Szerző Téma: Minigame Rendszer Verzió: (1.0)  (Megtekintve 6049 alkalommal)

Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #15 Dátum: 2012. november 28. - 18:08:47 »
0 Show voters
jöhet xD

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #16 Dátum: 2012. november 28. - 18:41:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1354121144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30328\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
perszemá, virág nem kell mellé?  :D Köszönöm
 
Kövi kérés már egy PDSS féle minigame lesz :D

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #17 Dátum: 2012. november 28. - 18:45:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1354121144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30328\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
perszemá, virág nem kell mellé?  :D Köszönöm
 
Nem de sört adhatsz :D
Szép lett ,bár nem használom fel adok 1 +t

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #18 Dátum: 2012. november 28. - 19:44:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1354124472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30328\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


perszemá, virág nem kell mellé?  :D Köszönöm
 
Kövi kérés már egy PDSS féle minigame lesz :D
 
[/quote]
Azt már nem publikálom nekem meg van a fejlesztett verzió de azt nem szeretném  >:D :P

Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #19 Dátum: 2012. november 30. - 21:56:13 »
0 Show voters
if(Roman[playerid] == 0)

 
?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #20 Dátum: 2012. november 30. - 22:07:00 »
0 Show voters
Román a játékos? Igen - Nem.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #21 Dátum: 2012. december 08. - 14:48:21 »
0 Show voters
Igen, azért volt benne az a változó, hogy milyen nyelvre szeretnéd a játékot.. Román Igen-Nem :D És akkor más nyelven volt angol vagy román..  ;)

Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #22 Dátum: 2012. december 16. - 19:11:18 »
0 Show voters
Tetszik. Mintha MTA-n lennék.. :) Ment a +!  :thumbsup:

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #23 Dátum: 2012. december 16. - 20:41:38 »
0 Show voters
Köszönöm, szépen! :)

Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #24 Dátum: 2012. december 22. - 12:19:19 »
0 Show voters
Ez faxa :D már használom XD

Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #25 Dátum: 2013. március 14. - 19:00:26 »
0 Show voters
Valaki megmondaná hogy kell a \"CreateDynamicObject\" -eket berakni?
 
CreateDynamicObject(3458, 734.03, 533.83, 1.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 733.86, 524.75, 1.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 693.71, 533.86, 1.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 751.35, 507.29, 1.49,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 689.77, 505.84, 10.15,   -0.18, 25.14, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 692.85, 444.31, 1.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 675.84, 511.68, 1.49,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 733.55, 489.48, 1.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 710.98, 507.16, 1.49,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 675.27, 466.81, 1.49,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(3458, 710.71, 467.03, 1.49,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 691.86, 466.97, 1.49,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 693.28, 489.51, 1.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 733.64, 505.79, 1.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 669.39, 488.25, 18.58,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 687.51, 448.37, 18.58,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 668.97, 448.24, 18.58,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 704.18, 448.36, 18.58,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 686.25, 425.64, 18.58,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 686.78, 471.07, 18.58,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 669.77, 528.58, 18.58,   0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3374, 751.69, 529.34, 1.56,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(758, 735.13, 497.38, 1.26,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(758, 734.06, 497.38, 1.26,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(758, 732.99, 497.44, 1.26,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3511, 733.28, 497.44, 3.22,   0.00, 0.00, 0.00);

Nem elérhető Raidon

  • 231
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #26 Dátum: 2013. március 14. - 19:15:45 »
+1 Show voters
Evecer olvasd végig hátha segít.

1. Elõször is át konvertálód a objecteket.


http://sampforum.hu/index.php?page=object

2. Ha megvan, bemész a szervered mappájába és kikeresd a játékmódodat.


3. Ha megnyitottad akkor keresel olyan függvényt hogy

public OnGameModeInit()
{

 
4. Ha megtaláltad akkor jel alá írd ha ezzel készen vagy akkor felmész a szerveredre hogy bele rakta e a mappokat.

5. Ha nem rakta bele akkor sem kell meg ijedni egyszerûren letöltesz egy object betöltõt.


http://gtaforum.hu/index.php?topic=2555.0

6. De egyszerûen streamer el is meglehet oldani bele rakod a pawno mappában a \'\'Include\'\' mappába, aztán pedig a módod elejére beírod hoz.

 
#include <streamer>

 
7. Bezárod, elmented ügye akkor a mód elfogja menteni általad beírt adatokat/kódokat stb. és ez után már csak fel kell menned a szervere.

Leírást készítette: Raidon. Evecer számára.


Ha nem erre gondoltál akkor elnézést kérek.


Üdvözlettel: Raidon, sok sikert!
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 14. - 19:19:25 írta Raidon »

Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #27 Dátum: 2013. március 14. - 19:33:56 »
0 Show voters
Köszi a leírást, de már a elején elakadtam! :S Nem tudom hogy mibe kéne konvertálni az elsõ link alatt.. :S Nem konvertálnád át nekem? xd

Nem elérhető Raidon

  • 231
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #28 Dátum: 2013. március 14. - 21:51:33 »
0 Show voters
Parancsolj át konvertáltam 1 perc volt az egész.
 
CreateObject(3458,734.0300000,533.8300000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,733.8600000,524.7500000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,693.7100000,533.8600000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,751.3500000,507.2900000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,689.7700000,505.8400000,10.1500000,-0.1800000,25.1400000,0.0000000); //
CreateObject(3458,692.8500000,444.3100000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,675.8400000,511.6800000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,733.5500000,489.4800000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,710.9800000,507.1600000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,675.2700000,466.8100000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.0000000); //
CreateObject(3458,710.7100000,467.0300000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,691.8600000,466.9700000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,693.2800000,489.5100000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,733.6400000,505.7900000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,669.3900000,488.2500000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,687.5100000,448.3700000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,668.9700000,448.2400000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,704.1800000,448.3600000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,686.2500000,425.6400000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,686.7800000,471.0700000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,669.7700000,528.5800000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3374,751.6900000,529.3400000,1.5600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(758,735.1300000,497.3800000,1.2600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(758,734.0600000,497.3800000,1.2600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(758,732.9900000,497.4400000,1.2600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3511,733.2800000,497.4400000,3.2200000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
/*
Objects converted: 26
Vehicles converted: 0
Vehicle models found: 0
----------------------
In the time this conversion took to finish the US national debt has risen by about $348.77!
*/

 
És ezeket tedd be a OnGameModeInit hez de leírtam hogy hova kell.

Üdvözlettel: Raidon™

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Válasz #29 Dátum: 2013. április 25. - 21:13:28 »
0 Show voters
hát.....betettem megnézni, beraktam a mapot is, de nagyon nem volt ott :\'D nálam van a gond vagy másnál is? :\'D de magáért a scriptért én adtam egy +-t :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal