Szerző Téma: Defensive RPG  (Megtekintve 60274 alkalommal)

Defensive RPG
« Válasz #330 Dátum: 2014. május 31. - 11:54:42 »
0 Show voters
Sziasztok! Esetleg segítenétek?Letudnátok írni a módban elõforduló hibákat?Szeretném õket javítani,és átírni,egy jobb,dinamikusabb móddá.Már elkezdtük baráti társaságommal,nem 1-2 év játék idõ áll mögöttünk,viszont konkrétan  a /help-be /frakcióhelp-be sincs minden parancs összeírva,illetve nem minden parancs jó a /ahelp-bõl se.Végig nyálazni ennyi sort meg hosszú idõ,viszont éppen rajta vagyok.\"+\"-al jutalmaznám azokat akik hajlandóak segíteni,és leírják az ismert hibákat.Már vissza olvastam,a CMD:Fizet-et meg az ilyen apróságokat javítottam.
Esetleg megtudnátok mondani a szerver Házi Hoston Lan Mode-ba miért lövi le magát idõközönként?

Defensive RPG
« Válasz #331 Dátum: 2014. május 31. - 18:47:15 »
0 Show voters
Peace!!
Az lenne a kérésem, hogy nem szeretném, ha egy privát jármû felrobbanásakor, elsüllyedésekor törlõdjön. Segítségeteket szeretném kérni, hogy a törlõdés helyett respawnoljon a régi helyére (ahol használaton kívül volt kocsirestartkor)
(Ezt kéne lecserélni/átírni az egészet)
 
public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
new S[128];
new Float: z;
GetVehicleZAngle(vehicleid, z);
if(z < 0)
{
   ReloadVehicle(vehicleid);
    format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû respawnolt a vízbõl! | ID: %d |\", vehicleid);
    SendAdminMessage(FONTOS, S);
}
else
{
if(vInfo[vehicleid][bEINDITVA] == true)
{
   if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 1)
   {
       ReloadVehicle(vehicleid);
       for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++)
      {
          if(pInfo[VEHICLE_ID] == vehicleid)
            {
             pInfo[VEHICLE_ID] = 0;
            pInfo[VEHICLE] = 0;
            vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600;
            vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190;
            vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555;
            vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000;
            vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2;
            ReloadVehicle( vehicleid );
            SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\");
            break;
          }
          if(pInfo[VEHICLE_ID2] == vehicleid)
          {
             pInfo[VEHICLE_ID2] = 0;
            pInfo[VEHICLE2] = 0;
            vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600;
            vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190;
            vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555;
            vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000;
            vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2;
            ReloadVehicle( vehicleid );
            SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\");
            break;
          }
       }
       format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû megsemmisült! | ID: %d |\", vehicleid);
       SendAdminMessage(FONTOS, S);
   }
   else
   {
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy szolgálati jármû respawnolt! | ID: %d |\", vehicleid);
       SendAdminMessage(FONTOS, S);
   }
}
}
return 1;
}

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Defensive RPG
« Válasz #332 Dátum: 2014. május 31. - 21:30:13 »
0 Show voters
if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 0)

 
Írd át nullára.

Defensive RPG
« Válasz #333 Dátum: 2014. május 31. - 21:50:14 »
0 Show voters
EnteR,Szóval Destroy után respawnol?A vásárlási ponton vagy az utolsó parkolási ponton?Erre nem tudtam rájönni.
 
Idézetet írta: Team date=1399916501\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem , mégpedig az ,hogy mit kéne beleirnom a lecsuk parancsba ,hogy miután lecsukom az illetõt a börtönben lekerüljön róla a bilincs? Mert igy bekerül a börtönbe és miután kiszabadul utána is rajtamarad!
Igy néz ki a lecsuk parancs:
 
CMD:lecsuk(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -467.2892,2657.3079,63.8341))
    {
   new Ido, Indok[128], S[128];
   if(sscanf(params, \"uds\", id, Ido, Indok)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /lecsuk < Név / Id > < Perc > < Indok >\");
            if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
   pInfo[id][pBorton] = Ido * 60;
   SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 2985.0122,1535.7924,43.0559);
   format(S, sizeof(S), \"Börtönbe kerültél! Vád: %s | Idõ: %d év (( Perc ))\", Indok, Ido);
   SendClientMessage(id, PIROS, S);
   SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Börtönbe zártad az illetõt!\");
   cmd_me(playerid, \"börtönbe zárt valakit.\");
            KillTimer(BortonTimer[id]);
   BortonTimer[id] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", id);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a börtön elõtt!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendvédelmis!\");
}
return 1;
}

 
Elõre is köszi a segítséget!
 


