Elnézést a késõ válaszért.
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 265 || 266 || 267 || 280 || 281 || 282 || 283 || 288)
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
}
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 265 || 266 || 267 || 280 || 281 || 282 || 283 || 288)
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
}
return 1;
}
CMD:ruha(playerid, params[])
{
SetPlayerSkin(playerid, 265);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}