Szerző Téma: SetPlayerAttachedObject  (Megtekintve 2021 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Dátum: 2012. június 28. - 16:56:05 »
+3 Show voters
Üdv.
Összedobtam 1 kisebb kódot amit csak annyit tesz hogy objectot tudsz csatolni magadra
Parancs: /setmyattachobject, /removeobject
Készitõ : Blade.
Készitési idõ : 5 perc
Kód :
 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
CMD:setmyattachobject(playerid,params[])
{
new
        string[ 128 ],
slot,
modelid,
bone;
if( sscanf( params, \"ddd\", slot, modelid, bone )) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \" Használat: /setmyattach [slot][Model ID] [bone] \" );
if( bone > 18 ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Csont nem lehet nagyobb 18 nál! \" );
SetPlayerAttachedObject(playerid,slot,modelid,bone);
format(string,128,\"Object felcsatolva ! slot : %d | Model:%d|Csont:%d\",slot,model,bone);
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,string);
return 1;
}
CMD:removeobject(playerid,params[])
{
new 
                string[128],
                slot;
if( sscanf( params, \"i\", slot) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /removeobject [slot]\" );
RemovePlayerAttachedObject( playerid, slot);
format( str, sizeof( str ), \"A %d . Slotban lévõ holding object lecsatolva, és törölve!\", slot );
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, string);
return 1;
}

 
Elég 1 Szimpla köszönöm is!
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 28. - 17:07:07 írta ZzzzzZ »

Nem elérhető Spedy

  • 227
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 28. - 17:01:58 »
0 Show voters
Nagyon tetszik!! :thumbsup: ezt felhasználom!!:) Kösszönöm a publikálást! És grat!

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 28. - 17:12:55 »
0 Show voters
Köszöntem.

SetPlayerAttachedObject
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 30. - 21:59:52 »
0 Show voters
de mér angol a parancs?
 
/removeobject [slot]
[/quote]

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 30. - 22:05:53 »
0 Show voters
egy angolt jobban Szeretem mint magyarul.
kettõ:alapból igy szeretem.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #5 Dátum: 2012. június 30. - 23:29:45 »
0 Show voters
Bocs, de így nemsok értelme van.
Megcsinálhatnád már úgy is, hogy az offset-ot, forgást és a scale-t is tudd állítani. Ez sscanf segítségével nem nehéz munka és így már lehetne vele sokkal jobban szórakozni is.

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #6 Dátum: 2012. június 30. - 23:42:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1341091785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23465\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bocs, de így nemsok értelme van.
Megcsinálhatnád már úgy is, hogy az offset-ot, forgást és a scale-t is tudd állítani. Ez sscanf segítségével nem nehéz munka és így már lehetne vele sokkal jobban szórakozni is.
 
Én is így szerettem volna csinálni, hogy offset stb..., de azt honnan tudom meg, hogy pl. a hátán mi az offset, meg egyéb helyen? Ha megmondanád, vagy adnál egy kis segítséget, megköszönném. :D

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #7 Dátum: 2012. június 30. - 23:46:54 »
+1 Show voters
Csak próbálgatni lehet.
A bone id-k azok levannak írva wikin, aztán beálsz északra és a neked megfelelõ tengelyen mozgatod az objectet.
De a legegyszerûbb megoldás az a következõ:
 
EditAttachedObject(playerid, slot);

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
SetPlayerAttachedObject
« Válasz #8 Dátum: 2012. július 01. - 00:12:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1341092814\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23465\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak próbálgatni lehet.
A bone id-k azok levannak írva wikin, aztán beálsz északra és a neked megfelelõ tengelyen mozgatod az objectet.
De a legegyszerûbb megoldás az a következõ:
 
EditAttachedObject(playerid, slot);

 

Oks, köszi Kurta.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal