Szerző Téma: The DriveKill DeathMatch  (Megtekintve 1224 alkalommal)

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
The DriveKill DeathMatch
« Dátum: 2013. Augusztus 04. - 19:58:31 »
+3 Show voters
Na sokan mutatták hogy mi volt az elsõ szkriptjük!
Nekem ez a kis Gamemode volt az elsõ!
A játék lényege, hogy a farmra randomszerûen bespawnolunk, kapunk egy véletlenszerûen kiválasztott jármûvet, és zsámóóó azzal kell kinyírni mindenkit
Tudom hogy nem nagy de mégis az elsõ!!
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
//#include <colors>
#include <float>
#include            <   fixchars   >
#include             <   sscanf2      >
#include             <    foreach   >
#pragma tabsize 0
new Kocsi[MAX_PLAYERS];
#define SPAWNHELYx 0
#define SPAWNHELYy 0
#define SPAWNHELYz 0
#define Szervername \"[HUN]DriveKillDeathMatch\"
#define Mapname \"DriveKillDM-MAP\"
 
new Randomkocsi [] = {
402,
405,
406,
411,
412,
415,
419,
568,
429,
445,
451,
477,
494,
506,
535,
536,
541,
560,
565,
567,
603
};
 
//Szinek definiálása
#define COLOR_ASKQ 0xFF0000FF
#define COLOR_ZOLD 0x33BB44BB
#define COLOR_AFK 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA
#define COLOR_GROVE 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_WARNING 0xFB0000FF
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF0606FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_YELLOW 0xDABB3EAA
#define COLOR_LOGIN 0x00FFFFFF
#define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA
#define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA
#define COLOR_NEWS 0x458E1DAA
#define COLOR_OOC 0x33AA33AA
#define COLOR_ADMINSEGED 0xFFFF00AA
#define COLOR_FOADMIN 0xFF0606FF
#define COLOR_ADMIN 0xFF0606FF
#define COLOR_TULAJ 0xFF0606FF
#define COLOR_SCRIPTER 0x00808000
#define COLOR_ADMINCHAT 0x33AA33AA
#define COLOR_FOADMINCHAT 0xFF8C00AA
#define COLOR_SCRIPTERCHAT 0x33CCFFAA
#define TEAM_CYAN 1
#define TEAM_BLUE 2
#define TEAM_GREEN 3
#define TEAM_ORANGE 4
#define TEAM_COR 5
#define TEAM_BAR 6
#define TEAM_TAT 7
#define TEAM_CUN 8
#define TEAM_STR 9
#define TEAM_HIT 10
#define TEAM_ADMIN 11
#define OBJECTIVE_COLOR 0x64000064
#define TEAM_GREEN_COLOR 0xFFFFFFAA
#define TEAM_JOB_COLOR 0xFFB6C1AA
#define TEAM_HIT_COLOR 0xFFFFFF00
#define TEAM_BLUE_COLOR 0x8D8DFF00
#define TEAM_RADIO_COLOR 0xF2D068FF
#define COLOR_ADD 0x63FF60AA
#define TEAM_GROVE_COLOR 0x00D900C8
#define TEAM_VAGOS_COLOR 0xFFC801C8
#define TEAM_BALLAS_COLOR 0xD900D3C8
#define TEAM_AZTECAS_COLOR 0x01FCFFC8
#define TEAM_CYAN_COLOR 0xFF8282AA
#define TEAM_ORANGE_COLOR 0xFF830000
#define TEAM_COR_COLOR 0x39393900
#define TEAM_BAR_COLOR 0x00D90000
#define TEAM_TAT_COLOR 0xBDCB9200
#define TEAM_CUN_COLOR 0xD900D300
#define TEAM_STR_COLOR 0x01FCFF00
#define TEAM_ADMIN_COLOR 0x00808000
#define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00
#define COLOR_SPEC 0xBFC0C200
#pragma tabsize 0
#define COLOR_BLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_DARKNICERED 0x9D000096
#define COLOR_LIGHT_BLUE 0x9FB1EEAA
stock bool:FALSE = false;
#define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring);}while(FALSE)
#define SendFormatMessageToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%2),%3);SendClientMessageToAll((%1),sendfstring);}while(FALSE)
#define SFMToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%2),%3);MsgToAll((%1),sendfstring);}while(FALSE)
#define SFM(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);Msg(%1,(%2),sendfstring);}while(FALSE)
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"DriveKillDM by Peti134... Betöltve\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(Szervername);
SendRconCommand(Mapname);
AddPlayerClass(0, 3,3,3, 3, 6,0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, SPAWNHELYx,SPAWNHELYy,SPAWNHELYz+99);
SetPlayerCameraPos(playerid, SPAWNHELYx+random(20),SPAWNHELYy+random(20),SPAWNHELYz+random(10));
SetPlayerCameraLookAt(playerid, SPAWNHELYx,SPAWNHELYy,SPAWNHELYz+3);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Kocsi[playerid] = AddStaticVehicleEx(Randomkocsi[random(21)],SPAWNHELYx+random(20),SPAWNHELYy+random(20),SPAWNHELYz+2,0,0,0,0);
//KocsiTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Kocsivaltas\");;
SFMToAll(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"%s fellépett a szerverre!\",GetName(playerid));
Msg(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Üdvözlet a szerveren! Ennek a szervernek az a lényege,\");
Msg(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"hogy spawnolás után egy véletrenszerûen kiválasztott kocsiba kerülsz és a kocsin belül kell kinyírnod akit csak tudsz!\");
Msg(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"Most jelenleg annyi dolgod van, hogy megnyomod a SPAWN gombot, vagy nyomsz egy entert!\");
return 1;
}
 
