#include <a_samp>#include zcmd#if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" AFK script \");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}#elsemain(){print(\"\\n----------------------------------\");print(\" AFK script by Tony\");print(\"----------------------------------\\n\");}public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]);CMD:afkbe(playerid, params[]){TogglePlayerControllable(playerid,0);new playerneve[24], string[64]; GetPlayerName(playerid, playerneve, 24);format(string, 64, \"%s mostmár AFK-n van\", playerneve); SendClientMessageToAll(0xFF7318FF, string);SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"AFK-ba léptél!\");SetPlayerColor(playerid, 0x000000AA);SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3); return 1;}CMD:afkki(playerid, params[]){TogglePlayerControllable(playerid,1);new playerneve[24], string[64]; GetPlayerName(playerid, playerneve, 24);format(string, 64, \"%s visszajött,már nincs AFK-n \", playerneve); SendClientMessageToAll(0xFF7318FF, string);SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Kiléptél az AFK-ból!\");SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFAA); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); return 1;}#endif
Szia!Kezdésnek megfelel ilyeneket csinálni de a net hemzseg ezektõl.AJánlom valami nagyobb script készítését.De szép munka elsõre
Csak bele-bele olvasgattam és egy kis észrevétel: new playerneve[24] Ez nem helyes így. Inkább new playerneve[MAX_PLAYER_NAME]
#define MAX_PLAYER_NAME 24 [/quote]
az nem az, hogy a MAX_PLAYER_NAME 24 karakter lehet? Mert így olyan mintha, egy playerneve nevû string-et hozna létre.
new name[500];GetPlayerName(playerid,name,500);
az nem az, hogy a MAX_PLAYER_NAME 24 karakter lehet? Mert így olyan mintha, egy playerneve nevû string-et hozna létre. de a név az egy string :mistrust:akár eltárolhatnánk egy 500as változóban is.. new name[500];GetPlayerName(playerid,name,500); csak felesleges mivel a játékos neve csak 24 bitet foglal el maximum, nem pedig 500at [/quote]Hülyeség, egy cella 4 bájt. Ha utána rakod a \"char\" szócskát, akkor a PAWN 1bájtra csökkenti ezen karakterek tárolását.
az nem az, hogy a MAX_PLAYER_NAME 24 karakter lehet? Mert így olyan mintha, egy playerneve nevû string-et hozna létre. de a név az egy string :mistrust:akár eltárolhatnánk egy 500as változóban is.. new name[500];GetPlayerName(playerid,name,500); csak felesleges mivel a játékos neve csak 24 bitet foglal el maximum, nem pedig 500at [/quote]Hülyeség, egy cella 4 bit. Ha utána rakod a \"char\" szócskát, akkor a PAWN 1bitre csökkenti ezen karakterek tárolását. [/quote]Nem igaz, mert 1 cella, 4 bájt, azaz 32 bit. Ha \'char\' típust adsz a tömbnek, akkor 1 cella, 1 bájt.