RemovePlayerAttachedObject(id, 0);
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_NONE);

 
Ezt a két sort szúrd be a parancsba.A lecsuk helymeghatározás alá jó lesz.A RemoveAttachedObject a bilincs objectet törli
A SetPlayerSpecialAction alaphelyzetbe állítja a karaktered animációját.Azaz 0-ra,szóval álló helyzet.
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 31. - 21:54:09 írta Larceny »

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Defensive RPG
« Válasz #334 Dátum: 2014. június 01. - 00:30:23 »
0 Show voters
Reloadvehicle miatt respawnol. Oda parkol, ahol legutoljára hagytad a kocsit. (Konfigurációs fájljában ott az X;Y;Z koordináta).

Defensive RPG
« Válasz #335 Dátum: 2014. június 01. - 11:00:49 »
0 Show voters
Hello.A következõ problémával állok szembe.
A mód LeMenti a dolgokat,például Vehicle[LeKreálja a file-t,elmenti az adatokat,stb] viszont betölteni nem hajlandó.Az ehez szükséges Stock-ok megvannak ahogy néztem,és Load-ba ott vannak a koordináták stb.Szimpla File Loadingot kéne létrehozni?Vagy valaki segítene?elõre is köszönöm

Nem elérhető Team

Defensive RPG
« Válasz #336 Dátum: 2014. június 01. - 15:47:50 »
0 Show voters
Sziasztok! Elõször is Larceny köszönöm a segítséget!
A kövtkezõt szeretném! Egy olyan parancs kéne amely azt csinálja ,hogy az illetõ rendõr rangját át nevezi és akkor a nevezett rangot fogja írni /rendortagok-ba!
PL: /rangad Ryan Törzsõrmester
Beírod /rendortagok és kiadja: Ryan , Törzsõrmester
Segítséget elõre is köszi!

Defensive RPG
« Válasz #337 Dátum: 2014. június 01. - 21:00:54 »
0 Show voters
Házi hoston a hírtelen leállásokat mi okozza?Gyenge net?megszakad a kapcsolat?fenn áll a veszélye annak hogy Rendes hostingon is leállhat?
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 02. - 16:13:50 írta Larceny »

Nem elérhető Team

Defensive RPG
« Válasz #338 Dátum: 2014. június 02. - 19:12:36 »
0 Show voters
Szia!
 
Házi hoston a hírtelen leállásokat mi okozza?Gyenge net?megszakad a kapcsolat?fenn áll a veszélye annak hogy Rendes hostingon is leállhat?[/quote]
Nekem is leszokott állni viszont nem hinném ,hogy a net ,mert nekem 20mb/s a letöltési és 10mb/s a feltöltési sebesség. Nekem hostingon nem állt le.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Defensive RPG
« Válasz #339 Dátum: 2014. június 05. - 18:42:59 »
0 Show voters
Mappa hiány szerintem!
+ A lehetõ legkisebb férõhelyre állítsd be!
+ Ha több magos procid van, akkor a szerver processzor használatát állítsd le 1 magra!

Defensive RPG
« Válasz #340 Dátum: 2014. június 05. - 18:59:21 »
0 Show voters
Cannon ha esetleg rád írok,akkor tudnál nekem segíteni pár módban elõforduló hibában?1-2 rõl lenne szó szám szerint.A többit már magam javítottam.

Defensive RPG
« Válasz #341 Dátum: 2014. október 16. - 11:06:37 »
0 Show voters
Nagyon jó kis mod!  :thumbsup:  A pár darab bug javítása után gyönyörûen fut! Köszönöm!
Hogy ne legyen off: Meg lehet valahogy oldani, hogy a motelben a szobák kiadhatóak legyenek?
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 18. - 13:04:27 írta Acerio »

Defensive RPG
« Válasz #342 Dátum: 2014. október 18. - 22:35:25 »
0 Show voters
Hát..surenyos? Az max. Surenos.

Defensive RPG
« Válasz #343 Dátum: 2015. január 28. - 17:10:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: Updater date=1377517567\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Énse **szogatásbol mindenki mindent jó helyre tesz és mégis van hiba na vajon miért?
 
Már nemazért, én is clans.hu FTP re felraktam, és error nélkül fut. Azóta editelve is lett, és lám, még mindig hibátlan. Nem a módban van a hiba!! -.-\"
A készítőknek pedig gratula

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. január 28. - 17:31:42 )

Sziasztok! Egy gyors kérdés!
Hogy tudom azt megcsinálni, hogy a kocsikat ne a /kocsikulcs paranccsal lehessen nyitni/zárni hanem a /ajtó paranccsal? Hol és mit kell átírnom?
Előre is köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 28. - 17:31:42 írta killerke2012 »

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Defensive RPG
« Válasz #344 Dátum: 2015. január 29. - 09:11:15 »
0 Show voters
Rákeresel erre a módba: CMD:kocsikulcs(playerid, params[])
Átírod erre: CMD:ajto(playerid, params[])
(CTRL+F gombal lehet rákeresni.)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal