Szerző Téma: Rendõr System by zeteni!  (Megtekintve 8194 alkalommal)

Rendõr System by zeteni!
« Válasz #45 Dátum: 2012. Augusztus 27. - 17:32:03 »
0 Show voters
Hm!Jo lett, gart ment a +!

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #46 Dátum: 2012. Augusztus 27. - 18:34:21 »
0 Show voters
Kösszép!  :rolleyes:

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #47 Dátum: 2012. Augusztus 28. - 23:54:44 »
0 Show voters
Én felhasználom! Nagyon fasza lett! De javítok benne egy picit ha nem baj:
Defináljuk a SPECIAL_ACTION-t ugye mivel ezzel bilincselted.
 
#define SPECIAL_ACTION_NONE                   0

 
Lecseréljük ezt:
 
ClearAnimations(pidje);
ClearAnimations(playerID); //és ezt

 
erre:
 
SetPlayerSpecialAction(pidje, SPECIAL_ACTION_NONE);
SetPlayerSpecialAction(playerID, SPECIAL_ACTION_NONE);

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #48 Dátum: 2012. Augusztus 29. - 12:07:00 »
0 Show voters
Köszönöm a tanácsot. Remélem nem baj, ha most nem javítom ki :D

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #49 Dátum: 2012. Augusztus 29. - 15:58:57 »
+1 Show voters
Tetszik :)

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #50 Dátum: 2012. Augusztus 29. - 22:03:04 »
0 Show voters
Köszi!

Rendõr System by zeteni!
« Válasz #51 Dátum: 2012. Augusztus 31. - 05:59:14 »
0 Show voters
Ebben bugon kívül mást kb nem találtam.. :/ tudna valaki segíteni?:O ^^

Rendõr System by zeteni!
« Válasz #52 Dátum: 2012. Augusztus 31. - 08:46:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: danix99 date=1345126012\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21899\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Töröld ki belõle...
 
XDDDD
Tessék megcsináltam a gyengébbek kedvéért xd


most hogy szerkesztgetem elég érdekes változókat használtál.. XD \"sztringecske\" \"strang\" \"mumuus\" \"emberecske\" XDDDD
 
kivettem a regisztrációt és a Gametextet... remélem XD
 
    #include <a_samp>
    #include <core>
    #include <float>
    #include <sscanf2>
    #include <zcmd>
    #include <dini>
     
    #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
    #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
    #define COLOR_RED 0xAA3333AA
    #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
    #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
    #define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
    #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
    #define COLOR_RED 0xAA3333AA
    #define COLOR_LIME 0x10F441AA
     
    #define SPECIAL_ACTION_CUFFED                   24
     
    #pragma tabsize 0
     
    #define DIALOG_STYLE_LIST 2
    #define DIALOG_STYLE_INPUr 3
    #define DIALOG_STYLE_LISTA 4
     
    #define SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE 22
    #define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20
     
    new gTeam[MAX_PLAYERS]; //Létrehozzuk a gTeam változót
     
    #define civil   0 //Civil csapat definiálása
    #define rendor  1 // Rendõr csapat definiálása
    new clothe, clotheki, ruha;
     
    CMD:rendorseg(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    SetPlayerPos(playerid, 288.745971,169.350997,1007.171875);
    SetPlayerInterior(playerid, 3);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:rendorsegki(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    SpawnPlayer(playerid);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:vonszol(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
     if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 0 )
     {
    new Float: xecsek, Float: yecsek,Float: zecsek;
    new emberecske;
    if(sscanf(params, \"u\",emberecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /vonszol ID/Név\");
    if(playerid == emberecske) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem vonszolhatod!\");
    if(emberecske == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név!\");
    if( GetPVarInt( emberecske, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
    SetPVarInt(playerid, \"vonszol\", 1);
    GetPlayerPos(playerid, xecsek, yecsek, zecsek);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(emberecske, 5.0, xecsek, yecsek, zecsek)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
    SetTimerEx(\"vonszolas\", 1000, 1, \"dd\", playerid,emberecske);
    TogglePlayerControllable(emberecske,0);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Te már vonszolsz valakit!\");
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:elenged(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    new ID;
    new Float: q, Float: w, Float: e;
    if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vonszolsz senkit!\");
    GetPlayerPos(playerid, q, w, e);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(ID, 5.0, q, w, e)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
    if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /elenged ID/Név\");
    if(playerid == ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem engedheted el!\");
    if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
    KillTimer(1);
    TogglePlayerControllable(ID,1);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    forward vonszolas(playerid, emberecske);
    public vonszolas(playerid, emberecske)
    {
                    new Float:dX, Float:dY, Float:dZ;
            GetPlayerPos(playerid, dX, dY, dZ);
            SetPlayerPos(emberecske, dX+1, dY, dZ);
    return 1;
    }
     
