A scriptben van anti spawnoló szóval egyszerre csak egy kocsit tudtok spawnolni(tehát ha spawnoltok még eggyet a régi eltunik)
De ha azt akarjátok hogy ne legyen benne töröljétek a:
new jarmu[MAX_PLAYERS];
És az összes hozzá tartozó ilyet
public OnPlayerConnect(playerid)
{
DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
jarmu[playerid] = 0;
return 0;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
jarmu[playerid] = 0;
return 0;
}
if(jarmu[playerid] != 0) DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
jarmu[playerid] = CreateVehicle(input, X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1); //itt csak az elejét:D
Hozzatok létre új változót. Pl.:
new jarmu;
És akkor ezeket írjátok át:
jarmu[playerid] = CreateVehicle(JarmuID[listitem], X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
jarmu[playerid] = CreateVehicle(input, X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
PutPlayerInVehicle(playerid, jarmu[playerid], 0);
Erre:
jarmu = CreateVehicle(JarmuID[listitem], X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
jarmu = CreateVehicle(input, X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
PutPlayerInVehicle(playerid, jarmu, 0);
U.I: Kösz