new Skinek[] ={
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,
15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,
31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,
47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,
63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,75,76,77,78,79,
80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,
96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,
109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,
121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,
133,134,135,136,137,138,139,140,141,142,143,144,
145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,
157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,
169,170,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,
181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,
193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204,
205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,
217,218,219,220,221,222,223,224,225,226,227,228,
229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239,240,
241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,
253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,
265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,
277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,
289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299
};
0
1
2
3
4
5
6
7
8
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
32
33
34
35
36
37
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
57
58
59
60
61
62
66
67
68
72
73
78
79
80
81
82
83
84
86
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
132
133
134
135
136
137
142
143
144
146
147
149
153
154
155
156
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
170
171
173
174
175
176
177
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
200
202
203
204
206
208
209
210
212
213
217
218
220
221
222
223
227
228
229
230
234
235
236
249
240
241
242
247
248
249
250
252
253
254
255
258
259
260
261
262
264
268
269
270
271
272
273
289
290
291
292
293
294
295
296
297
299
9
10
11
12
13
31
38
39
40
41
54
55
56
63
64
65
69
75
76
77
85
87
88
89
90
91
92
93
129
130
131
138
139
140
141
145
148
150
151
152
157
169
172
178
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
201
205
207
211
214
215
216
219
224
225
226
231
232
233
251
256
257
263
298
237
238
243
244
245
246
stock IsValidSkin(SkinID)
{
if((SkinID == 0)||(SkinID == 7)||(SkinID >= 9 && SkinID <= 41)||(SkinID >= 43 && SkinID <= 64)||(SkinID >= 66 && SkinID <= 73)||(SkinID >= 75 && SkinID <= 85)||(SkinID >= 87 && SkinID <= 118)||(SkinID >= 120 && SkinID <= 148)||(SkinID >= 150 && SkinID <= 207)||(SkinID >= 209 && SkinID <= 264)||(SkinID >= 274 && SkinID <= 288)||(SkinID >= 290 && SkinID <= 299)) return true;
else return false;
}
\"Minek soroltad fel egy változóba mind a 300 skin-t?\"for(new i=0; i < 300; i++)
Azért járok ide, hogy tanuljak. Ha tudsz egyszerűbb megoldást, megosztod velem? Kérlek.
p.s: ezzel a ciklussal önmagában nem sokat érsz el, ugyanis az összes bugos/nem létező skin benne van.A hibás skin ID-ket meg lépteted: if(i == id || i == id2) continue;
Ugye itt mindenki profi scripter? Nem lehet megosztani mással nem a legnaprakészebb/legmodernebb információt?Még jó, hogy SA-MPban 0-tól 312-ig vannak a skinek (legújabb 0.3.7-es verzióval), még anno a 0.3d RC5 verzióban ki lettek tömködve a nem létező skin id-k (3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 86, 119, 149, 208, 273, 289).
Ez a lista ~1 éves, azért raktam ki, HA valakinek éppenségen PONT ILYEN kell, ne kelljen megírnia újra.
Tudom, hogy van egyszerűbb módja is, de én akkor ezt láttam a legjobbnak. Ha úgy gondoljátok, felesleges, lehet törölni.
p.s: ezzel a ciklussal önmagában nem sokat érsz el, ugyanis az összes bugos/nem létező skin benne van.
stock
bool:IsValidSkin(skinid)
{
return (0 <= skinid <= 312);
}
stock
bool:IsValidSkin(skinid)
{
return ((0 <= skinid <= 312) && (skinid != 74));
}
stock IsValidSkin(SkinID)
{
switch(SkinID)
{
case 0..7: return 1;
case 9..41: return 1;
case 43..64: return 1;
case 66..73: return 1;
case 75..85: return 1;
case 87..118: return 1;
case 120..148: return 1;
case 150..207: return 1;
case 209..264: return 1;
case 274..288: return 1;
case 290..299: return 1;
}
return 0;
}
Az ifes megoldás helyett:Jó, hogy figyelsz, ezt már előtted kitárgyaltuk...
stock IsValidSkin(SkinID)
{
switch(SkinID)
{
case 0..7: return 1;
case 9..41: return 1;
case 43..64: return 1;
case 66..73: return 1;
case 75..85: return 1;
case 87..118: return 1;
case 120..148: return 1;
case 150..207: return 1;
case 209..264: return 1;
case 274..288: return 1;
case 290..299: return 1;
}
return 0;
}
Pawn codetag kirakva, ne felejtsd el legközelebb.