[pawn]main()[/pawn]helyett[pawn]public OnFilterScriptInit( ){ print(\"\\n XY \\n\"); return 1}[/pawn][pawn]new tojas;new tojas2;new tojas3;new tojas4;new tojas5;new tojas6;new tojas7;new tojas8;new tojas9;new tojas10;new tojas11;new tojas12;[/pawn]megoldható[pawn]new tojas[12];[/pawn]-al és akkor [pawn]tojas[0] = XYtojas[1] = XYtojas[2] = XYtojas[3] = XYtojas[4] = XYtojas[5] = XYtojas[6] = XYtojas[7] = XYtojas[8] = XYtojas[9] = XYtojas[10] = XYtojas[11] = XY[/pawn]De egyébként ötletes és szép, grat. Köszi az ötletet,de végül is OnPlayerConnect-nél sem rossz,szinte ugyan az. Grat, jó lett! Ja és Köszi az ötletet.. [/quote]Köszi [/quote]Nem egészen ugyanaz mivel minden játékos csatlakozásánál létrehoz egy pickuppot, míg az OnFilterScriptInit csak egyszer hozza létre, mikor betöltõdik az FS.
[pawn]main()[/pawn]helyett[pawn]public OnFilterScriptInit( ){ print(\"\\n XY \\n\"); return 1}[/pawn][pawn]new tojas;new tojas2;new tojas3;new tojas4;new tojas5;new tojas6;new tojas7;new tojas8;new tojas9;new tojas10;new tojas11;new tojas12;[/pawn]megoldható[pawn]new tojas[12];[/pawn]-al és akkor [pawn]tojas[0] = XYtojas[1] = XYtojas[2] = XYtojas[3] = XYtojas[4] = XYtojas[5] = XYtojas[6] = XYtojas[7] = XYtojas[8] = XYtojas[9] = XYtojas[10] = XYtojas[11] = XY[/pawn]De egyébként ötletes és szép, grat.
Grat, jó lett! Ja és Köszi az ötletet.. [/quote]Köszi [/quote]Nem egészen ugyanaz mivel minden játékos csatlakozásánál létrehoz egy pickuppot, míg az OnFilterScriptInit csak egyszer hozza létre, mikor betöltõdik az FS.
Nem egészen ugyanaz mivel minden játékos csatlakozásánál létrehoz egy pickuppot, míg az OnFilterScriptInit csak egyszer hozza létre, mikor betöltõdik az FS.[/quote]Jah tényleg....Akkor majd átfogom írni.