public OnFilterScriptInit(){SetTimer(\"Regeneration\",1000,true);}forward Regeneration();public Regeneration(){for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){if(IsPlayerConnected(i)){ new Float:Health[MAX_PLAYERS]; GetPlayerHealth(i,Health); if (Health < 100.1 && Health > 0) { SetPlayerHealth(i, Health + 5.0); }}}}
1. SetTimer helyett SetTimerEx a helyes2. Miért teszed for ciklusba a változót?4. Mi értelme van több mint 1 percig az életét feltölteni? a Call of Duty-ban se ennyi idõ sõt a fele se ha jól tudom.6. Miért nincs KillTimer? Úgy hatásosabb lenne, hogy akkor indítod el a bizonyos játékosnak a timert hogyha az élete kevesebb mint 100%
#include a_sampnew Float:Health[MAX_PLAYERS];public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"Regeneration\",300,true);return 1;}forward Regeneration();public Regeneration() {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; GetPlayerHealth(i, Health); if (Health < 101.0 && Health > 0) { SetPlayerHealth(i, Health + 1.0); } }return 1;}
public OnFilterScriptInit(){SetTimer(\"Regeneration\", 5000, true);}forward Regeneration();public Regeneration(){for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){if(IsPlayerConnected(i)){ new Float:Health; GetPlayerHealth(i,Health); if (Health < 100.1 && Health > 0) { SetPlayerHealth(i, Health + 5.0); }}}}
1. SetTimer helyett SetTimerEx a helyes
2. Miért teszed for ciklusba a változót? [/quote]Nem tudom értelmezni ezt. Tán azért mert ott hozza létre? Este van, ha hülyeséget mondok szorri. 4. Mi értelme van több mint 1 percig az életét feltölteni? a Call of Duty-ban se ennyi idõ sõt a fele se ha jól tudom. [/quote]Ezt megint csak nem értem. Most már éjszaka van. 6. Miért nincs KillTimer? Úgy hatásosabb lenne, hogy akkor indítod el a bizonyos játékosnak a timert hogyha az élete kevesebb mint 100% [/quote]Ebben maximum ott értek egyet, hogy egy KillTimer az OnFilterScriptExit alá kéne. (Persze a szkriptbe nem írtam bele...)Viszont az, hogy minden játékosnak külön timer csak pazarló lenne.Ezeket mind úgy mondom, hogy nem teszteltem.Pluszt, minuszt érthetõ okokból nem tudok adni, de azért nem lett annyira rossz.
4. Mi értelme van több mint 1 percig az életét feltölteni? a Call of Duty-ban se ennyi idõ sõt a fele se ha jól tudom. [/quote]Ezt megint csak nem értem. Most már éjszaka van. 6. Miért nincs KillTimer? Úgy hatásosabb lenne, hogy akkor indítod el a bizonyos játékosnak a timert hogyha az élete kevesebb mint 100% [/quote]Ebben maximum ott értek egyet, hogy egy KillTimer az OnFilterScriptExit alá kéne. (Persze a szkriptbe nem írtam bele...)Viszont az, hogy minden játékosnak külön timer csak pazarló lenne.Ezeket mind úgy mondom, hogy nem teszteltem.Pluszt, minuszt érthetõ okokból nem tudok adni, de azért nem lett annyira rossz.
6. Miért nincs KillTimer? Úgy hatásosabb lenne, hogy akkor indítod el a bizonyos játékosnak a timert hogyha az élete kevesebb mint 100% [/quote]Ebben maximum ott értek egyet, hogy egy KillTimer az OnFilterScriptExit alá kéne. (Persze a szkriptbe nem írtam bele...)Viszont az, hogy minden játékosnak külön timer csak pazarló lenne.Ezeket mind úgy mondom, hogy nem teszteltem.Pluszt, minuszt érthetõ okokból nem tudok adni, de azért nem lett annyira rossz.
FLASH reklamációja után javitva!