Szerző Téma: Object Streamer [BETA!]  (Megtekintve 2248 alkalommal)

Object Streamer [BETA!]
« Dátum: 2010. március 22. - 21:35:30 »
0 Show voters
Object Streamer
 

CPU használat instabil lehet sok objektumnál - BETA - vigyázz
 
Ezt az object streamert már lassan fél hónapja fejlesztem (ScreaM-el teszteltem le 2 hete kb.), de látom publikáltak elottem is, szóval ez nem egy \"lopás\" vagy bármi. Az meg csak betölto, ez pedig 21 függvényt tartalmaz, köztük olyanokat is, amiket eddig egy sem. Lényegében azt tudja amit tudnia kell, ~2000 objektummal teszteltem, nekem ment, de nem ismerem a terheléseit igazán...
A kód nem lopott, saját, minden inc alapú streamer hasonló, szóval ezzel NE gyere.
Beágyazás és használatba vétel
 

#include <object.h>

 
A rendszer magától települ, csak az objektumokat kell hozzáadni. www.convertffs.com például, átkonvertálod CreateObject (simple pawn) forumátumba, és vagy Ctrl+H csere, vagy #define CreateObject Object_Add
Függvények
// Callback
OnObjectStreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"megjelnik\" a játékosnak (belép a látóhatárba)
OnObjectUnstreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"eltunik \" a játékosnak (kilép a látóhatárból)
OnStreamObjectMovingStart(objectid);
Amikor az objektum elkezd mozogni
OnStreamObjectMovingEnd(objectid);
Amikor az objektum elmozdult (célra)
// Streamer
Streamer_Start( );
Streamer_Stop( );
// Helyi objektum függvények
Object_Update( objectid );
Object_SetStreamed( objectid, set );
Object_SetMoving( objectid, set );
// Objektum függvények
Object_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE );
Object_IsStreamed( objectid );
Object_Remove( objectid );
Object_RemoveAll( );
Object_GetCount( );
Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ );
Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ );
Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z );
Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z );
Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed );
Object_IsMoving( objectid );
Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed );
Object_Stop( objectid );
Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance );
Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance );
Object_SetModel( objectid, modelid );
Object_GetModel( objectid );
Letöltés
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3774.0
Nem találtam, ha találsz, jelentsd!
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 09:27:57 írta Jethro »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Object Streamer [BETA!]
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 22. - 21:45:58 »
0 Show voters
Jónak néz ki, foleg a sok funkció. Leírnád h ez elso ketto foward mit jelent. Holnap kipróbálom a hosztos szerómon 10,000 objectek h mit fog csinálni :D

GroX

  • Vendég
Object Streamer [BETA!]
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 22. - 21:49:08 »
0 Show voters
Még1 hasznos inc gémsztártól :amazed:
Jó lett grat :)
Hogyha konvertálni akartok ebbe:
1. ConvertFFs Ide felmész
2. Ott hogy kiválaszthatod hogy mibe konvertáljon ott a Custom Formatot válaszd
3. Megjelenik egy kis ablacska, abból törölj ki mindent és másold be ezt:
 
Object_Create( {modelid}, {x}, {y}, {z}, {rx}, {ry}, {rz} );

 
És mehet a konvertálás! :D
Tudom ez könnyu dolog, de valakinek jól jöhet...
Még1szer grat!
 
Idézetet írta: kurta999 date=1269290758\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1066\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jónak néz ki, foleg a sok funkció. Leírnád h ez elso ketto foward mit jelent. Holnap kipróbálom a hosztos szerómon 10,000 objectek h mit fog csinálni :D
 
Az elso callback elvileg akkor hívódik meg mikor a megadott object megjelenik eg  játékosnak (forplayerid), azaz streamelodik.
A 2. ennek az ellentéte, mikor eltunik.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 22. - 22:07:03 írta GroX »

Object Streamer [BETA!]
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 22. - 21:50:04 »
0 Show voters
Köszönöm. Már leírtam. Amikor belép a látóhatárba. (Ún. zónába)

Nem elérhető Mike

  • 849
    • Profil megtekintése
Object Streamer [BETA!]
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 22. - 21:51:45 »
0 Show voters
Jó lett.

Object Streamer [BETA!]
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 22. - 21:52:56 »
0 Show voters
Gémsztár the Inc Machine xD :P Jó lett :) jól hangzik :D

Object Streamer [BETA!]
« Válasz #6 Dátum: 2010. március 22. - 21:59:43 »
0 Show voters
Köszönöm
 
Idézetet írta: kurta999 date=1269290758\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1066\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jónak néz ki, foleg a sok funkció. Leírnád h ez elso ketto foward mit jelent. Holnap kipróbálom a hosztos szerómon 10,000 objectek h mit fog csinálni :D
 
Ha minden muködik, kicsit nagy lesz a módod mérete, de semmi különös...

Nem elérhető BeNiBoY

  • 1342
    • Profil megtekintése
Object Streamer [BETA!]
« Válasz #7 Dátum: 2010. március 23. - 13:36:16 »
0 Show voters
am azt írja nem tud olvasni belole.
 
fatal error 100: cannot read from file: \"object.h\"

Object Streamer [BETA!]
« Válasz #8 Dátum: 2010. március 23. - 15:05:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: BeNiBoY date=1269347776\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1066\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
am azt írja nem tud olvasni belole.
 
fatal error 100: cannot read from file: \"object.h\"

 

Beraktad a Pawn->Includes mappába????

Nem elérhető Popec16

  • 1267
    • Profil megtekintése
Object Streamer [BETA!]
« Válasz #9 Dátum: 2010. március 23. - 16:47:59 »
0 Show voters
Converter? :)
Biztosan jó a converter hisz gamestar írta ! :)

Nem elérhető BeNiBoY

  • 1342
    • Profil megtekintése
Object Streamer [BETA!]
« Válasz #10 Dátum: 2010. március 23. - 17:50:46 »
0 Show voters
persze hogy betettem -.-\"

jana4

  • Vendég
Object Streamer [BETA!]
« Válasz #11 Dátum: 2010. március 23. - 18:19:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: BeNiBoY date=1269363046\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1066\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
persze hogy betettem -.-\"
 
Ne lámázd le a másikat.  :idea:

Gamestar, szintén jó lett ez az INC is, csak gratulálni tudok  :)

Object Streamer [BETA!]
« Válasz #12 Dátum: 2010. március 23. - 18:24:16 »
0 Show voters
Szerintem több pawno van a gépeden és nem az nyitja meg, amelyikbe betetted.
Kösz all.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal