VIDEO // ------------------------------- // Mozgó kamera a karakterválasztóban // Készítette GameStar // www.gtaforum.hu // 2012 // ------------------------------- #include <a_samp> #if !defined InterpolateCameraPos #error \"A fordítód nem tartalmazza a 0.3e fájlokat!\" #endif #define CAMERA_TIME 8000 forward CameraInterpolate(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0); SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613); if(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\") == -1) { CameraInterpolate(playerid); SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", SetTimerEx(\"CameraInterpolate\", CAMERA_TIME + 225, 1, \"i\", playerid)); } return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { KillTimer(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\")); SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1); SetCameraBehindPlayer(playerid); return 1; } public CameraInterpolate(playerid) { switch(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\")) { case 0: { InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } } SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") + 1); if(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") > 2) SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0); return 1; }
LOL De szép munka! gg.
Kössz a publikálást!
Jó munka
Hogy lehet beállítani hogy hol legyen?
Fontos.
Nagyon szép lett.Gratula. :)
Jó lett! :D
Regisztrációnál és bejelentkezésnél nem lehet ilyet? Mert, akkor felhasználnám!
Nagyon jó lett grat.. Ezt felkell hogy használjam.
Hogy lehet beállítani hogy hol legyen? Valaki segítene.
Engem is érdekelne hogy kell beállítani.!
InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); }
InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } És oda mit kell írni?
A pozíciók helyére azt a pozt, ahová nézzen a kamera.. de ahhoz ezt is át kell írni: SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
Nagyon jo lett, lehet felhasznalom!! Koszonom!
A pozíciók helyére azt a pozt, ahová nézzen a kamera.. de ahhoz ezt is át kell írni: SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613); Átírtam de úgy is máshova dob be.
Jó lett grat am hogyan tudom beállítani hogy ne azon a területen legyen a karakter választás meik sornál :) ?
Szep.Adtam a +-t.
Hibás a szkript. Hibaüzenet: \"Script[gamemodes/test0.amx]: Run time error 20: \"Invalid index parameter (bad entry point)\" Semmit nem modosítottam rajta. Ha valami hozzáírók kifagy az egész samp. Írták, hogy újra felép valaki azonos id-vel akkor összeakadnak az idõzítõk.
Nagyon jó felhasználom :D
InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } És oda mit kell írni? [/quote] Ha utana neztel volna forumon,akkor hamar rajonnel. http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraPos De leirom: InterpolateCameraPos(playerid, ElsoX,ElsoY,ElsoZ,AhovaX,AhovaY,AhovaZ,ido, mod); ElsoX- Az X pozicio ahonnan indul a kamera ElsoY- Az Y pozicio ahonnan indul a kamera ElsoZ- Az Z pozicio ahonnan indul a kamera AhovaX- Az X pozicio ahova tart a kamera AhovaY- Az Y pozicio ahova tart a kamera AhovaZ- Az Z pozicio ahva tart a kamera ido - az az ido,ami alatt meg jarja a kamera az utat(milisecundumba, 1masodperc=1000ms) mod - azt nem pontosan tudom,viszont CAMERA_MOVE legyen Ezeket ugy csinalod meg,hogy tegyuk fel jetpackel lementessz egy poziciot , utana mashova meg egyet. savedpositions file bol kimasolod az alabbi cuccot. Peldaul: AddPlayerClass(28,2345.5229,596.8784,7.7813,179.4432,0,0,0,0,0,0); Az arnyekos szamok az X,Y illetve a Z poziciok. Ezeket beteszed az ElsoX,ElsoY es az ElsoZ helyere,majd ugyanezeket a szamokat kiszeded a masodik addplayerclassedbol is, es azt behelyezed az AhovaX,AhovaY,AhovaZ hez. InterpolateCameraLookAt(playerid, ElsoX,ElsoY,ElsoZ,AhovaX,AhovaY,AhovaZ,ido, mod); Ez is ugyan ugy van mint az InterpolateCameraPos,csak evel azt a poziciot valtod,hogy honnan hova nezzen a kamerad.Remelem segithettem. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Am itt nekem ez buggos,vagy nem tudom mi lehet a gond. Mikor tesom belep a szerveremre megy a kamera rendeen,de mikor lespawnol, akkor a kamera vissza all a karaktervallasztoba es ismet interpolate ozik.Mi lehet az oka?