GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: kadaradam - 2011. Április 28. - 15:04:43
-
Sziasztok,5 nappal ezelõtt írtam ezt a filetscriptet a szerveremre,húsvét alkalmából.
San Andreas területén 12 db tojást rejtettem el,és azokat kell megtalálni.Minden tojás után kapsz egy pontot(Lásd:TAB gombbal),és ezeket lehet beváltani a weboldalon(legalábbis nekem így volt a SetPlayerScore helyére nyugodtan írhattok akár GivePlayerMoney-t is,és akkor pénzt kapsz nem pontot).
Amikor meghalsz a pontjaid lenullázódnak.Csak a csirkés skinnel lehet elõhozni a tojások helyeit.
Parancsok:/tskin-átváltja a skinedet
/tojások-elõhozza a tojásokat
Bugok:1 db bugot találtam,ami az hogy egy idõ után visszakerül a pickup.Ezt nem is értem mivel a pickup fajtája a 3.,ami az,hogy halál után a pickup respawnolodik.Már próbáltam megoldani DestroyPickup-al de attól,csak kifagy a szerver,ha van ötletek,akkor kijavítanám.
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/110428/sa-mp-085_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110428/sa-mp-087_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110428/sa-mp-091_www.kepfeltoltes.hu_.png
Letöltés:http://solidfiles.com/d/73a9/
Megjegyzés:
OnFilterscriptInit-nél valamiért nem hozta létre a pickupot,ezért átraktam OnPlayerConnecthez raktam.
-
Jó kis script :)
-
Jó kis script :)
Kösz :),am az én szerómon nagy sikert aratott ;D
-
Jó kis script :)
-
Jó kis script :)[/quote]
-
Hát... innen nézve jó, de nincs forráskód.
Kötelezõ kitenni.
-
Hát... innen nézve jó, de nincs forráskód.
Kötelezõ kitenni.
Milyen forráskód?
Én saját magam csináltam.
-
Jó kis script :)
Egyetértek!
Már húsvét van? :-[
-
Jó kis script :)
Egyetértek!
Már húsvét van? :-[
[/quote]
OFF:Inkább volt :D
Amúgy köszi mindenkinek.
-
Ötletes lett grat!
Kösz ,am az én szerómon nagy sikert aratott[/quote]
Ezt hogy érted? ;D
-
Ötletes lett grat!
Kösz ,am az én szerómon nagy sikert aratott
Ezt hogy érted? ;D
[/quote]
Köszi :)
Úgy,hogy sok játékosnak tetszett,és voltak nyertesek is :D
2-en megtalálták az összeset :P
-
Hát... innen nézve jó, de nincs forráskód.
Kötelezõ kitenni.
Milyen forráskód?
Én saját magam csináltam.
[/quote]
forráskód az a *.pwn fájl. De látom kitetted, helyes. ;)
-
[pawn]main()[/pawn]
helyett
[pawn]public OnFilterScriptInit( )
{
print(\"\\n XY \\n\");
return 1
}
[/pawn]
[pawn]
new tojas;
new tojas2;
new tojas3;
new tojas4;
new tojas5;
new tojas6;
new tojas7;
new tojas8;
new tojas9;
new tojas10;
new tojas11;
new tojas12;[/pawn]
megoldható
[pawn]new tojas[12];[/pawn]
-al és akkor
[pawn]
tojas[0] = XY
tojas[1] = XY
tojas[2] = XY
tojas[3] = XY
tojas[4] = XY
tojas[5] = XY
tojas[6] = XY
tojas[7] = XY
tojas[8] = XY
tojas[9] = XY
tojas[10] = XY
tojas[11] = XY
[/pawn]
De egyébként ötletes és szép, grat.
-
Grat, jó lett! :)
Ja és Köszi az ötletet.. ;D
-
[pawn]main()[/pawn]
helyett
[pawn]public OnFilterScriptInit( )
{
print(\"\\n XY \\n\");
return 1
}
[/pawn]
[pawn]
new tojas;
new tojas2;
new tojas3;
new tojas4;
new tojas5;
new tojas6;
new tojas7;
new tojas8;
new tojas9;
new tojas10;
new tojas11;
new tojas12;[/pawn]
megoldható
[pawn]new tojas[12];[/pawn]
-al és akkor
[pawn]
tojas[0] = XY
tojas[1] = XY
tojas[2] = XY
tojas[3] = XY
tojas[4] = XY
tojas[5] = XY
tojas[6] = XY
tojas[7] = XY
tojas[8] = XY
tojas[9] = XY
tojas[10] = XY
tojas[11] = XY
[/pawn]
De egyébként ötletes és szép, grat.
Köszi az ötletet,de végül is OnPlayerConnect-nél sem rossz,szinte ugyan az. :)
Grat, jó lett! :)
Ja és Köszi az ötletet.. ;D
[/quote]
Köszi
-
[pawn]main()[/pawn]
helyett
[pawn]public OnFilterScriptInit( )
{
print(\"\\n XY \\n\");
return 1
}
[/pawn]
[pawn]
new tojas;
new tojas2;
new tojas3;
new tojas4;
new tojas5;
new tojas6;
new tojas7;
new tojas8;
new tojas9;
new tojas10;
new tojas11;
new tojas12;[/pawn]
megoldható
[pawn]new tojas[12];[/pawn]
-al és akkor
[pawn]
tojas[0] = XY
tojas[1] = XY
tojas[2] = XY
tojas[3] = XY
tojas[4] = XY
tojas[5] = XY
tojas[6] = XY
tojas[7] = XY
tojas[8] = XY
tojas[9] = XY
tojas[10] = XY
tojas[11] = XY
[/pawn]
De egyébként ötletes és szép, grat.
Köszi az ötletet,de végül is OnPlayerConnect-nél sem rossz,szinte ugyan az. :)
Grat, jó lett! :)
Ja és Köszi az ötletet.. ;D
[/quote]
Köszi
[/quote]
Nem egészen ugyanaz mivel minden játékos csatlakozásánál létrehoz egy pickuppot, míg az OnFilterScriptInit csak egyszer hozza létre, mikor betöltõdik az FS.
-
Nem egészen ugyanaz mivel minden játékos csatlakozásánál létrehoz egy pickuppot, míg az OnFilterScriptInit csak egyszer hozza létre, mikor betöltõdik az FS.
[/quote]
Jah tényleg....
Akkor majd átfogom írni.