    CMD:szonda(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    new playerem;
    if(sscanf(params, \"u\", playerem)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Használat: /szonda ID/Név\");
    if(playerem == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rossz ID/Név!\");
    new Float:ax, Float:ay, Float:az;
    GetPlayerPos(playerid, ax, ay, az);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerem, 3.0, ax, ay, az)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
    ShowPlayerDialog ( playerem, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egy rendõr meg akar szondásztatni\", \"Belefújsz a szondába?\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:lecsuk(playerid, params[])
    {
      if(gTeam[playerid] == rendor)
      {
         new ido, pidje, stringecske[128], indok, nev[MAX_PLAYER_NAME], nev2[MAX_PLAYER_NAME]; // változók
         new Float: xecske, Float: yecske,Float: zecske;
         GetPlayerPos(playerid, xecske, yecske, zecske);
     
         if(sscanf(params, \"uis\", pidje, ido, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /lecsuk ID/Név perc indok\");
         if(!IsPlayerInRangeOfPoint(pidje, 5.0, xecske, yecske, zecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
         if(pidje == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
         if(pidje == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem csukhatod le!\");
         if( GetPVarInt( pidje, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
         ClearAnimations(pidje); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
         for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
            {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(pidje, i)) RemovePlayerAttachedObject(pidje, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
            }
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         GetPlayerName(pidje, nev2, sizeof(nev2));
             format(stringecske, sizeof stringecske, \"{0000BB}[RENDÕR,%s]:{33AA33} Börtönbe zárta %s -et/-at/-t/-ét/-át {10F441}Perc: %d Indok: %s\", nev, nev2, ido, indok);
             SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,stringecske);
     
         ido *= 60000;
         SetTimerEx(\"Bortonido\",ido,false,\"d\",pidje);
     
             SetPlayerPos(pidje, 198.2484,161.5978,1003.0300);
         SetPlayerInterior(pidje, 3);
             SetPVarInt(pidje, \"Lecsukva\", 1);
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    forward Bortonido( playerid );
    public Bortonido( playerid )
    {
    SpawnPlayer( playerid );
    SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
            return 1;
    }
     
    CMD:rhelp(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/felszereles, /bilincsel, /bilincsle, /szonda\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/rhelp, /sokkol, /rendorsegki, /rendorseg, /vonszol\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:help(playerid, params[])
    {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"/jogsi, /jogsimutat /sor, /bor\");
    return 1;
    }
     
    new regifile[128];
       
    CMD:jogsimutat( playerid,params[ ] )
    {
            new
                     i_Player,
                     s_szMessage[ 40 ],
                     p_Name[ MAX_PLAYER_NAME ];
     
    new              Float: pozix, Float: poziy, Float: poziz;
     
     
        if( sscanf( params, \" u \", i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIME, \"Használat: /jogsimutat ID/Név\" );
     
        if( !IsPlayerConnected( i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Rossz ID/Név!\" );
     
            GetPlayerPos(playerid, pozix, poziy, poziz);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(i_Player, 5.0, pozix, poziy, poziz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
           
     
        GetPlayerName( i_Player, p_Name, MAX_PLAYER_NAME );
        if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 1 )
        {
            format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak van jogsija!\", p_Name, i_Player );
            SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
            }
        else if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 )
        {
            format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak nincs jogsija!\", p_Name, i_Player );
            SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
        }
        return 1;
    }
     
