GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: ..divx.. - 2012. November 17. - 20:35:51

Cím: |DIALOG| Jármû,Karakter,Páncél átállítás
Írta: ..divx.. - 2012. November 17. - 20:35:51
Unalomból készítettem egy kis kódot, dialogban lehet átállítani a jármûnek,karakternek,páncélnak az értékét.
Parancsa: /hdialog
Kód:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define JARMU_HP    0
#define KARAKTER_HP    1
#define ARMOUR_HP       2
#define HEALTHS     3
new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid);
public OnFilterScriptInit() { return 1; }
public OnFilterScriptExit() { return 1; }
CMD:hdialog(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, HEALTHS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Melyiket szeretnéd beállítani?\", \"Jármû\\nKarakter\\nPáncél\", \"Választ\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == HEALTHS)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, JARMU_HP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármû hp\", \"{ffffff}Írd be a jármû életét {FF4646}(Max 0-1000){ffffff}: \", \"OK\", \"Mégse\");
}
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, KARAKTER_HP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter hp\", \"{ffffff}Írd be a karakter életét {FF4646}(Max 0-100){ffffff}: \", \"OK\", \"Mégse\");
}
if(listitem == 2)
{
ShowPlayerDialog(playerid, ARMOUR_HP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Páncél hp\", \"{ffffff}Írd be a páncél erõsségét {FF4646}(Max 0-100){ffffff}: \", \"OK\", \"Mégse\");
}
}
}
}
if(dialogid == JARMU_HP)
{
if(response)
{
SetVehicleHealth(cartype, inputtext);
}
}
if(dialogid == KARAKTER_HP)
{
if(response)
{
SetPlayerHealth(playerid, inputtext);
}
}
if(dialogid == ARMOUR_HP)
{
if(response)
{
SetPlayerArmour(playerid, inputtext);
}
}
return 1;
}
Cím: |DIALOG| Jármû,Karakter,Páncél átállítás
Írta: pisti525 - 2012. November 17. - 21:09:16
Köszi szépen lehet hogy felhasználom!  :)
Cím: |DIALOG| Jármû,Karakter,Páncél átállítás
Írta: Fl0rian - 2012. November 18. - 08:05:31
Ha ez megy én megeszem a kalapom.
new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid);
Ez globálisan teljesen hibás.. az ondialogresponse-nál a beállítás elõtt kéne létrehozni.
Vagy ha már ilyenkor létre szeretnéd hozni, akkor az értéket kell neki az ODR-nél.
Cím: |DIALOG| Jármû,Karakter,Páncél átállítás
Írta: KR3W - 2012. November 18. - 12:38:18
egyszerû de nagyszerû ;)