GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Gang[St]e[R] - 2011. Február 03. - 16:36:59

Cím: SetPlayerToFacePlayer
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. Február 03. - 16:36:59
Üdv.
Ez Tanz0rz a_angles.inc fájlából való ebben van egy fügvény a SetPlayerFaceToPlayer(playerid, targetid);
Kód:

stock SetPlayerToFacePlayer(playerid, targetid) // From a_angles.inc ( Tannz0rz )
{
new
Float:pX,
Float:pY,
Float:pZ,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:ang;
if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerConnected(targetid)) return 0;
GetPlayerPos(targetid, X, Y, Z);
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
if( Y > pY ) ang = (-acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);
else if( Y < pY && X < pX ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 450.0);
else if( Y < pY ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);
if(X > pX) ang = (floatabs(floatabs(ang) + 180.0));
else ang = (floatabs(ang) - 180.0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, ang);
return 0;
}

 
Ez ráteszi az egyik játékos nézetét a másikra. Támadó npc-k nél is így csinálják mert ha a játékos facingangle-jára tenné akkor ha megfordul ,hogy lõje akkor az npc is megfordul ezt kell alkalmazni!
Cím: SetPlayerToFacePlayer
Írta: ChuckNorris - 2011. Február 03. - 16:38:01
A téma neve kicsit megtévesztõ,mert ez nem vizsgál,hanem beálít.
Cím: SetPlayerToFacePlayer
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. Február 03. - 16:41:39
Igaz ,de leis lehet kérdezni nah mind1 átírom!
Cím: SetPlayerToFacePlayer
Írta: Csabesz - 2011. Február 03. - 16:49:40
eR\" post=\"110616\" timestamp=\"1296747699\"]
Igaz ,de leis lehet kérdezni nah mind1 átírom!
 
[/quote]
Az eljárás nevébõl arra következtetek, hogy ez csak beállítja és nem lekérdezi.  :D
Cím: SetPlayerToFacePlayer
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. Február 03. - 16:54:53
Úgyértve lehet lekérdezni ,hogy átirom ha kell valakinek !