Unalomból készítettem egy kis kódot, dialogban lehet átállítani a jármûnek,karakternek,páncélnak az értékét.
Parancsa: /hdialogKód:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define JARMU_HP 0
#define KARAKTER_HP 1
#define ARMOUR_HP 2
#define HEALTHS 3
new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid);
public OnFilterScriptInit() { return 1; }
public OnFilterScriptExit() { return 1; }
CMD:hdialog(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, HEALTHS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Melyiket szeretnéd beállítani?\", \"Jármû\\nKarakter\\nPáncél\", \"Választ\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == HEALTHS)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, JARMU_HP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármû hp\", \"{ffffff}Írd be a jármû életét {FF4646}(Max 0-1000){ffffff}: \", \"OK\", \"Mégse\");
}
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, KARAKTER_HP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter hp\", \"{ffffff}Írd be a karakter életét {FF4646}(Max 0-100){ffffff}: \", \"OK\", \"Mégse\");
}
if(listitem == 2)
{
ShowPlayerDialog(playerid, ARMOUR_HP, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Páncél hp\", \"{ffffff}Írd be a páncél erõsségét {FF4646}(Max 0-100){ffffff}: \", \"OK\", \"Mégse\");
}
}
}
}
if(dialogid == JARMU_HP)
{
if(response)
{
SetVehicleHealth(cartype, inputtext);
}
}
if(dialogid == KARAKTER_HP)
{
if(response)
{
SetPlayerHealth(playerid, inputtext);
}
}
if(dialogid == ARMOUR_HP)
{
if(response)
{
SetPlayerArmour(playerid, inputtext);
}
}
return 1;
}