-
Helló! Eljött a nagy pillanat a kezdõk és mások számára :D Még nyáron találtam egy témát egy román fórumon, hogy kéne neki egy jó minigame rendszer hát valaki írt neki egy példát így elkezdtem fejleszteni és megcsináltam a kiesést is már nem tudom melyik link az ha jól tudom a román fórum nem nagyon mûködik már ezért gondoltam publikálom és elkezdtem fejleszteni tovább. Vannak benne kisebb buggok például a timer a minigame csatlakozáskor valamikor be tud buggolni nem jöttem rá miért de én fejlesztettem de azt nem adom ki ám nem akarom senkinek sem a szerver színtét lerontani :D (PDSS) és más szerver minigame rendszerét. Én tovább fejlesztettem és jobban megcsináltam kevesebb változó szerintem felesleges ennyi változó bele.. :) Az eredeti készítõ nevét nem tudom elmondani mert ez a szkript nekem nagyon réggen meg volt csak most találtam még kábé 2 hónapja így gondoltam publikálom, hogy legyen a fórumon egy kis öröm :) :D Ez a szkript teli volt error -al és warning -al max 26 error volt benne és mindent javítottam. Sok Síkert a fejlesztésben!
° Eredeti Készítõ: Nem tudom.
° Fejlesztõ: ZyZu(én)
° Publikálás: 2012.11.27
° Idõ: 18:50
° Nap: Kedd!
° A mappot sajnos nem tudom kiírni mert már nincs meg :(
#include <a_samp>
#include <foreach>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#pragma tabsize 0
new SUMO[MAX_PLAYERS];
new SUMOCAR2[MAX_PLAYERS];
new SumoStarted;
new SumoSpawn;
new Roman[MAX_PLAYERS];
new SumoCar[MAX_PLAYERS];
new SumoTimer;
new SumoSec;
new SumoPlayers;
new InSumo[MAX_PLAYERS];
new Float:SumoSpawn2 [][4] =
{
{2986.4258,-274.3965,15.5085,178.9624},
{3004.4431,-274.2476,15.5085,180.5291},
{3021.7251,-274.9648,15.5185,178.9623},
{3022.0237,-349.7896,15.5185,359.1073},
{2986.5098,-349.7921,15.5185,359.4206},
{3004.5754,-314.8936,15.5085,357.8540},
{2998.1504,-345.6925,4.0185,90.8915},
{2958.0540,-345.6012,4.0185,268.2398},
{2957.8362,-354.5930,4.0185,267.2998},
{3031.9712,-355.1846,4.0185,89.3482},
{3038.5823,-310.8631,4.0185,89.3481},
{3041.1807,-272.9205,4.0185,175.8289},
{3021.3147,-272.9825,4.0185,179.2757},
{3000.3828,-272.5216,4.0185,181.1557},
{3021.8894,-307.8719,4.0185,0.0706},
{2957.9072,-310.5871,4.0185,270.4798},
{2957.8540,-328.2629,4.0185,268.9131}
};
#define ScoreWin 25
#define CashWin 1500
#define red 0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid)
{
InSumo[playerid] =0;
SUMO[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
SUMO[playerid]=0;
if(InSumo[playerid] == 1)
{
DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
SumoPlayers--;
InSumo[playerid] = 0;
new string[1900];
if(Roman[playerid] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid));
SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
}
SendClientMessageToAll(red,string);
if(SumoPlayers == 1)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(InSumo == 1)
{
if(Roman[playerid] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s {cccccc}megnyerte a minigame játékot! Nyereménye: {3399ff}+%d {cccccc}Pont {3399ff}+100 {cccccc}és {3399ff}+%d{cccccc}$\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
}
SendClientMessageToAll(red,string);
SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
GivePlayerMoney(i,CashWin);
SumoPlayers--;
InSumo[playerid] = 0;
SUMO[playerid]=0;
SumoPlayers = 0;
SumoStarted = 0;
DestroyVehicle(SumoCar);
SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
InSumo = 0;
}
}
}
}
return 1;
}
forward SumoRandomCar(playerid);
public SumoRandomCar(playerid)
{
new pRandom = random(sizeof(SumoSpawn2));
new vRandom = random(5);
switch (vRandom)
{
case 0:
{
DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
case 1:
{
DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
case 2:
{
DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
case 3:
{
DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
