public OnVehicleDeath(vehicleid){new S[128];new Float: z;GetVehicleZAngle(vehicleid, z);if(z < 0){ ReloadVehicle(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû respawnolt a vízbõl! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S);}else{if(vInfo[vehicleid][bEINDITVA] == true){ if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 1) { ReloadVehicle(vehicleid); for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[VEHICLE_ID] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID] = 0; pInfo[VEHICLE] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\"); break; } if(pInfo[VEHICLE_ID2] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID2] = 0; pInfo[VEHICLE2] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\"); break; } } format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû megsemmisült! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } else { SetVehicleToRespawn(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy szolgálati jármû respawnolt! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); }}}return 1;}
if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 0)
Sziasztok!Lenne 1 kérdésem , mégpedig az ,hogy mit kéne beleirnom a lecsuk parancsba ,hogy miután lecsukom az illetõt a börtönben lekerüljön róla a bilincs? Mert igy bekerül a börtönbe és miután kiszabadul utána is rajtamarad!Igy néz ki a lecsuk parancs: CMD:lecsuk(playerid, params[]){if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -467.2892,2657.3079,63.8341)) { new Ido, Indok[128], S[128]; if(sscanf(params, \"uds\", id, Ido, Indok)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /lecsuk < Név / Id > < Perc > < Indok >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\"); pInfo[id][pBorton] = Ido * 60; SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 2985.0122,1535.7924,43.0559); format(S, sizeof(S), \"Börtönbe kerültél! Vád: %s | Idõ: %d év (( Perc ))\", Indok, Ido); SendClientMessage(id, PIROS, S); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Börtönbe zártad az illetõt!\"); cmd_me(playerid, \"börtönbe zárt valakit.\"); KillTimer(BortonTimer[id]); BortonTimer[id] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", id);}else{ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a börtön elõtt!\");}}else{ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendvédelmis!\");}return 1;} Elõre is köszi a segítséget!
CMD:lecsuk(playerid, params[]){if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == ADOTAG){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -467.2892,2657.3079,63.8341)) { new Ido, Indok[128], S[128]; if(sscanf(params, \"uds\", id, Ido, Indok)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /lecsuk < Név / Id > < Perc > < Indok >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\"); pInfo[id][pBorton] = Ido * 60; SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 2985.0122,1535.7924,43.0559); format(S, sizeof(S), \"Börtönbe kerültél! Vád: %s | Idõ: %d év (( Perc ))\", Indok, Ido); SendClientMessage(id, PIROS, S); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Börtönbe zártad az illetõt!\"); cmd_me(playerid, \"börtönbe zárt valakit.\"); KillTimer(BortonTimer[id]); BortonTimer[id] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", id);}else{ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a börtön elõtt!\");}}else{ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendvédelmis!\");}return 1;}
RemovePlayerAttachedObject(id, 0);SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_NONE);
Házi hoston a hírtelen leállásokat mi okozza?Gyenge net?megszakad a kapcsolat?fenn áll a veszélye annak hogy Rendes hostingon is leállhat?[/quote]Nekem is leszokott állni viszont nem hinném ,hogy a net ,mert nekem 20mb/s a letöltési és 10mb/s a feltöltési sebesség. Nekem hostingon nem állt le.
Énse **szogatásbol mindenki mindent jó helyre tesz és mégis van hiba na vajon miért?