if(strcmp(cmdtext, \"/catapult\", true) == 0){ new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Lebegopontos változók ( Pozíció tárolására ) GetPlayerPos ( playerid, X, Y, Z ); // Pozíció légkérdezése if ( !IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) ) return SetPlayerPos ( playerid, X, Y, Z+800 ); // Lekérdezzük hogy a játékos jármuben van-e vagy nincs, ha nincs akkor visszatérünk a játékos magasságának növelésével { GetVehiclePos ( GetPlayerVehicleID ( playerid ), X, Y, Z ); // Jármu pozíciójának lekérdezése SetVehiclePos ( GetPlayerVehicleID ( playerid ), X, Y, Z+800 ); // Ha a játékos jármuben van, akkor a jármu magasságát növeljük } GivePlayerWeapon ( playerid, 46, 1 ); // Ejtoernyo return 1; // Visszatérünk \'Igaz\' értékkel.}
new vehid[MAX_VEHICLES] = GetPlayerVehicleID(playerid);
Viccelsz ? :dead: if(strcmp(cmdtext, \"/catapult\", true) == 0){ new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Lebegopontos változók ( Pozíció tárolására ) GetPlayerPos ( playerid, X, Y, Z ); // Pozíció légkérdezése if ( !IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) ) return SetPlayerPos ( playerid, X, Y, Z+800 ); // Lekérdezzük hogy a játékos jármuben van-e vagy nincs, ha nincs akkor visszatérünk a játékos magasságának növelésével { GetVehiclePos ( GetPlayerVehicleID ( playerid ), X, Y, Z ); // Jármu pozíciójának lekérdezése SetVehiclePos ( GetPlayerVehicleID ( playerid ), X, Y, Z+800 ); // Ha a játékos jármuben van, akkor a jármu magasságát növeljük } GivePlayerWeapon ( playerid, 46, 1 ); // Ejtoernyo return 1; // Visszatérünk \'Igaz\' értékkel.}
4. Ezt az egészet megehetett volna oldani 4 sorban..
#include <a_samp>new catapulttimer;forward Catapult(playerid);new warning[MAX_PLAYERS] = 0;#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA#define COLOR_LIGHTRED 0xED0321AApublic OnFilterScriptInit(){catapulttimer = SetTimer(\"Catapult\",1000,1);return 1;}public OnFilterScriptExit(){KillTimer(catapulttimer);return 1;}public Catapult(playerid){if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){new Float:health;GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),health);new ember[MAX_PLAYER_NAME];new string[256];GetPlayerName(playerid, ember, sizeof(ember));if(health <= 249 && warning[playerid] == 0){ SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Ugorj ki a kocsiból a /ugras paranccsal! !\"); format(string, sizeof(string), \"%s -nek ég a jármuve !\",ember); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string); warning[playerid] = 1;}}return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext, \"/ugras\",true) == 0){if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z+500); GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Katapultáltál !!!\"); return 1;}else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"HIBA: Nem ülsz kocsiban !\"); return 1;}}return 0;}public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){warning[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){warning[playerid] = 0;return 1;}