case 4:
{
DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
}
return SUMOCAR2[playerid];
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(InSumo[playerid]==1)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
if(GetPlayerPos(playerid,x,y,z) && z < -1.0)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SUMO[playerid]=0;
if(InSumo[playerid] == 1)
{
DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
SumoPlayers--;
InSumo[playerid] = 0;
new string[128];
if(Roman[playerid] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid));
}
SendClientMessageToAll(red,string);
if(SumoPlayers == 1)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(InSumo == 1)
{
if(Roman[playerid] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s {cccccc}megnyerte a minigame játékot! Nyereménye: {3399ff}+%d {cccccc}Pont {3399ff}+100 {cccccc}és {3399ff}+%d{cccccc}$\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
}
SendClientMessageToAll(red,string);
SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
GivePlayerMoney(i,CashWin);
SumoPlayers = 0;
SumoStarted = 0;
DestroyVehicle(SumoCar);
SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
InSumo = 0;
}
}
}
}
return 1;
}
}
return true;
}
CMD:minigame(playerid,params[])
{
if(InSumo[playerid] == 0)
{
if(SumoStarted == 0)
{
if(Roman[playerid] == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}Minigame játék elindult! Csatlakozásért használad {ff0000}/minigame {cccccc}funckiót!\");
}
SumoStarted=1;
InSumo[playerid] = 1;
SumoSpawn=2;
SumoTimer = SetTimer(\"StartSumo\",600,1);
SumoSec = 20;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
SumoPlayers = 1;
}else
if(SumoStarted == 1)
{
SumoPlayers++;
if(SumoSpawn == 2)
{
SumoSpawn=3;
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}else
if(SumoSpawn == 3)
{
SumoSpawn=4;
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}else
if(SumoSpawn == 4)
{
SumoSpawn=5;
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}else
if(SumoSpawn == 5)
{
SumoSpawn=6;
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}else
if(SumoSpawn == 6)
{
SumoSpawn=7;
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}else
if(SumoSpawn == 7)
{
SumoSpawn=8;
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}else
if(SumoSpawn == 8)
{
SumoSpawn=9;
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}else
if(SumoSpawn == 9)
{
SumoSpawn=10;
KillTimer(SumoTimer);
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
InSumo[playerid] = 1;
SumoStarted = 2;
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"{cccccc}Kiestél a játéból! {3399ff}Car Sumo Minigame {cccccc}elíndult!\");
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(InSumo == 1)
{
TogglePlayerControllable(i,1);
GameTextForPlayer(i,\"~r~~h~Kiestél!\",3000,3);
SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i);
return 1;
}
return 1;
}
}
}else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{3399ff}A Minigame {cccccc}már elindult!\");
}else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{cccccc}Már benne vagy a {3399ff}Minigameban!\");
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(InSumo[playerid] == 1)
{
DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
SumoPlayers--;
InSumo[playerid] = 0;
new string [1900];
if(Roman[playerid] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}felrobbant a kocsija a minigameban ezért kiesett!\", Name(playerid));
}
SendClientMessageToAll(red,string);
if(SumoPlayers == 1)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(InSumo == 1)
{
if(Roman[playerid] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"{cccccc}Ezt a játékot {ff0000}\'%s\' {cccccc}nyerte meg! Nyereménye: {3399ff}+%d {cccccc}pontot {3399ff}+50 {cccccc}és {3399ff}+%d{cccccc}$ pénzt!\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
}
SendClientMessageToAll(red,string);
SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
GivePlayerMoney(i,CashWin);
SumoPlayers = 0;
InSumo[playerid] = 0;
SumoStarted = 0;
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(i,x,y,z);
SetPlayerPos(i,x,y,z+1);
DestroyVehicle(SumoCar);
SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
TogglePlayerControllable(i,1);
InSumo = 0;
}
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
InSumo[playerid] =0;
if(SUMO[playerid]==1)
{
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(InSumo[playerid] == 1)
{
PutPlayerInVehicle(playerid,SumoCar[playerid],0);
}
return 1;
}
forward StartSumo(playerid);
public StartSumo(playerid)
{
if(SumoSec > 1)
{
new time;
new strec[128];
SumoSec--;
time = (SumoSec);
format(strec, sizeof(strec), \"~h~~r~Minigame Kezdés %d\", time);
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(InSumo == 1)
{
GameTextForPlayer(i, strec, 3000, 3);
}
}
}
if(SumoSec == 1)
{
SumoSec = 0;
if(SumoPlayers >= 2)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(InSumo == 1)
{
GameTextForPlayer(i, \"~h~~w~- START -\", 3000, 3);
KillTimer(SumoTimer);
TogglePlayerControllable(i,1);
SumoStarted=2;
SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i);
}
}
}else
if(SumoPlayers < 2)
{
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(InSumo == 1)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(i,x,y,z);
SetPlayerPos(i,x,y,z+1);
DestroyVehicle(SumoCar);
SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
KillTimer(SumoTimer);
InSumo =0;
TogglePlayerControllable(i,1);
}
}
SumoStarted=0;
if(Roman[playerid] == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}A Derby Minigame {cccccc}befejezdõdõtt! {3399ff}Indok: {cccccc}Legalább 2 játékos szûkséges!\");
SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
}
}
}
return 1;
}
stock Name(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
-
Szép munka nagyon sok embernak hasznára jöhet mint például nekem és igaz szép munka igy tovább :D +
-
Köszönöm én fejlesztettem + modosítottam pár cuccot nem én vagyok az eredeti épp :D
-
a mapot felhasználom ty szép munka
-
Lehet rossz mapp ha lehet nézzétek meg mert lehet elnéztem de 60%, hogy az.. Köszönöm:)
-
Ez csak carsumo minigame, nem minigame rendszer.
Amúgy ezzel a kóddal már én is összefutottam valahol, aszem hiv. fórumon.
-
igen igen :D ott találtam rá.. még egy román csávó postolta az egyik segítségkérés témában gondoltam kijavítom mert volt benne 26 error :D és hát kezdõknek tökéletes fejleszteni :D
-
Köszi ez jól jön majd.
-
Ezért lett publikálva Secur :) Köszönöm, egyépként a mapp gondolom jó :D
-
Nagyon sokat pazarol.
-
Tudom sok a változó és sok más felesleges cuccok vannak benne ami nem kell bele de nekem javítva van :D ;)
-
Jó lett! Ment a +!
-
[mod]Spedy, ha megkérhetlek ne írd már minden témához ezt oda! Már 10.000 sorban át lett tárgyalva, hogy OFF-nak számít. Köszi[/mod]
-
Kösz ez jól jött ha egy falloutot is dobnál mellé megköszönném!! :D
-
perszemá, virág nem kell mellé? :D Köszönöm
-
jöhet xD
-
perszemá, virág nem kell mellé? :D Köszönöm
Kövi kérés már egy PDSS féle minigame lesz :D
-
perszemá, virág nem kell mellé? :D Köszönöm
Nem de sört adhatsz :D
Szép lett ,bár nem használom fel adok 1 +t
-
perszemá, virág nem kell mellé? :D Köszönöm
Kövi kérés már egy PDSS féle minigame lesz :D
[/quote]
Azt már nem publikálom nekem meg van a fejlesztett verzió de azt nem szeretném >:D :P
-
if(Roman[playerid] == 0)
?
-
Román a játékos? Igen - Nem.
-
Igen, azért volt benne az a változó, hogy milyen nyelvre szeretnéd a játékot.. Román Igen-Nem :D És akkor más nyelven volt angol vagy román.. ;)
-
Tetszik. Mintha MTA-n lennék.. :) Ment a +! :thumbsup:
-
Köszönöm, szépen! :)
-
Ez faxa :D már használom XD
-
Valaki megmondaná hogy kell a \"CreateDynamicObject\" -eket berakni?
