CPU használat instabil lehet sok objektumnál - BETA - vigyázz Ezt az object streamert már lassan fél hónapja fejlesztem (ScreaM-el teszteltem le 2 hete kb.), de látom publikáltak elottem is, szóval ez nem egy \"lopás\" vagy bármi. Az meg csak betölto, ez pedig 21 függvényt tartalmaz, köztük olyanokat is, amiket eddig egy sem. Lényegében azt tudja amit tudnia kell, ~2000 objektummal teszteltem, nekem ment, de nem ismerem a terheléseit igazán...
A kód nem lopott, saját, minden inc alapú streamer hasonló, szóval ezzel NE gyere.
Beágyazás és használatba vétel #include <object.h>
A rendszer magától települ, csak az objektumokat kell hozzáadni.
www.convertffs.com például, átkonvertálod CreateObject (simple pawn) forumátumba, és vagy Ctrl+H csere, vagy #define CreateObject Object_Add
Függvények// CallbackOnObjectStreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"megjelnik\" a játékosnak (belép a látóhatárba)OnObjectUnstreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"eltunik \" a játékosnak (kilép a látóhatárból)OnStreamObjectMovingStart(objectid);
Amikor az objektum elkezd mozogniOnStreamObjectMovingEnd(objectid);
Amikor az objektum elmozdult (célra)// StreamerStreamer_Start( );
Streamer_Stop( );
// Helyi objektum függvényekObject_Update( objectid );
Object_SetStreamed( objectid, set );
Object_SetMoving( objectid, set );
// Objektum függvényekObject_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE );
Object_IsStreamed( objectid );
Object_Remove( objectid );
Object_RemoveAll( );
Object_GetCount( );
Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ );
Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ );
Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z );
Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z );
Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed );
Object_IsMoving( objectid );
Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed );
Object_Stop( objectid );
Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance );
Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance );
Object_SetModel( objectid, modelid );
Object_GetModel( objectid );
Letöltéshttp://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3774.0Nem találtam, ha találsz, jelentsd!