Szerző Téma: Fegyver lekérő és név szín váltó dialog  (Megtekintve 1641 alkalommal)

Fegyver lekérő és név szín váltó dialog
« Dátum: 2015. Április 04. - 10:33:59 »
0 Show voters
Csókolom!
Összedobtam egy kis dialogot, hátha valakinek szüksége lenne rá.
Készítette: Dean (lol, ez én vagyok)
Elkészítési idő: 5 perc
Tesztelve!
Képek:
\"ScreenShot_20150404105225_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"ScreenShot_20150404105358_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"ScreenShot_20150404105434_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A nevem színéről nem tudtam képet csinálni, így nem látjátok milyen gyönyörű lett. :(
A fegyvereket meg gondolom tudjátok, hogyan néznek ki. :D
 
enum
{
    DIALOG_ALAP,
    DIALOG_FEGYVEREK,
    DIALOG_SZIN
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/parancs\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ALAP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Dialog\", \"Fegyverek\\nNév szín\", \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_ALAP)
{
    if(response)
    {
       switch(listitem)
       {
           case 0: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FEGYVEREK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"AK-47\\nM4\\nDesert Eagle\", \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
           case 1: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Név szín\", \"Piros\\nFekete\\nFehér\\nSzürke\\nZöld\\nKék\\nSárga\", \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
   }
}
return 1;
}
else if(dialogid == DIALOG_FEGYVEREK)
{
    if(response)
    {
       switch(listitem)
       {
           case 0: GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_AK47, 1000);
           case 1: GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 1000);
           case 2: GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_DEAGLE, 100);
   }
}
return 1;
}
else if(dialogid == DIALOG_SZIN)
{
    if(response)
    {
       switch(listitem)
       {
           case 0: SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000);
           case 1: SetPlayerColor(playerid, 0x000000);
           case 2: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF);
           case 3: SetPlayerColor(playerid, 0xA4A4A4);
           case 4: SetPlayerColor(playerid, 0x00FF00);
           case 5: SetPlayerColor(playerid, 0x00FFFF);
           case 6: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00);
   }
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Spoiler for Egyé!:
Kritikákat elfogadok!
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 04. - 11:00:29 írta DeanGriffon »

Fegyver lekérő és név szín váltó dialog
« Válasz #1 Dátum: 2015. Április 04. - 10:48:26 »
+1 Show voters
Képeket kérhetnék? :whistle:
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Fegyver lekérő és név szín váltó dialog
« Válasz #2 Dátum: 2015. Április 04. - 10:49:41 »
0 Show voters
Azonnal!
E: Képek berakva.
Spoiler for Martin voltam:
Csatold majd a témádhoz is!
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 04. - 11:01:10 írta DeanGriffon »

Fegyver lekérő és név szín váltó dialog
« Válasz #3 Dátum: 2015. Április 04. - 12:18:26 »
0 Show voters
Kis egyszerű script, nájsz dzsáb :D
 

enum
{
    DIALOG_ALAP,
    DIALOG_FEGYVEREK,
    DIALOG_SZIN
}

 
[/quote]
...ahaigenésennyi? erről nem is tudtam :whistle:

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Fegyver lekérő és név szín váltó dialog
« Válasz #4 Dátum: 2015. Április 04. - 12:24:06 »
+1 Show voters
blackdok, nekem is ilyen érzéseim voltak mikor kezdő voltam.. leírom neked azért, hogy full tiszta legyen :D ha már ittvagyok segítek
enumerációban amiket beírsz tulajdonképpen kapnak értéket.. :)
így ebben az esetben a DIALOG_ALAP értéke 0, a többi pedig mind emelkedik 1, 2, 3
hogyha mondjuk több ilyet akarsz, akkor az első beírt cucc mögé írd pl, hogy = 200
azaz
DIALOG_ALAP = 200,
DIALOG_FEGYVEREK
stb stb
ugyanaz, mintha definíciót használnál, de akkor itt nem kell a számokkal kínlódani
meg ha fs-be is használsz így dialogot, érdemesebb ezt az értékadást használni (a \'= 200\' -ast)
 :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Április 04. - 12:24:47 )

(és ez az egész jó, mert tuti nem fognak ütközni a dialog id-k)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal