Hogy lehet beállítani hogy hol legyen?
InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); }
SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
A pozíciók helyére azt a pozt, ahová nézzen a kamera.. de ahhoz ezt is át kell írni: SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } És oda mit kell írni? [/quote]Ha utana neztel volna forumon,akkor hamar rajonnel.http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraPos De leirom: InterpolateCameraPos(playerid, ElsoX,ElsoY,ElsoZ,AhovaX,AhovaY,AhovaZ,ido, mod); ElsoX- Az X pozicio ahonnan indul a kameraElsoY- Az Y pozicio ahonnan indul a kameraElsoZ- Az Z pozicio ahonnan indul a kameraAhovaX- Az X pozicio ahova tart a kameraAhovaY- Az Y pozicio ahova tart a kameraAhovaZ- Az Z pozicio ahva tart a kameraido - az az ido,ami alatt meg jarja a kamera az utat(milisecundumba, 1masodperc=1000ms)mod - azt nem pontosan tudom,viszont CAMERA_MOVE legyenEzeket ugy csinalod meg,hogy tegyuk fel jetpackel lementessz egy poziciot , utana mashova meg egyet.savedpositions file bol kimasolod az alabbi cuccot.Peldaul: AddPlayerClass(28,2345.5229,596.8784,7.7813,179.4432,0,0,0,0,0,0); Az arnyekos szamok az X,Y illetve a Z poziciok.Ezeket beteszed az ElsoX,ElsoY es az ElsoZ helyere,majd ugyanezeket a szamokat kiszeded a masodik addplayerclassedbol is, es azt behelyezed az AhovaX,AhovaY,AhovaZ hez.InterpolateCameraLookAt(playerid, ElsoX,ElsoY,ElsoZ,AhovaX,AhovaY,AhovaZ,ido, mod);Ez is ugyan ugy van mint az InterpolateCameraPos,csak evel azt a poziciot valtod,hogy honnan hova nezzen a kamerad.Remelem segithettem.------------------------------------------------------------------------------------------------Am itt nekem ez buggos,vagy nem tudom mi lehet a gond.Mikor tesom belep a szerveremre megy a kamera rendeen,de mikor lespawnol, akkor a kamera vissza all a karaktervallasztoba es ismet interpolate ozik.Mi lehet az oka?
InterpolateCameraPos(playerid, ElsoX,ElsoY,ElsoZ,AhovaX,AhovaY,AhovaZ,ido, mod);
AddPlayerClass(28,2345.5229,596.8784,7.7813,179.4432,0,0,0,0,0,0);