CPU használat instabil lehet sok objektumnál - BETA - vigyázz Ezt az object streamert már lassan fél hónapja fejlesztem (ScreaM-el teszteltem le 2 hete kb.), de látom publikáltak elottem is, szóval ez nem egy \"lopás\" vagy bármi. Az meg csak betölto, ez pedig 21 függvényt tartalmaz, köztük olyanokat is, amiket eddig egy sem. Lényegében azt tudja amit tudnia kell, ~2000 objektummal teszteltem, nekem ment, de nem ismerem a terheléseit igazán...
A kód nem lopott, saját, minden inc alapú streamer hasonló, szóval ezzel NE gyere.
Beágyazás és használatba vétel #include <object.h>
A rendszer magától települ, csak az objektumokat kell hozzáadni. www.convertffs.com például, átkonvertálod CreateObject (simple pawn) forumátumba, és vagy Ctrl+H csere, vagy #define CreateObject Object_Add
Függvények// CallbackOnObjectStreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"megjelnik\" a játékosnak (belép a látóhatárba)OnObjectUnstreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"eltunik \" a játékosnak (kilép a látóhatárból)OnStreamObjectMovingStart(objectid);
Amikor az objektum elkezd mozogniOnStreamObjectMovingEnd(objectid);
Amikor az objektum elmozdult (célra)// StreamerStreamer_Start( );
Streamer_Stop( );
// Helyi objektum függvényekObject_Update( objectid );
Object_SetStreamed( objectid, set );
Object_SetMoving( objectid, set );
// Objektum függvényekObject_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE );
Object_IsStreamed( objectid );
Object_Remove( objectid );
Object_RemoveAll( );
Object_GetCount( );
Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ );
Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ );
Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z );
Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z );
Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed );
Object_IsMoving( objectid );
Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed );
Object_Stop( objectid );
Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance );
Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance );
Object_SetModel( objectid, modelid );
Object_GetModel( objectid );
Letöltéshttp://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3774.0Nem találtam, ha találsz, jelentsd!
Jónak néz ki, foleg a sok funkció. Leírnád h ez elso ketto foward mit jelent. Holnap kipróbálom a hosztos szerómon 10,000 objectek h mit fog csinálni :D
Még1 hasznos inc gémsztártól :amazed:
Jó lett grat :)
Hogyha konvertálni akartok ebbe:
1. ConvertFFs Ide felmész
2. Ott hogy kiválaszthatod hogy mibe konvertáljon ott a Custom Formatot válaszd
3. Megjelenik egy kis ablacska, abból törölj ki mindent és másold be ezt:
Object_Create( {modelid}, {x}, {y}, {z}, {rx}, {ry}, {rz} );
És mehet a konvertálás! :D
Tudom ez könnyu dolog, de valakinek jól jöhet...
Még1szer grat!
Jónak néz ki, foleg a sok funkció. Leírnád h ez elso ketto foward mit jelent. Holnap kipróbálom a hosztos szerómon 10,000 objectek h mit fog csinálni :D
Az elso callback elvileg akkor hívódik meg mikor a megadott object megjelenik eg játékosnak (forplayerid), azaz streamelodik.
A 2. ennek az ellentéte, mikor eltunik.
Köszönöm. Már leírtam. Amikor belép a látóhatárba. (Ún. zónába)
Jó lett.
Gémsztár the Inc Machine xD :P Jó lett :) jól hangzik :D
Köszönöm
Jónak néz ki, foleg a sok funkció. Leírnád h ez elso ketto foward mit jelent. Holnap kipróbálom a hosztos szerómon 10,000 objectek h mit fog csinálni :D
Ha minden muködik, kicsit nagy lesz a módod mérete, de semmi különös...
am azt írja nem tud olvasni belole.
fatal error 100: cannot read from file: \"object.h\"
am azt írja nem tud olvasni belole.
fatal error 100: cannot read from file: \"object.h\"
Beraktad a Pawn->Includes mappába????
Converter? :)
Biztosan jó a converter hisz gamestar írta ! :)
persze hogy betettem -.-\"
persze hogy betettem -.-\"
Ne lámázd le a másikat. :idea:
Gamestar, szintén jó lett ez az INC is, csak gratulálni tudok :)
Szerintem több pawno van a gépeden és nem az nyitja meg, amelyikbe betetted.
Kösz all.