Üdv!
Írtam egy holtest rendszert,
ha meg hal valaki akkor egy object marad a helyén.
rCon Admin tudja azonosítani,
és kiírja, hogy ki az a holtest, és a gyilkost!
Csak természetes halálnál mûködik normálisan!
Ha paranccsal ölöd meg, akkor gyilkos nevet nem fog kiírni!
KATT
/* ==================== [ Holtest Rendszer ] ==================== */
/* ============================================================== */
/* ======================= [ Készítette ] ======================= */
/* ============================================================== */
/* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */
/* ============================================================== */
/* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */
/* ============================================================== */
#include <a_samp>
#include <foreach>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define PIROS 0xFF0000AA
new Gyilkos[MAX_PLAYERS], Holtest[MAX_PLAYERS], Object[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_PLAYERS], Float:Xh[MAX_PLAYERS], Float:Zh[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DestroyDynamicObject(Object [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
Object[playerid] = CreateDynamicObject(3092, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid], 0, 90, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holtest[playerid] = playerid;
}
CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!//
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
foreach (Player, i)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh))
{
new name[128];
new name2[128];
new string[100];
GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name));
GetPlayerName(Holtest, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof(string),\"Holtest: %s Megölte: %s\",name2, name);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
DestroyDynamicObject(Object [playerid]);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holtest!\");
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
ilyen van asszem a seerpgbe is nem?
de azért szép
Az egy dolog, hogy van a see-be! :D
Az nem azt jelenti, hogy onnan van!
Köszönöm!
Hello szép am ojat nem tudsz hogy egy rendör tudja csak megnézni hogy ki ölte meg vagy egy rendör skinnel lévö ember tudja megnézni :) ?
Holtest helyett Holttest! :) Egyébként szép kis code.
Köszi!
Tegnap írtam este, és már fáradt voltam!
Ha megadod a változókat, átírom neked rendõrösre!
A gyilkosság nem éppen természetes halál.
Az admin általitól természetesebb! :D
Holtest helyett Holttest! :) Egyébként szép kis code.
én elõbb azt olvastam róla hogy hottest xD
amúgy jó kis kód :)
jónak hangzik, csak tehetnél fel képet, mer már nincs gépemen SA és nemtom leszedni h megnézzem :D
de ez alapvetõ lenne h képet is mellékelj a \"munkád\" mellé
Szép kis kód. Kér, hogy a SA:MP-ban nincsenek különbõzõ hulla objectek. Amúgy nagyon jó. Csak így tovább Respect!
Köszönöm, próbálkozok! :D
Az ötlet jó, de a megvalósítás már kevésbé. Ez már ránézésre is bugos, nem fikázni akarlak, egész jó, de lehetne jobb is, illetve bugmentesebb is.
Íme az én verzióm, amiben javítom a hibáit és leegyszerûsítem a dolgokat.
/* ==================== [ Holttest Rendszer ] ==================== */
/* ============================================================== */
/* ======================= [ Készítette ] ======================= */
/* ============================================================== */
/* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */
/* ============================================================== */
/* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */
/* ============================================================== */
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define PIROS 0xFF0000AA
#define MAX_HOLTTEST 50
new Gyilkos[MAX_HOLTTEST], holttest[MAX_HOLTTEST], Object[MAX_HOLTTEST],pht[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_HOLTTEST]= 0.000, Float:Xh[MAX_HOLTTEST] = 0.000, Float:Zh[MAX_HOLTTEST] = 0.000;
stock NextHolt()
{
for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
{
if(Yh <= 0.000 && Xh <= 0.000 && Zh <= 0.000) return i;
}
return 1;
}
stock DestroyHolt(h)
{
DestroyDynamicObject(Object[h]);
Gyilkos[h] = 0;
holttest[h] = 0;
Yh[h] = 0.000;
Xh[h] = 0.000;
Zh[h] = 0.000;
return 1;
}
stock DestroyHoltEx(playerid)
{
if(pht[playerid] != 0)
{
DestroyDynamicObject(Object[pht[playerid]]);
Gyilkos[pht[playerid]] = 0;
holttest[pht[playerid]] = 0;
Yh[pht[playerid]] = 0.000;
Xh[pht[playerid]] = 0.000;
Zh[pht[playerid]] = 0.000;
pht[playerid] = 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DestroyHoltEx(playerid);
new ht = NextHolt();
GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
Gyilkos[ht] = killerid;
holttest[ht] = playerid;
pht[playerid] = ht;
return 1;
}
CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!//
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy admin!\");
for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holttest!\");
new name[128];
new name2[128];
new string[100];
GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name));
GetPlayerName(holttest, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof(string),\"Holttest: %s Megölte: %s\",name2, name);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
DestroyDynamicObject(Object);
for(new p; p<MAX_PLAYERS; p++) { if(i == pht[p]) return pht[p] = 0; }
DestroyHolt(i);
}
return 1;
}
Nem 100% , hogy bugmentes, de nagy valószínûséggel az. Aki akarja teszteli :)
Szep es otletes.Megy a +
Sramm, nekem így volt az egyszerûbb!
Sramm, nekem így volt az egyszerûbb!
De a tiéd bugos is.
Szépecske.
Valóba jó lenne több hulla-object, de egyenlõre nincs.
Majd a 0.3f-ben talán lesz. Imádkozzunk :D
Majd ha rendes géphez jutok letesztelem, de innen nem tudom.
Ránézésre jónak tûnik az eredeti is, viszont valahogy mégis Srammé néz ki szebben.
Persze amíg valaki nem teszteli le, addíg nem nagyon tudjuk meg :D
Szépecske.
Valóba jó lenne több hulla-object, de egyenlõre nincs.
Majd a 0.3f-ben talán lesz. Imádkozzunk :D
Majd ha rendes géphez jutok letesztelem, de innen nem tudom.
Ránézésre jónak tûnik az eredeti is, viszont valahogy mégis Srammé néz ki szebben.
Persze amíg valaki nem teszteli le, addíg nem nagyon tudjuk meg :D
0.3f ?? WTF ?
Szerintem ideje lenne már 0.4. ;)