new str[64], Float:x,Float:y,Float:z;public OnPlayerUpdate(playerid) {GetPlayerPos(playerid,x,y,z);format(str,64,\"%.2f %.2f %.2f 0\",x,y,z);TextDrawSetString(Textdraw12,str);return 1;} [/quote]Lagot + bugot okoz. public OnPlayerConnect(playerid){Showing[playerid] = 0;} [/quote]Ez is felesleges, mivel alapból 0 az értéke létrehozáskor.Bocsi de ennek a scriptnek nem látom semmi értelmét.
new str[64], Float:x,Float:y,Float:z;public OnPlayerUpdate(playerid) {GetPlayerPos(playerid,x,y,z);format(str,64,\"%.2f %.2f %.2f 0\",x,y,z);TextDrawSetString(Textdraw12,str);return 1;}
public OnPlayerConnect(playerid){Showing[playerid] = 0;} [/quote]Ez is felesleges, mivel alapból 0 az értéke létrehozáskor.Bocsi de ennek a scriptnek nem látom semmi értelmét.
public OnPlayerConnect(playerid){Showing[playerid] = 0;}
public OnPlayerConnect(playerid){Showing[playerid] = 0;} Ez is felesleges, mivel alapból 0 az értéke létrehozáskor.[/quote]Tudom. A scriptet a textdraw editor generálta le. [/quote]
A scriptet a textdraw editor generálta le. [/quote]
new str[64], Float:x,Float:y,Float:z;public OnPlayerUpdate(playerid) {GetPlayerPos(playerid,x,y,z);format(str,64,\"%.2f %.2f %.2f 0\",x,y,z);TextDrawSetString(Textdraw12,str);return 1;} Lagot + bugot okoz. public OnPlayerConnect(playerid){Showing[playerid] = 0;} [/quote]Ez is felesleges, mivel alapból 0 az értéke létrehozáskor. [/quote]Az elsõ nem laggoltat és nem is bugoltat.A második pedig nem felesleges, mert ha 1-re vált az értéke, a játékos lecsatlakozik, majd jön arra az ID-re egy másik játékos, akkor a változó értéke alapból 1 lesz, miközben új játékos és csatalkozás esetén 0-ra lenne szükség. Gyakorlatilag nullázza a változót, nem véletlenül.True: Bocsi de ennek a scriptnek nem látom semmi értelmét. [/quote]Az egy dolog, hogy unatkoztál, de felesleges ilyet publikálni.
public OnPlayerConnect(playerid){Showing[playerid] = 0;} [/quote]Ez is felesleges, mivel alapból 0 az értéke létrehozáskor. [/quote]Az elsõ nem laggoltat és nem is bugoltat.A második pedig nem felesleges, mert ha 1-re vált az értéke, a játékos lecsatlakozik, majd jön arra az ID-re egy másik játékos, akkor a változó értéke alapból 1 lesz, miközben új játékos és csatalkozás esetén 0-ra lenne szükség. Gyakorlatilag nullázza a változót, nem véletlenül.True: Bocsi de ennek a scriptnek nem látom semmi értelmét. [/quote]Az egy dolog, hogy unatkoztál, de felesleges ilyet publikálni.
Bocsi de ennek a scriptnek nem látom semmi értelmét. [/quote]Az egy dolog, hogy unatkoztál, de felesleges ilyet publikálni.
Hát, szerintem ez úgy..........elmegy...............