GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: instant - 2012. június 28. - 16:56:05

Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: instant - 2012. június 28. - 16:56:05
Üdv.
Összedobtam 1 kisebb kódot amit csak annyit tesz hogy objectot tudsz csatolni magadra
Parancs: /setmyattachobject, /removeobject
Készitõ : Blade.
Készitési idõ : 5 perc
Kód :
 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
CMD:setmyattachobject(playerid,params[])
{
new
        string[ 128 ],
slot,
modelid,
bone;
if( sscanf( params, \"ddd\", slot, modelid, bone )) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /setmyattach [slot][Model ID] [bone] \" );
if( bone > 18 ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Csont nem lehet nagyobb 18 nál! \" );
SetPlayerAttachedObject(playerid,slot,modelid,bone);
format(string,128,\"Object felcsatolva ! slot : %d | Model:%d|Csont:%d\",slot,model,bone);
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,string);
return 1;
}
CMD:removeobject(playerid,params[])
{
new 
                string[128],
                slot;
if( sscanf( params, \"i\", slot) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /removeobject [slot]\" );
RemovePlayerAttachedObject( playerid, slot);
format( str, sizeof( str ), \"A %d . Slotban lévõ holding object lecsatolva, és törölve!\", slot );
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, string);
return 1;
}

 
Elég 1 Szimpla köszönöm is!
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: Spedy - 2012. június 28. - 17:01:58
Nagyon tetszik!! :thumbsup: ezt felhasználom!!:) Kösszönöm a publikálást! És grat!
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: instant - 2012. június 28. - 17:12:55
Köszöntem.
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: norbee0170 - 2012. június 30. - 21:59:52
de mér angol a parancs?
 
/removeobject [slot]
[/quote]
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: instant - 2012. június 30. - 22:05:53
egy angolt jobban Szeretem mint magyarul.
kettõ:alapból igy szeretem.
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: kurta999 - 2012. június 30. - 23:29:45
Bocs, de így nemsok értelme van.
Megcsinálhatnád már úgy is, hogy az offset-ot, forgást és a scale-t is tudd állítani. Ez sscanf segítségével nem nehéz munka és így már lehetne vele sokkal jobban szórakozni is.
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: Gabor.. - 2012. június 30. - 23:42:41
Idézetet írta: kurta999 date=1341091785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23465\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bocs, de így nemsok értelme van.
Megcsinálhatnád már úgy is, hogy az offset-ot, forgást és a scale-t is tudd állítani. Ez sscanf segítségével nem nehéz munka és így már lehetne vele sokkal jobban szórakozni is.
 
Én is így szerettem volna csinálni, hogy offset stb..., de azt honnan tudom meg, hogy pl. a hátán mi az offset, meg egyéb helyen? Ha megmondanád, vagy adnál egy kis segítséget, megköszönném. :D
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: kurta999 - 2012. június 30. - 23:46:54
Csak próbálgatni lehet.
A bone id-k azok levannak írva wikin, aztán beálsz északra és a neked megfelelõ tengelyen mozgatod az objectet.
De a legegyszerûbb megoldás az a következõ:
 
EditAttachedObject(playerid, slot);
Cím: SetPlayerAttachedObject
Írta: Gabor.. - 2012. július 01. - 00:12:32
Idézetet írta: kurta999 date=1341092814\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23465\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak próbálgatni lehet.
A bone id-k azok levannak írva wikin, aztán beálsz északra és a neked megfelelõ tengelyen mozgatod az objectet.
De a legegyszerûbb megoldás az a következõ:
 
EditAttachedObject(playerid, slot);

 

Oks, köszi Kurta.