Szerző Téma: Anti-Fegyver  (Megtekintve 1302 alkalommal)

Anti-Fegyver
« Dátum: 2011. október 28. - 22:59:26 »
0 Show voters
Helló bemutatóm nektek az új szkriptemet és a baártomét exec -ét! Lényege az hogyha feljönek és van valamilyen minigun vagy ROCKet a gyereknél 50 percre le fagyasza és nem engedi játszani! + elveszi a fegyvert tõle :D
 

#include <a_samp>
forward fegyverhack();
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" By Exec. vs BlackStyler\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
#endif
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38)
{
    if(IsPlayerConnected(killerid))
{
            GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ fegyverek elvéve!\", 47500, 3);
   TogglePlayerControllable(killerid, 0);
   SetTimer(\"weaponhack\", 45000, 1);
   ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 37)
{
    if(IsPlayerConnected(killerid))
{
           GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ fegyverek elvéve!\", 47500, 3);
   TogglePlayerControllable(killerid, 0);
   SetTimer(\"weaponhack\", 45000, 1);
   ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 36)
{
    if(IsPlayerConnected(killerid))
{
            GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ fegyverek elvéve!\", 47500, 3);
   TogglePlayerControllable(killerid, 0);
   SetTimer(\"weaponhack\", 50000, 1);
   ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 35)
{
    if(IsPlayerConnected(killerid))
{
            GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Fegyver Hack !!!~n~~r~Lefagyasztva 50 percre~n~~r~+ atéve a fegyvered\", 47500, 3);
   TogglePlayerControllable(killerid, 0);
   SetTimer(\"weaponhack\", 50000, 1);
   ResetPlayerWeapons(killerid);
}
}
return 1;
}
public fegyverhack()
{
    new playerid;
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 13:34:48 írta APC »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Anti-Fegyver
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 28. - 23:46:52 »
0 Show voters
Most vagy én tévedek, de 50000 az 50 másodperc.
Az 50 perc az 50 * 60 * 1000.
Egyébként meg nem értem minek engedélyezted az ismétlõdést a timernek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 28. - 23:48:36 írta kurta999 »

Anti-Fegyver
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 29. - 17:17:29 »
0 Show voters
Szerintem csak elirta :D

Anti-Fegyver
« Válasz #3 Dátum: 2011. október 29. - 17:36:31 »
0 Show voters
Egyébként az OnPlayerDeath callback-os részt meg lehetne oldani egyetlen egy darab if ciklussal is!
E:
És SetTimerEX-t kéne használni,mert így tiszta bug lesz!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal