Szerző Téma: Holttest Rendszer  (Megtekintve 3765 alkalommal)

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Dátum: 2012. június 07. - 13:03:02 »
+7 Show voters

Üdv!
Írtam egy holtest rendszert,
ha meg hal valaki akkor egy object marad a helyén.
rCon Admin tudja azonosítani,
és kiírja, hogy ki az a holtest, és a gyilkost!
Csak természetes halálnál mûködik normálisan!
Ha paranccsal ölöd meg, akkor gyilkos nevet nem fog kiírni!
KATT
 
 


/* ==================== [ Holtest Rendszer ] ==================== */
/* ============================================================== */
/* ======================= [ Készítette ] ======================= */
/* ============================================================== */
/* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */
/* ============================================================== */
/* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */
/* ============================================================== */
#include <a_samp>
#include <foreach>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define PIROS 0xFF0000AA
new Gyilkos[MAX_PLAYERS], Holtest[MAX_PLAYERS], Object[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_PLAYERS], Float:Xh[MAX_PLAYERS], Float:Zh[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DestroyDynamicObject(Object [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
    Object[playerid] = CreateDynamicObject(3092, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid], 0, 90, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holtest[playerid] = playerid;
}
CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!//
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
foreach (Player, i)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh))
   {
      new name[128];
      new name2[128];
      new string[100];
            GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name));
            GetPlayerName(Holtest, name2, sizeof(name2));
      format(string, sizeof(string),\"Holtest: %s Megölte: %s\",name2, name);
      SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
      DestroyDynamicObject(Object [playerid]);
   }
   else
       {
      SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holtest!\");
   }
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 07. - 17:07:19 írta Amf »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 07. - 13:34:42 »
0 Show voters
ilyen van asszem a seerpgbe is nem?
de azért szép

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 07. - 13:36:15 »
0 Show voters
Az egy dolog, hogy van a see-be! :D
Az nem azt jelenti, hogy onnan van!
Köszönöm!

Nem elérhető Caesar

  • 109
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 07. - 14:01:40 »
0 Show voters
Hello szép am ojat nem tudsz hogy egy rendör tudja csak megnézni hogy ki ölte meg vagy egy rendör skinnel lévö ember tudja megnézni :) ?

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 07. - 14:12:30 »
+1 Show voters
Holtest helyett Holttest! :) Egyébként szép kis code.

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #5 Dátum: 2012. június 07. - 14:54:44 »
0 Show voters
Köszi!
Tegnap írtam este, és már fáradt voltam!
Ha megadod a változókat, átírom neked rendõrösre!

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #6 Dátum: 2012. június 07. - 15:07:23 »
+2 Show voters
A gyilkosság nem éppen természetes halál.

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #7 Dátum: 2012. június 07. - 16:28:03 »
0 Show voters
Az admin általitól természetesebb! :D

Holttest Rendszer
« Válasz #8 Dátum: 2012. június 07. - 17:21:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: zeteni date=1339071150\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22501\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Holtest helyett Holttest! :) Egyébként szép kis code.
 
én elõbb azt olvastam róla hogy hottest xD


amúgy jó kis kód :)

Holttest Rendszer
« Válasz #9 Dátum: 2012. június 07. - 20:25:18 »
0 Show voters
jónak hangzik, csak tehetnél fel képet, mer már nincs gépemen SA és nemtom leszedni h megnézzem :D
de ez alapvetõ lenne h képet is mellékelj a \"munkád\" mellé

Holttest Rendszer
« Válasz #10 Dátum: 2012. június 15. - 12:25:15 »
0 Show voters
Szép kis kód. Kér, hogy a SA:MP-ban nincsenek különbõzõ hulla objectek. Amúgy nagyon jó. Csak így tovább Respect!

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #11 Dátum: 2012. június 15. - 13:28:10 »
0 Show voters
Köszönöm, próbálkozok! :D

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #12 Dátum: 2012. június 15. - 14:16:41 »
+3 Show voters
Az ötlet jó, de a megvalósítás már kevésbé. Ez már ránézésre is bugos, nem fikázni akarlak, egész jó, de lehetne jobb is, illetve bugmentesebb is.
Íme az én verzióm, amiben javítom a hibáit és leegyszerûsítem a dolgokat.
 
/* ==================== [ Holttest Rendszer ] ==================== */
/* ============================================================== */
/* ======================= [ Készítette ] ======================= */
/* ============================================================== */
/* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */
/* ============================================================== */
/* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */
/* ============================================================== */
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define PIROS 0xFF0000AA
#define MAX_HOLTTEST 50
new Gyilkos[MAX_HOLTTEST], holttest[MAX_HOLTTEST], Object[MAX_HOLTTEST],pht[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_HOLTTEST]= 0.000, Float:Xh[MAX_HOLTTEST] = 0.000, Float:Zh[MAX_HOLTTEST] = 0.000;
stock NextHolt()
{
for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
{
if(Yh <= 0.000 && Xh <= 0.000 && Zh <= 0.000) return i;
}
return 1;
}
stock DestroyHolt(h)
{
DestroyDynamicObject(Object[h]);
Gyilkos[h] = 0;
holttest[h] = 0;
Yh[h] = 0.000;
Xh[h] = 0.000;
Zh[h] = 0.000;
return 1;
}
 
stock DestroyHoltEx(playerid)
{
if(pht[playerid] != 0)
{
DestroyDynamicObject(Object[pht[playerid]]);
Gyilkos[pht[playerid]] = 0;
holttest[pht[playerid]] = 0;
Yh[pht[playerid]] = 0.000;
Xh[pht[playerid]] = 0.000;
Zh[pht[playerid]] = 0.000;
pht[playerid] = 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DestroyHoltEx(playerid);
new ht = NextHolt();
GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
Gyilkos[ht] = killerid;
holttest[ht] = playerid;
pht[playerid] = ht;
return 1;
}
CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!//
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin!\");
for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
 
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh)) return  SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holttest!\");
new name[128];
new name2[128];
new string[100];
GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name));
GetPlayerName(holttest, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof(string),\"Holttest: %s Megölte: %s\",name2, name);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
DestroyDynamicObject(Object);
for(new p; p<MAX_PLAYERS; p++) { if(i == pht[p]) return pht[p] = 0; }
DestroyHolt(i);
 
}
return 1;
}

 
Nem 100% , hogy bugmentes, de nagy valószínûséggel az. Aki akarja teszteli :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 15. - 14:18:54 írta Sramm »

Holttest Rendszer
« Válasz #13 Dátum: 2012. június 15. - 17:53:09 »
0 Show voters
Szep es otletes.Megy a +

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Holttest Rendszer
« Válasz #14 Dátum: 2012. június 20. - 17:43:11 »
0 Show voters
Sramm, nekem így volt az egyszerûbb!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal