Szerző Téma: Disco map by xD1999  (Megtekintve 2875 alkalommal)

xD1999

  • Vendég
Disco map by xD1999
« Dátum: 2013. július 13. - 10:19:16 »
+7 Show voters
Helló

Elhoztam nektek a disco mappomat:


Leirás:


A mappot xD1999 készitette amin nagyon sokat gondolkodtam hogy publikáljam vagy nem arra jutottam hogy lesz publikálás :P


Hát gondolom rp re nem való map :D de fun szerverre tökéletes mert ugye a funba a disco is beletartozik nem csak a stunt


Készitési idõ:1 óra


Készitési Program:Real Map Editor


Objectek száma:80


Törölt objectek száma:6


Teleport:-2387.4890,-58.9413,35.3203


DynamicObject:

 
CreateDynamicObject(19129, -2396.75293, -45.23560, 34.29570,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2393.78101, -55.23685, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2392.41309, -35.22630, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 270.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2406.71313, -49.57860, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2386.74585, -49.61630, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2401.05957, -55.22840, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2401.05298, -35.23520, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 270.00000);
CreateDynamicObject(1502, -2388.25586, -55.23000, 35.70360,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1502, -2388.25586, -55.21200, 34.28260,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2406.71191, -40.89830, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2386.74438, -40.88080, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1723, -2406.06372, -38.60112, 34.36810,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(1723, -2405.23608, -35.75590, 34.36810,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2180, -2404.56226, -37.46926, 34.36824,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(14820, -2404.07593, -37.69994, 35.26590,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2229, -2406.06934, -38.91862, 34.37080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(2229, -2402.26416, -35.71862, 34.37085,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2592, -2406.46436, -41.91230, 35.29750,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(3461, -2405.68555, -36.14124, 34.31820,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2396.72656, -53.20320, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3586, -2400.72021, -44.72880, 35.16360,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2404.70288, -45.22120, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2400.71997, -53.20320, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2392.73901, -53.20320, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2388.75684, -53.20320, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2388.75684, -49.21070, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2392.73901, -49.21070, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2404.70288, -53.20320, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2404.70288, -49.21070, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2396.72656, -49.21070, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2396.72656, -45.22120, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2392.73901, -45.22120, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2388.75684, -45.21890, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2404.70288, -41.24650, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2404.70288, -37.24850, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2392.73901, -41.24650, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2396.72656, -41.24650, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2400.71997, -41.24610, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2388.75684, -41.24120, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2388.75684, -37.24850, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2392.73901, -37.24750, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2396.72656, -37.24850, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19128, -2400.71997, -37.24850, 38.17950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2406.71191, -40.89830, 36.21850,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2406.71313, -49.57860, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2401.05298, -35.23520, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 270.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2392.41309, -35.22630, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 270.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2386.74438, -40.88080, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2386.74585, -49.61630, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2392.38110, -55.23690, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(3851, -2401.05957, -55.22840, 40.20430,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(16151, -2390.51660, -36.36190, 38.56530,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(16152, -2400.01636, -36.18120, 38.19860,   0.00000, 0.00000, 270.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2398.51831, -49.04210, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2402.93701, -49.06760, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2398.51929, -46.72080, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2398.51929, -44.39680, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2399.47559, -43.03560, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2401.93799, -43.03560, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2402.93701, -44.40120, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2773, -2402.93701, -46.74010, 38.74190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(640, -2390.89941, -55.73680, 35.14800,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(3806, -2387.99438, -55.61806, 39.10500,   0.00000, 0.00000, 270.00000);
CreateDynamicObject(1848, -2389.26929, -54.68750, 38.24150,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(2541, -2406.19287, -35.75580, 38.24260,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2582, -2404.94556, -35.51320, 39.05230,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2583, -2403.74756, -36.02710, 39.05230,   0.00000, 0.00000, 270.00000);
CreateDynamicObject(1775, -2392.34741, -54.73260, 39.28810,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2395.33423, -35.78690, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2395.33325, -36.40721, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2397.65405, -36.42882, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2397.68066, -35.68929, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2400.00537, -35.52827, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2399.96509, -36.34749, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2402.36182, -36.50840, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1670, -2402.36279, -35.64817, 39.14290,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1978, -2405.22266, -52.80246, 39.30346,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19129, -2396.75293, -45.23560, 42.15980,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(18102, -2392.04590, -41.45376, 37.77757,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(18102, -2392.04590, -41.45376, 42.27100,   0.00000, 0.00000, 90.00000);

 
RemoveBuilding:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10710, -2360.6172, 0.9063, 44.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10711, -2471.1641, -40.4531, 38.3750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10741, -2341.8281, -95.1484, 42.4453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -2411.2031, -40.4609, 34.6250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 737, -2397.1406, -63.9531, 34.4141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -2381.7891, -40.4141, 34.6250, 0.25);

 
Képek:
Spoiler for Képek:
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 13. - 10:47:57 írta xD1999 »

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Disco map by xD1999
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 13. - 10:24:06 »
0 Show voters
Szép munka, de nekem a mozgólépcsõs megoldás nem tetszik. Adok egy + -t.

