Üdv.
Összedobtam 1 kisebb kódot amit csak annyit tesz hogy objectot tudsz csatolni magadra
Parancs: /setmyattachobject, /removeobject
Készitõ : Blade.
Készitési idõ : 5 perc
Kód :
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
CMD:setmyattachobject(playerid,params[])
{
new
string[ 128 ],
slot,
modelid,
bone;
if( sscanf( params, \"ddd\", slot, modelid, bone )) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /setmyattach [slot][Model ID] [bone] \" );
if( bone > 18 ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Csont nem lehet nagyobb 18 nál! \" );
SetPlayerAttachedObject(playerid,slot,modelid,bone);
format(string,128,\"Object felcsatolva ! slot : %d | Model:%d|Csont:%d\",slot,model,bone);
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,string);
return 1;
}
CMD:removeobject(playerid,params[])
{
new
string[128],
slot;
if( sscanf( params, \"i\", slot) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /removeobject [slot]\" );
RemovePlayerAttachedObject( playerid, slot);
format( str, sizeof( str ), \"A %d . Slotban lévõ holding object lecsatolva, és törölve!\", slot );
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, string);
return 1;
}
Elég 1 Szimpla köszönöm is!