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
SFMToAll(COLOR_LIGHTRED,\"%s lelépett a szerverrõl!\",GetName(playerid));
DestroyVehicle(Kocsi[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
PutPlayerInVehicle(playerid,Kocsi[playerid],0);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SFMToAll(COLOR_YELLOW,\"%s megölte %s-t\",GetName(playerid),GetName(killerid));
return 1;
}
stock Msg(playerid, szin, szoveg[])
{
SendFormatMessage(playerid, szin, \"%s: %s\",Szervername, szoveg);
return 1;
}
stock MsgToAll(szin, szoveg[])
{
SendFormatMessageToAll(szin,\"%s: %s\",Szervername, szoveg);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
PutPlayerInVehicle(playerid,Kocsi[playerid],0);
Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem szállunk ki a kocsiból... -.-\");
}
return 1;
}

 
E:Javítva!Connectnél nem mindenkinek küldte az üzit hanem csak annak aki fellépett disconnectnél -||-
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 05. - 16:02:46 írta Wiliam Levy »

The DriveKill DeathMatch
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 04. - 20:00:45 »
0 Show voters
Ez nagyon sovány, még elsõnek is! :(. De azért kapsz egy pluszt. Nem tudom mire de kapsz.

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
The DriveKill DeathMatch
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 04. - 20:07:37 »
+3 Show voters
 SFM(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"%s fellépett a szerverre!\",GetName(playerid));

 
Saját magának küldi el, hogy belépett?

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
The DriveKill DeathMatch
« Válasz #3 Dátum: 2013. Augusztus 04. - 21:32:51 »
0 Show voters
Szép munka még elsõnek is :)
Nekem ha jól emlékszem akkor /helpes textdraw volt életem  legelsõ munkája  :laugh: :laugh:  :sly: :sly:
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 04. - 23:29:44 írta Cannonn »

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
The DriveKill DeathMatch
« Válasz #4 Dátum: 2013. Augusztus 05. - 15:44:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Benceee date=1375639657\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40913\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

 SFM(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"%s fellépett a szerverre!\",GetName(playerid));

 
Saját magának küldi el, hogy belépett?
 
Jóvannaaa ez volt az elsõ

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Augusztus 05. - 16:04:01 )


Ez nagyon sovány, még elsõnek is! :(. De azért kapsz egy pluszt. Nem tudom mire de kapsz.
 
[/quote]
Na várjunkcsak! Neked mi is volt az elsõ munkád??!??! -.-
Am köszi a \'+\'-t :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 05. - 16:04:01 írta Wiliam Levy »

The DriveKill DeathMatch
« Válasz #5 Dátum: 2013. Augusztus 05. - 16:57:13 »
0 Show voters
Apropó hiba.. a killerid öli meg a playerid-t. Nálad fordítva van.
Amúgy egész ötletes. Nekem az elsõ munkám egy repteres TDM volt, kapukkal, fegyverbolttal, élettöltõvel. Talán még megvan elrejtve egy poros mappa mélyén. :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal