Helló! Szóval ma rámírtak és gondoltam tovább fejlesztem ezt a kisebb szkriptemet amit készítettem még anó 2012 -ben. Fejlesztettem pár parancsal és hozzá adtam egy újabb dolgot( amiket írtatok ). Gondoltam, hogy minél jobb és RP -sebb legyen készítettem pár új parancsokat ami /vasarlas és /targyak. Nem tudsz dolgozni ha nincs egy ásód.. ha van akkor beírod /banyaszkutat és vagy találsz valamit vagy nem! Amit hozzáadtam az a sérülés ha nem síkerült bányászni akkor elvághatod a karodat kezedet és -20 HP lemegyen neked. Mostmár kevés esélyed van a nyeréshez!
Hamarosan várható a V3 verzió ami nagyon tuti lesz menti a munkát és a tárgyakat és több funkció lesz benne!
Parancsai:
°/banyasz
°/banyaszkutat
°/banyaszinfo
°/vasarlas
°/targyak
Készítõ:
°ZyZu
Készítési Idõ:
°5-6 Perc || Mappolással és teszteléssel!
V1 Verzió!
#include < a_samp >
#include <fixchars>
#include <streamer>
#include < zcmd >
new Banyasz[ MAX_PLAYERS ];
new banyasztimer;
forward banyaszkutat ( playerid );
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bányász Munka Betöltve! Készítõ: ZyZu \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
//Bánya Bejárata és a lift ajtók!
CreateDynamicObject(3051, -2007.99, -1594.82, 87.25, 0.00, 0.00, 49.74);
CreateDynamicObject(3051, -2007.92, -1595.98, 87.25, 0.00, 0.00, 49.56);
CreateDynamicObject(19450, -2008.12, -1594.90, 87.57, 0.00, 0.00, 3.60);
CreateDynamicObject(3051, -2008.09, -1593.62, 87.25, 0.00, 0.00, 49.74);
CreateDynamicObject(3437, -2007.77, -1600.20, 85.74, 0.00, 0.00, -86.16);
CreateDynamicObject(3437, -2008.57, -1588.78, 85.76, 0.06, 0.18, -86.16);
CreateDynamicObject(3437, -2008.56, -1594.85, 90.31, -12.30, -89.70, -85.92);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Banyasz[ playerid ] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Banyasz[ playerid ] = 0;
return 1;
}
CMD:banyaszinfo ( playerid, params[] )
{
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Munkád: Bányász )) \" );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( A te dolgod minél több és értékes dolgok útán kutassál! Kutatási Funciód: /banyaszkutat )) \" );
return 1;
}
CMD:banyasz ( playerid, params[] )
{
if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Már bányász a munkád! )) \" );
Banyasz[ playerid ] = 1;
SetPlayerPos( playerid, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Síkeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo )) \" );
return 1;
}
CMD:banyaszkutat ( playerid, params[] )
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 )) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy megadott helyen/Bányában! )) \" );
if(Banyasz[ playerid ] == 1)
{
GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Kutatás..\", 3000, 3);
banyasztimer = SetTimer(\"banyaszkutat\", 10000, true);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
} else { SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy Bánya Ajtajánál! )) \" ); }
return 1;
}
public banyaszkutat ( playerid )
{
switch(random()
{
case 0:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Arany | Ára: 15000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 15000);
case 1:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Ezûst | Ára: 2000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 2000);
case 2:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Bronz | Ára: 4000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 4000);
case 3:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Olaj | Ára: 3000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 3000);
case 4:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Gyémánt | Ára: 10000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 10000);
case 5:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Méssz | Ára: 5000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 5000);
case 6:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Föld | Ára: 0$ ))\");
case 7:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Kavics | Ára: 0$ ))\");
}
KillTimer(banyasztimer);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}
V2 verzió!
#include < a_samp >
#include < fixchars >
#include < streamer >
#include < zcmd >
new Banyasz[ MAX_PLAYERS ];
new aso[ MAX_PLAYERS ];
new banyasztimer;
#define DIALOG_VASARLAS 100
forward banyaszkutat ( playerid );
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" -Bányász Munka Betöltve! Készítõ: ZyZu-\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
//Bánya Bejárata és a lift ajtók!
CreateDynamicObject( 3051, -2007.99, -1594.82, 87.25, 0.00, 0.00, 49.74 );
CreateDynamicObject( 3051, -2007.92, -1595.98, 87.25, 0.00, 0.00, 49.56 );
CreateDynamicObject( 19450, -2008.12, -1594.90, 87.57, 0.00, 0.00, 3.60 );
CreateDynamicObject( 3051, -2008.09, -1593.62, 87.25, 0.00, 0.00, 49.74 );
CreateDynamicObject( 3437, -2007.77, -1600.20, 85.74, 0.00, 0.00, -86.16 );
CreateDynamicObject( 3437, -2008.57, -1588.78, 85.76, 0.06, 0.18, -86.16 );
CreateDynamicObject( 3437, -2008.56, -1594.85, 90.31, -12.30, -89.70, -85.92 );
return 1;
}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
Banyasz[ playerid ] = 0;
aso[ playerid ] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
Banyasz[ playerid ] = 0;
aso[ playerid ] = 0;
return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] )
{
if( dialogid == DIALOG_VASARLAS )
{ if( response ) { if( listitem == 0)
{
aso[ playerid ]++;
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Vásároltál egy ásót! A vásárolt tárgyak megtekintéséhez használd a /targyak fúnkciót! )) \");
} } }
return 1;
}
CMD:targyak( playerid, params[ ] ) {
new string[ 70 ], pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, pName,MAX_PLAYER_NAME );
format( string, sizeof string,\"(( %s neked van %d drabb tárgyad! Vásárlásért: /vasarlas ))\",pName, aso[ playerid ]);
SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1; }
CMD:vasarlas( playerid, params[ ] ) {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VASARLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tárgyak Vásárlása\", \"Ásó - Ára: 5000$\", \"Vásárlás\", \"Mégsem\");
return 1; }
CMD:banyaszinfo ( playerid, params[ ] )
{
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Munkád: Bányász )) \" );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( A te dolgod minél több és értékes dolgok útán kutassál! Kutatási Funciód: /banyaszkutat de kell vásárolj egy asót, hogy tudj dolgozni /vasarlas )) \" );
return 1;
}
CMD:banyasz ( playerid, params[ ] )
{
if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Már bányász a munkád! )) \" );
Banyasz[ playerid ] = 1;
SetPlayerPos( playerid, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Síkeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo )) \" );
return 1;
}
CMD:banyaszkutat ( playerid, params[ ] )
{
if( aso[ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"(( Nincs semmi tárgyad! Vásárlásért: /vasarlas))\");
if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 )) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy megadott helyen/Bányában! )) \" );
if( Banyasz[ playerid ] == 1 )
{
GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Bányászás..\", 3000, 3);
banyasztimer = SetTimer(\"banyaszkutat\", 10000, true);
aso[ playerid ]--;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
} else { SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy bánya ajtónál! )) \" ); }
return 1;
}
public banyaszkutat ( playerid )
{
switch(random(3))
{
case 0:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeres Bányászás! Találat: Arany/Bronz | Ára: 15000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 15000);
case 1:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Nem síkerült bányászni semmit! | Ára: 0$ )) \");
case 2:
SendClientMessage( playerid, 0xFF66FFAA, \"(( Bányászás közben megvágtad a karodat ezért túl sok vért veszitettél! [-20HP] ))\"), GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Megsebesültél!\", 3000, 3), SetPlayerHealth( playerid, -20);
}
KillTimer( banyasztimer );
TogglePlayerControllable( playerid, 1 );
return 1;
}