-
Üdv, írtam egy kis FS-t!
Annyit tesz, ha valaki belép illetve ki akkor mindenkinek kiírja hogy XY kilépett/belépett a szerverre/rõl.
Nem egy nagy durranás, kezdõknek jól jöhet! :)
/* ===================================================== */
/* =============== [ Csatlakozás By: Amf =============== */
/* ===================================================== */
#include < a_samp >
new string[128];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"<<< %s csatlakozott a szerverre >>>\", nev);
SendClientMessageToAll(0x0015ffAA, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"<<< %s kilépett a szerverrõl >>>\", nev);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
return 1;
}
-
Na ennek sok értelme. :D
És még hibás is!
public OnPlayerDisconnect(playerid)
Helyett:
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
És ha már kilép akkor azt is mondja meg hogy miért (Kick/Ban, Idõtúllépés(Crash), Kilépés)
Segítek ezzel kell valamit csinálni :
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
Na jó ha nem megy akkor : http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect
-
Direkt így lett megírva!Hogy csak anyit, hogy kilépett illetve belépett a szerverre! :)
-
Üdv, írtam egy kis FS-t!
Annyit tesz, ha valaki belép illetve ki akkor mindenkinek kiírja hogy XY kilépett/belépett a szerverre/rõl.
Nem egy nagy durranás, kezdõknek jól jöhet! :)
/* ===================================================== */
/* =============== [ Csatlakozás By: Amf =============== */
/* ===================================================== */
#include < a_samp >
new string[128];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"<<< %s csatlakozott a szerverre >>>\", nev);
SendClientMessageToAll(0x0015ffAA, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"<<< %s kilépett a szerverrõl >>>\", nev);
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, string);
return 1;
}
-
Na ennek sok értelme. :D
És még hibás is!
public OnPlayerDisconnect(playerid)
Helyett:
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
És ha már kilép akkor azt is mondja meg hogy miért (Kick/Ban, Idõtúllépés(Crash), Kilépés)
Segítek ezzel kell valamit csinálni :
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
Na jó ha nem megy akkor : http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect
-
Direkt így lett megírva!Hogy csak anyit, hogy kilépett illetve belépett a szerverre! :)