Csókolom!
Összedobtam egy kis dialogot, hátha valakinek szüksége lenne rá.
Készítette: Dean (lol, ez én vagyok)
Elkészítési idő: 5 perc
Tesztelve!
Képek:
A nevem színéről nem tudtam képet csinálni, így nem látjátok milyen gyönyörű lett.
A fegyvereket meg gondolom tudjátok, hogyan néznek ki.
enum
{
DIALOG_ALAP,
DIALOG_FEGYVEREK,
DIALOG_SZIN
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/parancs\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ALAP, DIALOG_STYLE_LIST, \"Dialog\", \"Fegyverek\\nNév szín\", \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_ALAP)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FEGYVEREK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"AK-47\\nM4\\nDesert Eagle\", \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
case 1: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZIN, DIALOG_STYLE_LIST, \"Név szín\", \"Piros\\nFekete\\nFehér\\nSzürke\\nZöld\\nKék\\nSárga\", \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
}
}
return 1;
}
else if(dialogid == DIALOG_FEGYVEREK)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_AK47, 1000);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 1000);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_DEAGLE, 100);
}
}
return 1;
}
else if(dialogid == DIALOG_SZIN)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0: SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000);
case 1: SetPlayerColor(playerid, 0x000000);
case 2: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF);
case 3: SetPlayerColor(playerid, 0xA4A4A4);
case 4: SetPlayerColor(playerid, 0x00FF00);
case 5: SetPlayerColor(playerid, 0x00FFFF);
case 6: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00);
}
}
return 1;
}
return 0;
}