Szerző Téma: SetHP függvény  (Megtekintve 1060 alkalommal)

SetHP függvény
« Dátum: 2016. Március 01. - 20:16:06 »
+3 Show voters
Sziasztok. Tudom régebben eléggé gagyi scripteket csináltam, de azóta fejlődtem, és ezt szeretném nektek bizonyítani is.
Szóval egy olyan scriptet hoztam nektek, ami olyan mint egy SetPlayerHealth, csak kicsivel több dolgot tud.
Írok pár példát nektek.
 
SetHP(playerid,50,\"-\"); // Ez azt fogja eredményezni, hogy a játékos jelenlegi életéből levon 50 HP-t.
SetHP(playerid,50,\"+\"); // Ez hozzáad az életéhze 50-et.
SetHP(playerid,50,\"=\"); // És ez meg beállítja a játékos életét 50-re.

 
És akkor itt is van az eljárás:
 
forward SetHP(playerid,hp,tipus[]);
public SetHP(playerid,hp,tipus[])
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if(egyezik(tipus,\"+\"))
{
    if(health+hp <= 1 && health+hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,health+hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"-\"))
{
    if(health-hp <= 1 && health-hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,health-hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"=\"))
{
    if(hp <= 1 && hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,hp);
}
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. Március 02. - 19:34:27 írta Zippanto »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
SetHP függvény
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 01. - 21:16:23 »
0 Show voters
Viszont ha a hp változónak tegyükfel -50-t adnál meg,
akkor a művelet így nézne ki:
JelenlegiÉlet + -50
a + - -ból lenne csak simán kívonás, hiszen ha mínuszt adsz hozzá valamihez, kivonod belőle azt..
Na mindegy.
:) Jó lett, maradjunk ennyibe.

SetHP függvény
« Válasz #2 Dátum: 2016. Március 02. - 19:07:09 »
0 Show voters
Köszi. Ma este fele kicsit kibővítem még.

SetHP függvény
« Válasz #3 Dátum: 2016. Május 23. - 06:38:43 »
0 Show voters
Nem rossz :) így tovább :)

SetHP függvény
« Válasz #4 Dátum: 2016. Május 23. - 18:27:02 »
0 Show voters
Egész jó hajrá csak igy tovább! Tetszik ment a +!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal