Sziasztok,csináltam egy garázs rendszert,amivel garázsokat lehet csinálni a házakhoz!
Elkészítési idõ:Több óra(mivel most tanultam meg pwrite használatát)
Letöltés:
1.0-ás verzió1.1-es verzió:-Idézõjelek kijavítva,tehát nem kell már kirakni 2 helyen(köszönöm ZeRo-nak)
-1 db elírás kijavítva
2.0-ás verzió - Teljesen újraírt,MySQL-os
Nos teljesen újraírtam az egész rendszert most már csak egy MySQL adatbázis kell hozzá és meg is van az egész,nem kell mentegetni stb..!
Nem véletlen lett újraírva,mivel a régi már nagyon kaka volt!
Lehet hamarosan csinálok egy videót!
MySQL tábla:
CREATE TABLE `garages` (
`Owner` VARCHAR( 24 ) NOT NULL ,
`virtualworld` int(11) NOT NULL auto_increment,
`PozX` FLOAT NOT NULL ,
`PozY` FLOAT NOT NULL ,
`PozZ` FLOAT NOT NULL,
`vAngle` FLOAT NOT NULL,
PRIMARY KEY (`virtualworld`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1
Parancsok:
/creategarage
/garageenter
/garageeexit
Képek:
Egyéb megjegyzés:
A garázs megcsinálásához DCMD szükséges!
Illeszd be a gamemodeodbe/filetsciptetbe ezt:
#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
Mivel idézõjelet nem tudtam kirakni SendClientMessage-nél és params-nál ezért azt majd nektek kell kirakni.
^-----Ezt csak az 1.0-ás verzióban kell megcsinálni.
Én gondolkodtam,hogy fejlesztem,pl.:Y_INI-vel megcsinálom,de sajnos ennek a kezelését nem nagyon tudom még,és ha valaki segítene megismertetni akkor azt megköszönném és meg is csinálnám.