     
    CMD:sor(playerid, params[])
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nincs elég pénzed!\");
    SetTimer(\"sor\", 300000, false);
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy sört! -200$\");
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
    return 1;
    }
     
    forward sor(playerid);
    public sor(playerid)
    {
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
    SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
    return 1;
    }
     
     
    forward bor(playerid);
     
    CMD:bor(playerid, params[])
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed!\");
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy bort! -200$\");
    SetTimer(\"bor\", 300000, false);
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
    return 1;
    }
     
    public bor(playerid)
    {
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
    SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
    return 1;
    }
     
     
    CMD:jogsi(playerid, params[])
    {
    if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Neked már van jogsid!\");
    if(GetPlayerMoney(playerid) > 1000) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Jogsi\", 1);
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed\");
    return 1;
    }
     
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        if(gTeam[playerid] == civil) //ha a csapatja civil
        {
            SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); //fehérre változtatjuk a nevét
            SetPlayerPos(playerid, 2509.5110,-1671.7096,13.1832);
        }
        else if(gTeam[playerid] == rendor) // ha a csapatja rendõr
        {
            SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // kékre változtatjuk a nevét
            GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
            GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
            GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
                    }
            return 1;
            }
     
            CMD:bilincsel(playerid, params[])
            {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
            new PID; // Tárolók
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsel ID/Név\");
            if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadat nem bilincselheted meg!\");
            if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(PID, 5.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
     
            SetPVarInt(PID, \"Bilincselve\", 1);
            SendClientMessage(PID, COLOR_ORANGE,  \"Egy rendõr megbilincselt!\");
            SetPlayerSpecialAction(PID, SPECIAL_ACTION_CUFFED); // \"Rátesszük\" a megbilincselt animációt
            SetPlayerAttachedObject(PID,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000); // Rátesszük a bilincs objectet(nincs mindegyik skinen tesztelve!)
            }
            else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
            return 1;
            }
     
            CMD:bilincsle(playerid, params[])
            {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
            new playerID;
            new Float:xx, Float:yy, Float:zz;
            if(sscanf(params, \"d\", playerID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsle ID\");
            if(playerid == playerID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadról nem veheted le a bilincset!\");
            if(playerID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
            GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerID, 5.0, xx, yy, zz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
            SetPVarInt(playerID, \"Bilincselve\", 0);
            ClearAnimations(playerID); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
        for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
            {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerID, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerID, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
            }
        SendClientMessage(playerID, COLOR_ORANGE, \"Egy rendõr levette a bilincsed!\");
        }
        else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
            return 1;
            }
     
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
            return 1;
    }
     
    CMD:felszereles(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Biztos, hogy fel akarod venni a felszerelésed?\", \"A MOSTANI FEGYVEREID ELTÛNNEK!!!!\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    SetupPlayerForClassSelection(playerid)
    {
            SetPlayerPos(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
            SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.6788);
            SetPlayerCameraPos(playerid,394.4832,-2062.5610,14.7632);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
    }
     
    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
            SetupPlayerForClassSelection(playerid);
        switch(classid)
        {
            case 0:
            {
            gTeam[playerid] = civil; // Ha a civil karakteren van
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ezek a civilek!!\"); // Kiírjuk neki fehérrel a \"Ezek a civilek!\" üzenetet
            }
            case 1:
            {
            gTeam[playerid] = rendor; // Ha a rendõr karakteren van
            SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ezek a rendõrök!\"); // Kiírjuk neki kékkel a \"Ezek a rendõrök!\" üzenetet
            }
        }
        return 1;
    }
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            clothe = CreatePickup(1274, 2, 2244.5918,-1664.4447,15.4766);
            clotheki = CreatePickup(1274, 2, 207.5100,-110.5458,1005.1328);
            ruha = CreatePickup(1274, 2, 217.5459,-97.7488,1005.2578);
            DisableInteriorEnterExits();
            //Skinek
        AddPlayerClass(248,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // civil
        AddPlayerClass(280,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // rendor
        //Kocsik, motorok, biciklik
        AddStaticVehicle(492,2509.5110,-1671.7096,13.1832,342.8008,86,86); // sweetkocsigrove
            AddStaticVehicle(600,2473.2317,-1695.6089,13.2343,359.6812,86,86); // Ryderkocsigrove
            AddStaticVehicle(466,2498.5442,-1655.3508,13.1458,79.1801,86,86); // bigsmokekocsigrove
            AddStaticVehicle(426,2498.6494,-1682.7866,13.1196,279.7755,86,86); // cjkocsigrove
            AddStaticVehicle(462,2482.7798,-1654.9860,12.9080,148.0155,86,86); // grovefaggio
            AddStaticVehicle(481,2516.9502,-1662.8044,13.5318,61.7119,86,86); // grovebmx
            AddStaticVehicle(510,2507.7981,-1681.5605,13.1558,37.7159,86,86); // grovemb
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
    {
        if(pickupid == clothe)
        {
         SetPlayerPos(playerid, 207.5928,-108.6147,1005.1328);
         SetPlayerInterior(playerid, 15);
         }
         if(pickupid == clotheki)
             {
             SetPlayerPos(playerid, 2246.2600,-1662.3623,15.4690);
             SetPlayerInterior(playerid, 0);
             }
             if(pickupid == ruha)
             {
             ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\");
             }
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
          if(GetPVarInt(playerid,\"Lecsukva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Börtönben vagy, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
          if(GetPVarInt(playerid,\"Bilincselve\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Meg vagy bilincselve, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
          if(GetPVarInt(playerid,\"sokkolva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Le vagy sokkolva, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
          return 1;
    }
     
     
     
    CMD:sokkol(playerid, params[])
    {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
                    new mandarin;
                    if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");
                    new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
                    GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
                    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
                    TogglePlayerControllable(mandarin, 0);
                    SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");
                    SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);
                    //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);
                    SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", playerid);
            }
            else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");
            return 1;
    }
     
    forward sokkolva(playerid);
    public sokkolva(playerid)
    {
            SetPVarInt(playerid, \"sokkolva\", 0);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elmúlt a sokkoló hatása!\");
            return 1;
    }
     
     
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(dialogid == 4)
    {
            if(!response)return 1;
            if(listitem == 0)
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 1)
                    {
                            new striiing[50];
                            new mumus[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid, mumus, 24);
                            format(striiing, sizeof striiing, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{FFFF00}Ittas\", mumus);
                            SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, striiing);
                    }
                    else
                    {
                            if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 0)
                            {
                                    new strieang[50];
                                    new mumuska[MAX_PLAYER_NAME];
                                    GetPlayerName(playerid, mumuska, 24);
                                    format(strieang, sizeof strieang, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{10F441}Józan\", mumuska);
                                    SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strieang);
                            }
                    }
            }
            if(listitem == 1)
            {
                    new strang[50];
                    new mumuuus[MAX_PLAYER_NAME];
                    GetPlayerName(playerid, mumuuus, 24);
                    format(strang, sizeof strang, \"%s nem fújt bele a szondába!\", mumuuus);
                    SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strang);
            }
    }
     
    if(dialogid == 3)
        {
            if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
            if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\");
                    if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"Vettél egy ruhát! -$500\");
                    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed!\");
            }
    if (dialogid == 2 ) // Ha a dialog azonosítója 2
        {
            if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
                    if ( listitem == 0 )
            {
                  ResetPlayerWeapons(playerid);
                  GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
                          GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
                      GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Felvetted a felszerelésed!\");
            }
            if ( listitem == 1 )
            {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem vetted fel a felszerelésed!\");
            }
            return 1;
        }
    return 0;
    }

 

[/quote]
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(43) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(43) : error 017: undefined symbol \"r\"
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(43 -- 44) : warning 215: expression has no effect
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(44) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\"
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(44) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #53 Dátum: 2012. Augusztus 31. - 12:27:19 »
0 Show voters
Még egy javítás.
Annak a játékosnak múlik el a sokkoló hatása aki lesokkolta a másikat. Tehát nem jól volt megadva a timer. Javítva:
 
    CMD:sokkol(playerid, params[])
    {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
                    new mandarin;
                    if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");
                    new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
                    GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
                    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
                    TogglePlayerControllable(mandarin, 0);
                    SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");
                    SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);
                    //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);
                    SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", mandarin); //Ezt kellett javítani!! playerid volt a mandarin helyett. Tehát annak a játékosnak játszotta le aki sokkolt!
            }
            else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");
            return 1;
    }
     
    forward sokkolva(playerid);
    public sokkolva(playerid)
    {
            SetPVarInt(playerid, \"sokkolva\", 0);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elmúlt a sokkoló hatása!\");
            return 1;
    }

Rendõr System by zeteni!
« Válasz #54 Dátum: 2012. Augusztus 31. - 13:55:17 »
0 Show voters
Valaki nem tudná a vonszolást és a bilincselést kijavítani?:/ mert nekem ez még bonyolult ^^ xdd nagyon tetszik a szkript, csak bugos még az a kettõ:S

Rendõr System by zeteni!
« Válasz #55 Dátum: 2012. Augusztus 31. - 14:54:41 »
0 Show voters
Heló, elõször is gratula a módhoz!
Másodszor meg kérnék egy segítséget:
- az mitõl van, hogy ha nem nyúlok a módhoz és úgy indítom, egyáltalán nem mûködik (dos-ba se írja ki a filterscriptet, hogy betöltötte volna)
Viszont ha legfelül, az include felírásoknál kitörlöm a sscanf2 -nél a 2-est akkor betölti, mûködik is valamennyire de szörnyen bugos az egész, összezavarodik minden parancs tehát az sem megoldás.
Samp 3.e R2 -t servert használok.
Köszönöm!

Kovacs_Bela

  • Vendég
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #56 Dátum: 2012. Szeptember 08. - 00:26:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: Bloodest44 date=1346417681\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21899\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Heló, elõször is gratula a módhoz!
Másodszor meg kérnék egy segítséget:
- az mitõl van, hogy ha nem nyúlok a módhoz és úgy indítom, egyáltalán nem mûködik (dos-ba se írja ki a filterscriptet, hogy betöltötte volna)
Viszont ha legfelül, az include felírásoknál kitörlöm a sscanf2 -nél a 2-est akkor betölti, mûködik is valamennyire de szörnyen bugos az egész, összezavarodik minden parancs tehát az sem megoldás.
Samp 3.e R2 -t servert használok.
Köszönöm!
 
ez nem egy mód  :facepalm: :facepalm:
errort warningot ír?

Rendõr System by zeteni!
« Válasz #57 Dátum: 2012. Szeptember 09. - 20:54:39 »
0 Show voters
Valóban, filterscript...  :whistle:
Nem ír ki se warnt se errort, szimplán ha így ahogy van berakom, nem mûködik, csak akkor ha felül az #include <sscanf2> résznél kitörlöm a 2-est, de akkor meg tiszta bugos az egész.
Lehet, hogy sscanf2 plugin kell hozzá? Vagy a 3.e R2 miatt vaszakodik?

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Rendõr System by zeteni!
« Válasz #58 Dátum: 2012. Szeptember 10. - 19:23:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Bloodest44 date=1347216879\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21899\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valóban, filterscript...  :whistle:
Nem ír ki se warnt se errort, szimplán ha így ahogy van berakom, nem mûködik, csak akkor ha felül az #include <sscanf2> résznél kitörlöm a 2-est, de akkor meg tiszta bugos az egész.
Lehet, hogy sscanf2 plugin kell hozzá? Vagy a 3.e R2 miatt vaszakodik?
 
Legújabb SSCANF kell hozzá. Asszem 2.6 de lehet hülyeséget mondok.

Rendõr System by zeteni!
« Válasz #59 Dátum: 2012. Szeptember 13. - 23:46:44 »
0 Show voters
A legújabb van fent, nem vágom mi lehet.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal