Sziasztok,
Ismét infó órán vagyok, és már megint unatkoztam, ezért összedobtam egy függvénykönyvtárat az általam hiányolt fegyver funkciókból. :laugh:
DeletePlayerWeapon(playerid,weapon); // Törli a játékosnak a megadott fegyverét
GetWeaponSlot(weapon); // A megadott fegyver slotjának számával tér vissza, ha nem létezõ fegyver id-t ír be, akkor -1-gyel tér vissza
GetWeaponPickupID(weapon); // A megadott fegyver pickup ID-jével tér vissza, ha nem létezõ fegyver id-t ír be, akkor -1-gyel tér vissza
GetPlayerWeaponAmmo(playerid, weapon); // A játékos megadott fegyverének a töltény számával tér vissza
GetPlayerWeaponFromSlot(playerid,slot); // A játékos megadott slotján lévõ fegyver ID-jével tér visszq
#if defined _weapons_included
#endinput
#endif
#define _weapons_included
#include <a_samp>
#define DeletePlayerWeapon(%0,%1) SetPlayerAmmo(%0,%1,0);
stock GetWeaponSlot(weapon)
{
switch(weapon)
{
case 0,1:return 0;
case 2,3,4,5,6,7,8,9:return 1;
case 10,11,12,13,14,15:return 10;
case 16,17,18:return 8;
case 23,24:return 2;
case 25,26,27:return 3;
case 28,29,32:return 4;
case 30,31:return 5;
case 33,34:return 6;
case 38,37,38:return 7;
case 39:return 8;
case 40:return 12;
case 41,42:return 9;
case 44,45,46:return 11;
}
return -1;
}
stock GetPlayerWeaponFromSlot(playerid,slot)
{
new wdata[2];
GetPlayerWeaponData(playerid,slot,wdata[0],wdata[1]);
return wdata[0];
}
stock GetWeaponPickupID(weapon)
{
switch(weapon)
{
case 1:return 331;
case 2:return 333;
case 3:return 334;
case 4:return 335;
case 5:return 336;
case 6:return 337;
case 7:return 338;
case 8:return 339;
case 9:return 341;
case 10:return 321;
case 11:return 322;
case 12:return 323;
case 13:return 324;
case 14:return 325;
case 15:return 326;
case 16:return 342;
case 17:return 343;
case 18:return 344;
case 22:return 346;
case 23:return 347;
case 24:return 348;
case 25:return 349;
case 26:return 350;
case 27:return 351;
case 28:return 352;
case 29:return 353;
case 30:return 355;
case 31:return 356;
case 32:return 372;
case 33:return 357;
case 34:return 358;
case 35:return 359;
case 36:return 360;
case 37:return 361;
case 38:return 362;
case 39:return 363;
case 40:return 364;
case 41:return 365;
case 42:return 366;
}
return -1;
}
stock GetPlayerWeaponAmmo(playerid, weapon)
{
new wdata[13][2];
for(new i; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, wdata[0], wdata[1]);
if(wdata[0] == weapon)return wdata[1];
}
return 0;
}
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/e44df0ae36/