CreateDynamicObject(3458, 734.03, 533.83, 1.49, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 733.86, 524.75, 1.49, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 693.71, 533.86, 1.49, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 751.35, 507.29, 1.49, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 689.77, 505.84, 10.15, -0.18, 25.14, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 692.85, 444.31, 1.49, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 675.84, 511.68, 1.49, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 733.55, 489.48, 1.49, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 710.98, 507.16, 1.49, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 675.27, 466.81, 1.49, 0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(3458, 710.71, 467.03, 1.49, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 691.86, 466.97, 1.49, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 693.28, 489.51, 1.49, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 733.64, 505.79, 1.49, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 669.39, 488.25, 18.58, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 687.51, 448.37, 18.58, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 668.97, 448.24, 18.58, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 704.18, 448.36, 18.58, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3458, 686.25, 425.64, 18.58, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 686.78, 471.07, 18.58, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3458, 669.77, 528.58, 18.58, 0.00, 0.00, -90.60);
CreateDynamicObject(3374, 751.69, 529.34, 1.56, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(758, 735.13, 497.38, 1.26, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(758, 734.06, 497.38, 1.26, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(758, 732.99, 497.44, 1.26, 0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(3511, 733.28, 497.44, 3.22, 0.00, 0.00, 0.00);
-
Evecer olvasd végig hátha segít.
1. Elõször is át konvertálód a objecteket.
http://sampforum.hu/index.php?page=object
2. Ha megvan, bemész a szervered mappájába és kikeresd a játékmódodat.
3. Ha megnyitottad akkor keresel olyan függvényt hogy
public OnGameModeInit()
{
4. Ha megtaláltad akkor jel alá írd ha ezzel készen vagy akkor felmész a szerveredre hogy bele rakta e a mappokat.
5. Ha nem rakta bele akkor sem kell meg ijedni egyszerûren letöltesz egy object betöltõt.
http://gtaforum.hu/index.php?topic=2555.0
6. De egyszerûen streamer el is meglehet oldani bele rakod a pawno mappában a \'\'Include\'\' mappába, aztán pedig a módod elejére beírod hoz.
#include <streamer>
7. Bezárod, elmented ügye akkor a mód elfogja menteni általad beírt adatokat/kódokat stb. és ez után már csak fel kell menned a szervere.
Leírást készítette: Raidon. Evecer számára.
Ha nem erre gondoltál akkor elnézést kérek.
Üdvözlettel: Raidon, sok sikert!
-
Köszi a leírást, de már a elején elakadtam! :S Nem tudom hogy mibe kéne konvertálni az elsõ link alatt.. :S Nem konvertálnád át nekem? xd
-
Parancsolj át konvertáltam 1 perc volt az egész.
CreateObject(3458,734.0300000,533.8300000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,733.8600000,524.7500000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,693.7100000,533.8600000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,751.3500000,507.2900000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,689.7700000,505.8400000,10.1500000,-0.1800000,25.1400000,0.0000000); //
CreateObject(3458,692.8500000,444.3100000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,675.8400000,511.6800000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,733.5500000,489.4800000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,710.9800000,507.1600000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,675.2700000,466.8100000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.0000000); //
CreateObject(3458,710.7100000,467.0300000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,691.8600000,466.9700000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,693.2800000,489.5100000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,733.6400000,505.7900000,1.4900000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,669.3900000,488.2500000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,687.5100000,448.3700000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,668.9700000,448.2400000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,704.1800000,448.3600000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3458,686.2500000,425.6400000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,686.7800000,471.0700000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3458,669.7700000,528.5800000,18.5800000,0.0000000,0.0000000,-90.6000000); //
CreateObject(3374,751.6900000,529.3400000,1.5600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(758,735.1300000,497.3800000,1.2600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(758,734.0600000,497.3800000,1.2600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(758,732.9900000,497.4400000,1.2600000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
CreateObject(3511,733.2800000,497.4400000,3.2200000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //
/*
Objects converted: 26
Vehicles converted: 0
Vehicle models found: 0
----------------------
In the time this conversion took to finish the US national debt has risen by about $348.77!
*/
És ezeket tedd be a OnGameModeInit hez de leírtam hogy hova kell.
Üdvözlettel: Raidon™
-
hát.....betettem megnézni, beraktam a mapot is, de nagyon nem volt ott :\'D nálam van a gond vagy másnál is? :\'D de magáért a scriptért én adtam egy +-t :D
-
Rossz map van benne azért lehet :D sry kiveszem ha lehet csináljatok saját mappot mert nincs meg a régi :(
-
és ötlet hogy miért bugol tõle a speedo? :\'D mert ammikor bent van a minigame, akkor a speedo sebesség jelzõ számait kiteszi bal oldalra alap számokkal :Cry2:
-
nem küldenél letöltési linket? :D amugy megy a +
-
nem küldenél letöltési linket? :D amugy megy a +