Disco map by xD1999
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 13. - 10:26:55 »
0 Show voters
Nah ez most megfogott, általában nem adok +-okat de ez most megérdemli!

xD1999

  • Vendég
Disco map by xD1999
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 13. - 10:27:35 »
0 Show voters
Köszi máshogy nm lehetett megoldani mert kicsi volt a terem a mozgólépcsõnek
Majd mindj mappolok még mappot :P
Ám még 1x köszi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 13. - 10:28:10 )

Idézetet írta: Gang date=1373704015\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39694\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nah ez most megfogott, általában nem adok +-okat de ez most megérdemli!
 
Köszi neked is mindj jön a friss mapp :D

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Disco map by xD1999
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 13. - 11:35:28 »
+3 Show voters
Nekem nem tetszik az egész.. sok olyan object van amelyik nem oda illik..

Disco map by xD1999
« Válasz #5 Dátum: 2013. július 13. - 11:45:24 »
0 Show voters
Sztem jobb lenne ha nem mindenhol az a disco padló lenne, mondjuk a bárpultnál vmi fa v ilyesmi

xD1999

  • Vendég
Disco map by xD1999
« Válasz #6 Dátum: 2013. július 13. - 12:28:18 »
0 Show voters
Nekem igy tetszik mindj lesz uj map abba máshogyan van

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Disco map by xD1999
« Válasz #7 Dátum: 2013. július 13. - 12:43:26 »
0 Show voters
A falat nem üvegbõl kellett volna megoldani mert a fun szerókba az lesz a játékosok elsõ dolga hogy szétlövik...  xd

xD1999

  • Vendég
Disco map by xD1999
« Válasz #8 Dátum: 2013. július 13. - 12:55:25 »
0 Show voters
De igy átlátszó ha nem teccik akkor átrakják betonfalra nekem az üveg teccik de meg lehet scriptelni ha a játékos kilõvi akkor -10000$ :D

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Disco map by xD1999
« Válasz #9 Dátum: 2013. július 13. - 13:04:25 »
0 Show voters
A felsõ rész elmenne egy kisboltnak.

Disco map by xD1999
« Válasz #10 Dátum: 2013. július 13. - 13:53:51 »
0 Show voters
Hát so-so :) azért megy egy +

xD1999

  • Vendég
Disco map by xD1999
« Válasz #11 Dátum: 2013. július 13. - 13:57:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Mike. date=1373713465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39694\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A felsõ rész elmenne egy kisboltnak.
 
Igazából pornó boltot akartam xD
Elõször az lett volna :D
 

Hát so-so :) azért megy egy +
 
[/quote]
Köszi :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 14. - 12:36:18 írta xD1999 »

Disco map by xD1999
« Válasz #12 Dátum: 2013. július 14. - 10:44:07 »
0 Show voters
Nagyon ízléstelen, nem túl elõnyös object választások és hát a felsõ szint egy bárpult amihez járnak székek és mellette egy mini sex shop o.O

Nem elérhető Destroyer

  • 673
  • Ryan_Sanchez.
    • Profil megtekintése
Disco map by xD1999
« Válasz #13 Dátum: 2013. július 14. - 11:52:25 »
0 Show voters
Jó kis map de nem tetszik:
- Az egész padló abból a rohadt dancefloor objectbõl van
- Ha jól látom a teteje is abból van (miért nem jetdoor vagy 0.3e-s fal?)
- az az ajtó (bár tudom ajtónál bonyolult megcsinálni de mire való a 0.3e-s object.. (ház, bolt stb készítésénél legjobb)
De azért kapsz egy +-t. (üvegfalnak megmondhatnád az object nevét/ id jét :D)

Disco map by xD1999
« Válasz #14 Dátum: 2013. július 14. - 11:55:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Destroyer date=1373795545\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39694\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De azért kapsz egy +-t. (üvegfalnak megmondhatnád az object nevét/ id jét :D)
 
carshow-t írd be és ott lesz :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal