Üdv.
Ez Tanz0rz a_angles.inc fájlából való ebben van egy fügvény a SetPlayerFaceToPlayer(playerid, targetid);
Kód:
stock SetPlayerToFacePlayer(playerid, targetid) // From a_angles.inc ( Tannz0rz )
{
new
Float:pX,
Float:pY,
Float:pZ,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:ang;
if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerConnected(targetid)) return 0;
GetPlayerPos(targetid, X, Y, Z);
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
if( Y > pY ) ang = (-acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);
else if( Y < pY && X < pX ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 450.0);
else if( Y < pY ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);
if(X > pX) ang = (floatabs(floatabs(ang) + 180.0));
else ang = (floatabs(ang) - 180.0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, ang);
return 0;
}
Ez ráteszi az egyik játékos nézetét a másikra. Támadó npc-k nél is így csinálják mert ha a játékos facingangle-jára tenné akkor ha megfordul ,hogy lõje akkor az npc is megfordul ezt kell alkalmazni!