#include <a_samp>#include <zcmd> static gTeam[MAX_PLAYERS];#define TEAM_JATEKOS 0#define TEAM_FOGOJATEKOS 1 public OnPlayerConnect(playerid){gTeam[playerid] = TEAM_JATEKOS;return 1;}CMD:fogocska(playerid, params[]){SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0); //itt a koordinátát változtasd meg arra, amelynél szeretnéd hogy spawnoljon a játékos ha belép a kergetõ játékbaResetPlayerWeapons(playerid);SendClientMessage(playerid, -1, \"Beléptél a fogócska játékba! Ha fogó vagy, üsd meg a másikat! /exitfogocska a kilépéshez!\");gTeam[playerid] = TEAM_FOGOJATEKOS;}public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid){if( gTeam[playerid] == TEAM_FOGOJATEKOS){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID) { new string[128], victim[MAX_PLAYER_NAME], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); GetPlayerName(damagedid, victim, sizeof (victim)); format(string, sizeof(string), \"%s már nem a fogó! %s nevû játékos a fogó!\", attacker, victim); SendClientMessage(playerid,-1, string); }}return 1;}CMD:exitfogocska(playerid,params[]){gTeam[playerid] = TEAM_JATEKOS;SetPlayerPos(playerid,0,0,0); //ide azokat a koordinátákat írd, ahova spawnoljon miután kilépettSendClientMessage(playerid,-1, \"Kiléptél a fogócska játékból!\");}
Az olyan hülyék mint én, órákig el tudnának lenni vele.. majd egyszer, ha tudom hogy kell berakni scripteket a szerveremre, akkor tesztelem xD.
Akkor a pluszot nem kell sajnálni:D pa(ra)ncsolj [/quote]nem unod a hsz hunterkedést? mert én már igen. gondolom nem vagyok kegyedül :shifty: ;<amúgy fain lett. grat.
Akkor a pluszot nem kell sajnálni:D
Az olyan hülyék mint én, órákig el tudnának lenni vele.. majd egyszer, ha tudom hogy kell berakni scripteket a szerveremre, akkor tesztelem xD. Kacag a májam.Modnjuk...Szerintem én is el lennék vele egy darabig [/quote]Jéé talán nem viccbõl írtam? Majd én is kihasználom a lehetõséget, amikor beléd lehet kötni.