Sziasztok!
Készítettem egy nagyon alap Banda login rendszer épp hogy annyit tud hogy ki írja neked h bejelentkeztél és másoknak h bejelentkeztél.. 1 dialogot használ 44 és id vel anyit tud hogy /bandalogin parancsra bejön egy dialog és be kell írni a kódot jelen esetben 2 bandára van megcsinálva de lehet bõvíteni 2 alap kód : bejeliz1 , bejeliz2 ha ezt a kódot beírtad akkor bejelentkeztet a bandába.. ezt módosítani nem árt
de ha ebbõl valaki igazi banda rendszert akar ahoz nm árt fejleszteni és csak elkeztem és publikálom nektek.
Részletek:
Sorok: 48
Függvénykönyvtárak: zcmd,a_samp
Fejleszteni: Kell
Maga a szkript:
[pawn]
/*
# Egyszerû Bandalogin rendszer!
# Zcmd és a_samp inc szükséges a használatához!
# Ha fejleszteni szeretnéd akkor hagytam írást hgy hol kell
# Ezt a szimpla banda login rendszert készítette:[MR.]B.I.G.
# Kellemes használatot!
#*/
#include a_samp
#include zcmd
CMD:bandalogin(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 99, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Banda Bejelentkezés!\", \"Bejelentkezéshez: Banda1 Kód vagy Banda2 kód kell!\", \"Bejelentkez!\", \"Vissza\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])
{
if(dialogid == 99)
{
if(response == 1)
{
if(strfind(inputtext, \"bejeliz1\", true) != -1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 1 be!|-|\");
new banda[128];
format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 1 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
// Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
}
else if(strfind(inputtext, \"bejeliz2\", true) != -1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 2 be!|-|\");
new banda[128];
format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 2 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
// Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
}
}
}
return 0;
}
stock GetPlayerNameEx(pid)
{
new s[MAX_PLAYER_NAME];
if(IsPlayerConnected(pid)) GetPlayerName(pid, s, sizeof(s));
return s;
}[/pawn]
Verzió: 0.2
/*
# Egyszerû Bandalogin rendszer!
# Zcmd és a_samp inc szükséges a használatához!
# Ha fejleszteni szeretnéd akkor hagytam írást hgy hol kell
# Ezt a szimpla banda login rendszert készítette:[MR.]B.I.G.
# Kellemes használatot!
# Verzió: 0.2
#*/
#include a_samp
#include zcmd
CMD:bandalogin(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 99, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Banda Bejelentkezés!\", \"Bejelentkezéshez: Banda1 Kód vagy Banda2 kód kell!\", \"Bejelentkez!\", \"Vissza\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])
{
if(dialogid == 99)
{
if(response == 1)
{
if(strfind(inputtext, \"bejeliz1\", true) != -1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 1 be!|-|\");
new banda[128];
format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 1 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Banda ~h~1 ~h~sikeres ~h~bejelentkezes! ~r~Jo ~h~~h~szorakozast!\",4000,4);
GivePlayerWeapon(playerid,22, 500); // 9 mm-es
GivePlayerWeapon(playerid,32, 500); // tec 9
GivePlayerWeapon(playerid,25, 500); //Shotgun
GivePlayerWeapon(playerid,28, 500); // Uzi
// Információk a klánról:
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{ff9900}Banda 1 Információk!\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}--- {0000ff}Banda 1 Információk {ff0000}---\", BigString15, \"Kilépés\",\"\");
// Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
}
else if(strfind(inputtext, \"bejeliz2\", true) != -1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Sikeresen bejelentkeztél Banda 2 be!|-|\");
new banda[128];
format(banda, 128, \"%s (ID: %d) Sikeresen Bejelentkezett Banda 2 be!\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, banda);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Banda ~h~2 ~h~sikeres ~h~bejelentkezes! ~r~Jo ~h~~h~szorakozast!\",4000,4);
GivePlayerWeapon(playerid,22, 500); // 9 mm-es
GivePlayerWeapon(playerid,32, 500); // tec 9
GivePlayerWeapon(playerid,25, 500); //Shotgun
GivePlayerWeapon(playerid,28, 500); // Uzi
// Információk a klánról:
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{ff9900}Banda 2 Információk!\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"Ide jöhetnek az információk\\n\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}--- {0000ff}Banda 2 Információk {ff0000}---\", BigString15, \"Kilépés\",\"\");
// Ide lehet tenni egyebeket a bejelentkezésért!
}
}
}
return 0;
}
stock GetPlayerNameEx(pid)
{
new s[MAX_PLAYER_NAME];
if(IsPlayerConnected(pid)) GetPlayerName(pid, s, sizeof(s));
return s;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Ha Beszeretnél jelentkezni a bandádba akkor /bandalogin!|-|\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"|-|Ha nem tudod a bandád kódját kérdezd meg a szerver tulajdonosokat!!|-|\");
return 1;
}
Fejelsztésekrõl: Még lehet hogy tovább fejlesztem ha lesz idõm..
Bugok: Eddig nm fedeztem fel de ha találtok írjátok meg!
Jó szórakozást a scripthez!