Megcsináltam ezt SendClientMessageToAll változatban, végülis csak kitöröltem a playerid paramétert és ahol SendClientMessage volt át irtam SendClientMessageToAll ra nem nagy dolog
[pawn]stock SendClientMessageToAllf( iColor, szFormat[ ], { Float, _ }:... )
{
new
iArgCount = ( numargs( ) - 3 ) * 4
;
if ( !iArgCount )
SendClientMessageToAll(iColor, szFormat );
else
{
new
iArgStart,
iArgEnd,
szString[ 128 ]
;
#emit CONST.alt szFormat
#emit LCTRL 5
#emit ADD
#emit STOR.S.pri iArgStart
#emit LOAD.S.alt iArgCount
#emit ADD
#emit STOR.S.pri iArgEnd
do
{
#emit LOAD.I
#emit PUSH.pri
iArgEnd -= 4;
#emit LOAD.S.pri iArgEnd
}
while ( iArgEnd > iArgStart );
#emit PUSH.S szFormat
#emit PUSH.C 128
#emit PUSH.ADR szString
iArgCount += 12;
#emit PUSH.S iArgCount
#emit SYSREQ.C format
iArgCount += 4;
#emit LCTRL 4
#emit LOAD.S.alt iArgCount
#emit ADD
#emit SCTRL 4
SendClientMessageToAll(iColor, szString );
}
return 1;
}[/pawn]