public OnPlayerText(playerid,text[]) { new szChat[144];if(/*Ide azt rakd ahogy te kérdezed le hogy admin-e*/) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);else { if(/*Ide azt ahogy te kérdezed le hogy VIP-e*/) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Vip]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet}SendClientMessageToAll(-1, szChat);return 0;}//Ha ilyened már van vedd ki.stock pName(playerid) {new name[24];GetPlayerName(playerid,name,24);return name;}
Végre egy normális kód amelyik nem hibás..
Szép,adtam a +-t
Szép,adtam a +-t Köszi [/quote]Végre egy normális kód amelyik nem hibás.. [/quote]Nem is kell írni csak idézek ám tényleg végre nem lesz 1000 kérdés evvel kapcsolatban
Végre egy normális kód amelyik nem hibás.. [/quote]Nem is kell írni csak idézek ám tényleg végre nem lesz 1000 kérdés evvel kapcsolatban
Szép lett gratulálok!
C:\\Users\\user\\Desktop\\pawno\\include\\PPC_Dialogs.inc(530) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding levelC:\\Users\\user\\Desktop\\pawno\\include\\PPC_Dialogs.inc(607) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding levelC:\\Users\\user\\Desktop\\pawno\\include\\PPC_Dialogs.inc(673) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding levelC:\\Users\\user\\Desktop\\pawno\\include\\PPC_Dialogs.inc(739) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding levelC:\\Users\\user\\Desktop\\pawno\\include\\PPC_Dialogs.inc(771) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding level
public OnPlayerText(playerid,text[]) { new szChat[144]; if(APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else{ if(APlayerData[playerid][PlayerLevel] == 5) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Vip]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet } SendClientMessageToAll(-1, szChat); return 0;}//Ha ilyened már van vedd ki.stock pName(playerid) {new name[24];GetPlayerName(playerid,name,24);return name;}
C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(15) : error 031: unknown directiveC:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1453) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerLuxAdmin\"C:\\Documents and Settings\\Ricsipc\\Asztal\\samp03x_svr_R1-2_win32\\gamemodes\\HuN.S.pwn(1455) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerVipMember\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors.
new szChat[144]; if(IsPlayerLuxAdmin(playerid)) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Admin]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else { if(IsPlayerVipMember(playerid)) format(szChat,sizeof (szChat),\"[Vip]{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text); else format(szChat,sizeof (szChat),\"{%06x}%s{007f9c}(%d): {ffffff}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, text);//Ez pedig az a rész hogy ha se nem Admin se nem V.I.P. akkor is küldjön üzenetet } SendClientMessageToAll(-1, szChat);