Sziasztok! Elkészült elsõ filterszkriptem, amit publikálni fogok!
Készítõ: doboka98
Készítési idõ: kb. 30 perc (kezdõ vagyok)
Itt a code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
static gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_JATEKOS 0
#define TEAM_FOGOJATEKOS 1
public OnPlayerConnect(playerid)
{
gTeam[playerid] = TEAM_JATEKOS;
return 1;
}
CMD:fogocska(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0); //itt a koordinátát változtasd meg arra, amelynél szeretnéd hogy spawnoljon a játékos ha belép a kergetõ játékba
ResetPlayerWeapons(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Beléptél a fogócska játékba! Ha fogó vagy, üsd meg a másikat! /exitfogocska a kilépéshez!\");
gTeam[playerid] = TEAM_FOGOJATEKOS;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if( gTeam[playerid] == TEAM_FOGOJATEKOS)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID)
{
new string[128], victim[MAX_PLAYER_NAME], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetPlayerName(damagedid, victim, sizeof (victim));
format(string, sizeof(string), \"%s már nem a fogó! %s nevû játékos a fogó!\", attacker, victim);
SendClientMessage(playerid,-1, string);
}
}
return 1;
}
CMD:exitfogocska(playerid,params[])
{
gTeam[playerid] = TEAM_JATEKOS;
SetPlayerPos(playerid,0,0,0); //ide azokat a koordinátákat írd, ahova spawnoljon miután kilépett
SendClientMessage(playerid,-1, \"Kiléptél a fogócska játékból!\");
}
A játék lényege, hogy bedog egy helyre, ahol ha megütsz egy játékost akkor õ lesz a fogó, és ezt a rendszer kiirja.
Sziasztok! Elkészült elsõ filterszkriptem, amit publikálni fogok!
Készítõ: doboka98
Készítési idõ: kb. 30 perc (kezdõ vagyok)
Itt a code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
static gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_JATEKOS 0
#define TEAM_FOGOJATEKOS 1
public OnPlayerConnect(playerid)
{
gTeam[playerid] = TEAM_JATEKOS;
return 1;
}
CMD:fogocska(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0); //itt a koordinátát változtasd meg arra, amelynél szeretnéd hogy spawnoljon a játékos ha belép a kergetõ játékba
ResetPlayerWeapons(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Beléptél a fogócska játékba! Ha fogó vagy, üsd meg a másikat! /exitfogocska a kilépéshez!\");
gTeam[playerid] = TEAM_FOGOJATEKOS;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if( gTeam[playerid] == TEAM_FOGOJATEKOS)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID)
{
new string[128], victim[MAX_PLAYER_NAME], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetPlayerName(damagedid, victim, sizeof (victim));
format(string, sizeof(string), \"%s már nem a fogó! %s nevû játékos a fogó!\", attacker, victim);
SendClientMessage(playerid,-1, string);
}
}
return 1;
}
CMD:exitfogocska(playerid,params[])
{
gTeam[playerid] = TEAM_JATEKOS;
SetPlayerPos(playerid,0,0,0); //ide azokat a koordinátákat írd, ahova spawnoljon miután kilépett
SendClientMessage(playerid,-1, \"Kiléptél a fogócska játékból!\");
}
A játék lényege, hogy bedog egy helyre, ahol ha megütsz egy játékost akkor õ lesz a fogó, és ezt a rendszer kiirja.