GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: T0ny - 2012. július 20. - 22:40:45

Cím: AFK script
Írta: T0ny - 2012. július 20. - 22:40:45
Sziasztok!
Szeretném publikálni elsõ scriptemet, ez pedig egy AFK script.
Nem valami nagy durranás de hátha valakinek jól jön  ;)
Készítési idö: 20 perc
Parancsok:
                  /afkbe - AFK-ba lépsz
                  /afkki -Kilépsz az AFK-ból
Kód:
 
#include <a_samp>
#include zcmd
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" AFK script                        \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" AFK script by Tony\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]);
CMD:afkbe(playerid, params[])
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new playerneve[24], string[64];
    GetPlayerName(playerid, playerneve, 24);
format(string, 64, \"%s mostmár AFK-n van\", playerneve);
    SendClientMessageToAll(0xFF7318FF, string);
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"AFK-ba léptél!\");
SetPlayerColor(playerid, 0x000000AA);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3);
    return 1;
}
CMD:afkki(playerid, params[])
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
new playerneve[24], string[64];
    GetPlayerName(playerid, playerneve, 24);
format(string, 64, \"%s visszajött,már nincs AFK-n \", playerneve);
    SendClientMessageToAll(0xFF7318FF, string);
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Kiléptél az AFK-ból!\");
SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFAA);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    return 1;
}
#endif

 
Solidfiles: Katt
Remélem elnyeri a tetszéseteket! :)
Cím: AFK script
Írta: D4N13L - 2012. július 20. - 23:35:46
Szia!
Kezdésnek megfelel ilyeneket csinálni de a net hemzseg ezektõl.
AJánlom valami nagyobb script készítését.
De szép munka elsõre
Cím: AFK script
Írta: T0ny - 2012. július 24. - 17:58:39
Idézetet írta: Daniel_Moskva date=1342820146\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24756\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia!
Kezdésnek megfelel ilyeneket csinálni de a net hemzseg ezektõl.
AJánlom valami nagyobb script készítését.
De szép munka elsõre
 
Köszi!
Valószínûleg megfogadom a tanácsod és írni fogok egy nagyobb scriptet is.
Cím: AFK script
Írta: Striker - 2012. július 24. - 21:59:33
Kezdésnek jó, grat  :smokin:
Cím: AFK script
Írta: SuBaRu - 2012. július 26. - 22:55:49
ha kezdõ vagy jó!! Grat
Cím: AFK script
Írta: zeteni - 2012. július 26. - 23:07:04
Csak bele-bele olvasgattam és egy kis észrevétel: new playerneve[24] Ez nem helyes így. Inkább new playerneve[MAX_PLAYER_NAME]
Cím: AFK script
Írta: Kovacs_Bela - 2012. július 26. - 23:11:53
Idézetet írta: zeteni date=1343336824\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24756\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak bele-bele olvasgattam és egy kis észrevétel: new playerneve[24] Ez nem helyes így. Inkább new playerneve[MAX_PLAYER_NAME]
 
tedánijel há nemongyááámá hülyeséégeket xd
amúgy úgy is jó, rövidebb.. mivel a MAX_PLAYER_NAME = 24.. tehát akámelyiket írjuk bele jó..
 

#define MAX_PLAYER_NAME 24
 
[/quote]
Cím: AFK script
Írta: zeteni - 2012. július 27. - 16:11:17
az nem az, hogy a MAX_PLAYER_NAME 24 karakter lehet? Mert így olyan mintha, egy playerneve nevû string-et hozna létre.
Cím: AFK script
Írta: Kovacs_Bela - 2012. július 27. - 16:27:34
Idézetet írta: zeteni date=1343398277\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24756\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az nem az, hogy a MAX_PLAYER_NAME 24 karakter lehet? Mert így olyan mintha, egy playerneve nevû string-et hozna létre.
 
de a név az egy string  :mistrust:
akár eltárolhatnánk egy 500as változóban is..
 

new name[500];
GetPlayerName(playerid,name,500);

 
csak felesleges mivel a játékos neve csak 24 bitet foglal el maximum, nem pedig 500at :D
Cím: AFK script
Írta: zeteni - 2012. július 27. - 18:24:51
Ja igaz bocs, nem aludtam semmit, aztán le szívta az agyamat xd Amúgy jó lett.
Cím: AFK script
Írta: DrAkE - 2012. július 27. - 18:52:34
Idézetet írta: danix99 date=1343399254\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24756\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


az nem az, hogy a MAX_PLAYER_NAME 24 karakter lehet? Mert így olyan mintha, egy playerneve nevû string-et hozna létre.
 
de a név az egy string  :mistrust:
akár eltárolhatnánk egy 500as változóban is..
 

new name[500];
GetPlayerName(playerid,name,500);

 
csak felesleges mivel a játékos neve csak 24 bitet foglal el maximum, nem pedig 500at :D
 
[/quote]
Hülyeség, egy cella 4 bájt. Ha utána rakod a \"char\" szócskát, akkor a PAWN 1bájtra csökkenti ezen karakterek tárolását.
Cím: AFK script
Írta: Gabor.. - 2012. július 28. - 12:06:06
Idézetet írta: DrAkE date=1343407954\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24756\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

az nem az, hogy a MAX_PLAYER_NAME 24 karakter lehet? Mert így olyan mintha, egy playerneve nevû string-et hozna létre.
 
de a név az egy string  :mistrust:
akár eltárolhatnánk egy 500as változóban is..
 

new name[500];
GetPlayerName(playerid,name,500);

 
csak felesleges mivel a játékos neve csak 24 bitet foglal el maximum, nem pedig 500at :D
 
[/quote]
Hülyeség, egy cella 4 bit. Ha utána rakod a \"char\" szócskát, akkor a PAWN 1bitre csökkenti ezen karakterek tárolását.
 
[/quote]
Nem igaz, mert 1 cella,  4 bájt, azaz 32 bit. ;) Ha \'char\' típust adsz a tömbnek, akkor 1 cella, 1 bájt.
Cím: AFK script
Írta: DrAkE - 2012. július 28. - 12:10:08
Elírtam, de köszi, javítottam.