new Float:kocsx,Float:kocsy,Float:kocsz; new talalat = 0; //Köszönöm a bug jelentését!for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++){GetVehiclePos(i,kocsx,kocsy,kocsz);if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, kocsx,kocsy,kocsz)){ talalat++; RepairVehicle(i); if(talalat >= 1) { break; } } else { SendClientMessageToAll(-1, \"Jármûkeresésre nincs találat\"); }}
new Float:kocsx,Float:kocsy,Float:kocsz;
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, kocsx,kocsy,kocsz))
RepairVehicle(i);
else
SendClientMessageToAll(-1, \"Jármûkeresésre nincs találat\");
De ez az összes 3 méteres sugárban lévõ kocsit megjavítja nem?
Még mindig nem a legközelebbi, hanem 3 méteres sugárban a legkisebb ID-jû. Mi van ha nem playerhez akarod nézni? És ha a legközelebbi kocsi 3m-en kívül van?
new Float:kocsx,Float:kocsy,Float:kocsz;for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++){GetVehiclePos(i,kocsx,kocsy,kocsz);if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, kocsx,kocsy,kocsz)){ RepairVehicle(i); break; } else { SendClientMessageToAll(-1, \"Jármûkeresésre nincs találat\"); }}
new Float:lastdist=465456.0000,lastvehicle=INVALID_VEHICLE_ID;for(new i; i < MAX_VEHICLE; i++){ if(i!=INVALID_VEHICLE_ID) {new Float:x,Float:y,Float:z;GetVehiclePos(i,x,y,z);new Float:nowdist=GetPlayerDistanceFromPoint(playerid,x,y,z);if(nowdist<lastdist){ lastdist=nowdist; lastvehicle=i;} }}if(lastvehicle!=INVALID_VEHICLE_ID){ RepairVehicle(lastvehicle);} else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs a közeledben egy jármû sem!\");}
#define IsValidVehicle(%1) \\(!!GetVehicleModel(%1))#define FLOAT_INFINITY (Float:0x7F800000) // Streamer plugin 2.6 include-ba benenvan..GetVehicleWithinDistance(playerid, Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:dist, &veh){newFloat:vDist = FLOAT_INFINITY;for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++){if(!IsValidVehicle(i)) continue;if(GetPlayerVehicleID(playerid) != i){ vDist = GetVehicleDistanceFromPoint(i, x1, y1, z1); if(vDist < dist) { veh = i; dist = vDist; }}}}
else if(newkeys == 640) // Submission + Space { new vehicle; vID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z ); GetVehicleWithinDistance(playerid, X, Y, Z, 30.0, vehicle); if(vehicle) { ShowWelcome(playerid, \"~p~Trainer ~y~~h~felkapcsolva~w~!\", .time = 750); AttachTrailerToVehicle(vID, vehicle); } }
Amikor nem létezõ kocsin fut át, nem?