, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-1.500000,0.075000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob17, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.374999,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob18, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.224999,0.600000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob19, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,1.575000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob20, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.075000,1.200000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob21, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-0.899999,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob22, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.974999,-0.449999,0.000000,0.000000,0.000000);
AddVehicleComponent(vehicleid, 1079);
ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"A Bulleted sikeresen feltuningolva!\");
}
else
{
tune[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Infernusban vagy Bulletben kell ülnöd, hogy használhasd!\");
}
return 1;
}

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #1 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 10:10:22 »
0 Show voters
jól néz ki!

Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #2 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 12:32:11 »
0 Show voters
Nah ez klasz komolyan mondom,ment a + Teso!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #3 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 14:35:08 »
0 Show voters
Hírtelen azt hittem, hogy egy mód.. de megláttam az attach objectet akkor már rájöttem, elég jó lett.

Nem elérhető Olie

  • 892
  • Roleplay Õrült
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #4 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 14:35:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1348662908\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hírtelen azt hittem, hogy egy mód.. de megláttam az attach objectet akkor már rájöttem, elég jó lett.
 
Nem én csináltam, én csak elhoztam ide :)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #5 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 16:39:44 »
0 Show voters
A bulletre nem igazán illik az az elsõ lökhárító...

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #6 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 17:26:44 »
0 Show voters
nem hát, de a többi egész jó.

Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #7 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 18:28:37 »
0 Show voters
Jó lett!
Mivel csináltad?

Nem elérhető Olie

  • 892
  • Roleplay Õrült
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #8 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 23:20:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: ..divx.. date=1348676917\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett!
Mivel csináltad?
 
Nem én csináltam.

Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #9 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 23:39:43 »
0 Show voters
Szia! Kaphatnék egy rövid leírást, hogy hogyan kell ezt betenni? Pawno-val próbálkozom, de akármelyik scriptet teszem be pl. Elidnítom a szervert kiírja hogy elindította, viszont írnám be konzolba mondjuk hogy /pm (pm srcript esetén) és azt dobja vissza hogy Unknown Command.

Nem elérhető Olie

  • 892
  • Roleplay Õrült
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #10 Dátum: 2012. Szeptember 27. - 07:43:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: kyle900 date=1348695583\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia! Kaphatnék egy rövid leírást, hogy hogyan kell ezt betenni? Pawno-val próbálkozom, de akármelyik scriptet teszem be pl. Elidnítom a szervert kiírja hogy elindította, viszont írnám be konzolba mondjuk hogy /pm (pm srcript esetén) és azt dobja vissza hogy Unknown Command.
 
Szia!
Persze!
1.) Letöltöd a .pwn kiterjesztésû fájlt
2.) Megnyitod a \"Pawno\" nevû programban
3.) Megnyomod az F5-öt. (Vagy felül klikk a \"Compile\" gombra)
4.) Keresd meg a .pwn fájl melletti .amx kiterjesztésû fájlt.
5.) Rakd vágólapra (Ctrl+C)
6.) Másold be a szervered \"Filterscripts\" mappájába
8.) Nyisd meg jegyzettömbbel a szerver.cfg-t.
9.) A Filterscripts sorba írd be a .amx fájl nevét (.amx nélkül)
10.) Indítsd a szervered.
Másféle módon az 6. ponttól:
6.) Másold be a szervered Filterscripts mappájába
7.) Indítsd a szervert
8.) A Szerveren írd be a következõ parancsokat: /rcon login [jelszavad] /rcon loadfs [amxfájlneve]
Remélem segítettem :)

Nem elérhető RolePlay

  • 2100
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #11 Dátum: 2012. Szeptember 27. - 07:54:16 »
0 Show voters
Elég jó :D ötletes script :D

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Tuning Infernus és Bullet
« Válasz #12 Dátum: 2012. Október 30. - 20:06:04 »
0 Show voters
fajjin lett  :) ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal