GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: ZyZu. - 2012. December 08. - 14:42:57

Cím: Bányász Munka V2
Írta: ZyZu. - 2012. December 08. - 14:42:57
Helló! Szóval ma rámírtak és gondoltam tovább fejlesztem ezt a kisebb szkriptemet amit készítettem még anó 2012 -ben. Fejlesztettem pár parancsal és hozzá adtam egy újabb dolgot( amiket írtatok ). Gondoltam, hogy minél jobb és RP -sebb legyen készítettem pár új parancsokat ami /vasarlas és /targyak. Nem tudsz dolgozni ha nincs egy ásód.. ha van akkor beírod /banyaszkutat és vagy találsz valamit vagy nem! Amit hozzáadtam az a sérülés ha nem síkerült bányászni akkor elvághatod a karodat kezedet és -20 HP lemegyen neked. Mostmár kevés esélyed van a nyeréshez! :D Hamarosan várható a V3 verzió ami nagyon tuti lesz menti a munkát és a tárgyakat és több funkció lesz benne!  :)
Parancsai:
               
                 °/banyasz
                 °/banyaszkutat
                 °/banyaszinfo
                 °/vasarlas
                 °/targyak
Készítõ:
                 °ZyZu
Készítési Idõ:
                      °5-6 Perc || Mappolással és teszteléssel! :D
 
V1 Verzió!
 

#include < a_samp >
#include <fixchars>
#include <streamer>
#include <  zcmd  >
new Banyasz[ MAX_PLAYERS ];
new banyasztimer;
forward banyaszkutat ( playerid );
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bányász Munka Betöltve! Készítõ: ZyZu \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
//Bánya Bejárata és a lift ajtók!
    CreateDynamicObject(3051, -2007.99, -1594.82, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74);
    CreateDynamicObject(3051, -2007.92, -1595.98, 87.25,   0.00, 0.00, 49.56);
    CreateDynamicObject(19450, -2008.12, -1594.90, 87.57,   0.00, 0.00, 3.60);
    CreateDynamicObject(3051, -2008.09, -1593.62, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74);
    CreateDynamicObject(3437, -2007.77, -1600.20, 85.74,   0.00, 0.00, -86.16);
    CreateDynamicObject(3437, -2008.57, -1588.78, 85.76,   0.06, 0.18, -86.16);
    CreateDynamicObject(3437, -2008.56, -1594.85, 90.31,   -12.30, -89.70, -85.92);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Banyasz[ playerid ] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    Banyasz[ playerid ] = 0;
return 1;
}
CMD:banyaszinfo ( playerid, params[] )
{
SendClientMessage( playerid, -1, \"                                           (( Munkád: Bányász )) \" );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( A te dolgod minél több és értékes dolgok útán kutassál! Kutatási Funciód: /banyaszkutat )) \" );
return 1;
}
CMD:banyasz ( playerid, params[] )
{
if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Már bányász a munkád! )) \" );
Banyasz[ playerid ] = 1;
SetPlayerPos( playerid, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Síkeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo )) \" );
return 1;
}
CMD:banyaszkutat ( playerid, params[] )
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 )) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy megadott helyen/Bányában! )) \" );
if(Banyasz[ playerid ] == 1)
{
GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Kutatás..\", 3000, 3);
banyasztimer = SetTimer(\"banyaszkutat\", 10000, true);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
} else { SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy Bánya Ajtajánál! )) \" ); }
return 1;
}
public banyaszkutat ( playerid )
{
switch(random(8))
{
        case 0:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Arany | Ára: 15000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 15000);
        case 1:
    SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Ezûst | Ára: 2000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 2000);
        case 2:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Bronz | Ára: 4000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 4000);
case 3:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Olaj | Ára: 3000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 3000);
        case 4:
    SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Gyémánt | Ára: 10000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 10000);
        case 5:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Méssz | Ára: 5000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 5000);
        case 6:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Föld | Ára: 0$ ))\");
        case 7:
SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeress Bányászás! Találat: Kavics | Ára: 0$ ))\");
}
KillTimer(banyasztimer);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}

 
V2 verzió!
 

#include <  a_samp  >
#include < fixchars >
#include < streamer >
#include <   zcmd   >
new Banyasz[ MAX_PLAYERS ];
new aso[ MAX_PLAYERS ];
new banyasztimer;
#define DIALOG_VASARLAS 100
forward banyaszkutat ( playerid );
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" -Bányász Munka Betöltve! Készítõ: ZyZu-\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        //Bánya Bejárata és a lift ajtók!
        CreateDynamicObject( 3051, -2007.99, -1594.82, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74 );
        CreateDynamicObject( 3051, -2007.92, -1595.98, 87.25,   0.00, 0.00, 49.56 );
        CreateDynamicObject( 19450, -2008.12, -1594.90, 87.57,   0.00, 0.00, 3.60 );
        CreateDynamicObject( 3051, -2008.09, -1593.62, 87.25,   0.00, 0.00, 49.74 );
        CreateDynamicObject( 3437, -2007.77, -1600.20, 85.74,   0.00, 0.00, -86.16 );
        CreateDynamicObject( 3437, -2008.57, -1588.78, 85.76,   0.06, 0.18, -86.16 );
        CreateDynamicObject( 3437, -2008.56, -1594.85, 90.31,   -12.30, -89.70, -85.92 );
        return 1;
}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
        Banyasz[ playerid ] = 0;
        aso[ playerid ] = -1;
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
        Banyasz[ playerid ] = 0;
        aso[ playerid ] = 0;
        return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] )
{
    if( dialogid == DIALOG_VASARLAS )
    { if( response ) { if( listitem == 0)
    {
        aso[ playerid ]++;
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Vásároltál egy ásót! A vásárolt tárgyak megtekintéséhez használd a /targyak fúnkciót! )) \");
    } } }
    return 1;
}
CMD:targyak( playerid, params[ ] ) {
new string[ 70 ], pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, pName,MAX_PLAYER_NAME );
format( string, sizeof string,\"(( %s neked van %d drabb tárgyad! Vásárlásért: /vasarlas ))\",pName, aso[ playerid ]);
SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1; }
CMD:vasarlas( playerid, params[ ] ) {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VASARLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tárgyak Vásárlása\", \"Ásó - Ára: 5000$\", \"Vásárlás\", \"Mégsem\");
return 1; }
CMD:banyaszinfo ( playerid, params[ ] )
{
SendClientMessage( playerid, -1, \"                                            (( Munkád: Bányász )) \" );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( A te dolgod minél több és értékes dolgok útán kutassál! Kutatási Funciód: /banyaszkutat de kell vásárolj egy asót, hogy tudj dolgozni /vasarlas )) \" );
return 1;
}
CMD:banyasz ( playerid, params[ ] )
{
if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Már bányász a munkád! )) \" );
Banyasz[ playerid ] = 1;
SetPlayerPos( playerid, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 );
SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Síkeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo )) \" );
return 1;
}
CMD:banyaszkutat ( playerid, params[ ] )
{
if( aso[ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"(( Nincs semmi tárgyad! Vásárlásért: /vasarlas))\");
if( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, -2007.6250,-1594.9907,86.8955 )) return SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy megadott helyen/Bányában! )) \" );
if( Banyasz[ playerid ] == 1 )
{
GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Bányászás..\", 3000, 3);
banyasztimer = SetTimer(\"banyaszkutat\", 10000, true);
aso[ playerid ]--;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
} else { SendClientMessage( playerid, -1, \" (( Nem vagy bánya ajtónál! )) \" ); }
return 1;
}
public banyaszkutat ( playerid )
{
switch(random(3))
{
        case 0:
                SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Síkeres Bányászás! Találat: Arany/Bronz | Ára: 15000$ )) \") || GivePlayerMoney(playerid, 15000);
        case 1:
                SendClientMessage(playerid, 0xFF66FFAA, \" (( Nem síkerült bányászni semmit! | Ára: 0$ )) \");
case 2:
                SendClientMessage( playerid, 0xFF66FFAA, \"(( Bányászás közben megvágtad a karodat ezért túl sok vért veszitettél! [-20HP] ))\"), GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~h~~h~Megsebesültél!\", 3000, 3), SetPlayerHealth( playerid, -20);
}
KillTimer( banyasztimer );
TogglePlayerControllable( playerid, 1 );
return 1;
}
 
Cím: Bányász Munka V2
Írta: bendor - 2012. December 08. - 14:55:04
Remélem a jövõben is Síkeress leszel.
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Flash - 2012. December 08. - 15:28:13
Kontrol C + V befigyel. :)
Am elég elmebeteges script, de azé menõ.
Cím: Bányász Munka V2
Írta: ZyZu. - 2012. December 08. - 15:30:20
Idézetet írta: Flash date=1354976893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kontrol C + V befigyel. :)
 
Miért figyel be ?  :o
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Flash - 2012. December 08. - 15:31:11
Nem arra célzok, hogy lopott a script, hanem hogy lusta a készítõ. :) (Síkeress Bányászás!)
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Bonfini - 2012. December 08. - 16:06:33
Szép script grat ZyZu!De beleírhatnál egy olyat hogy 5 percenként lehetne bányászni mert ha bánya elé beállok és befloodolom akkor simán adja a chaton a dolgokat...


ment a + mellesleg!
Cím: Bányász Munka V2
Írta: pisti525 - 2012. December 08. - 16:51:05
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\banyaszas.pwn(18) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\banyaszas.pwn(25) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\banyaszas.pwn(37) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Warnings.
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Bonfini - 2012. December 08. - 17:04:15
Idézetet írta: pisti525 date=1354981865\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\banyaszas.pwn(18) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\banyaszas.pwn(25) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\banyaszas.pwn(37) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Warnings.
 
Ez azt jelenti hogy a 18,25 és a 37-es sor el van csúszva...
Cím: Bányász Munka V2
Írta: lackos888 - 2012. December 08. - 18:03:35
Mi értelme van annak, hogy lekérsz 1 random számot, ami 0-tól 8-ig terjed, és szinte mindig sikerül a bányászás?
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Flash - 2012. December 08. - 19:12:54
Igaza van lacinak.
randomba kéne hogy nyert, vagy nem nyert. és bõvíteni a scriptet, és már felhasználhatóvá válik. :)
Cím: Bányász Munka V2
Írta: ZyZu. - 2012. December 08. - 20:11:02
Gondoltam én is már erre de elég lusta voltam  :$ :P Ha lesz idõm me csinálom :)
Cím: Bányász Munka V2
Írta: kundlam - 2012. December 16. - 09:14:57
Grat, jó lett ment a +
Cím: Bányász Munka V2
Írta: feca001 - 2012. December 18. - 15:38:11
bányász meló.pwn(3) : fatal error 100: cannot read from file: \"fixchars\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Ez mi?
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Ezredes.$ - 2012. December 18. - 15:46:08
Szedd le a fixchars include-t, és tedd be a pawno, include mappába!
Cím: Bányász Munka V2
Írta: ZyZu. - 2013. Február 17. - 20:23:27
Bányász Munka Frissítve! V2 kiadva!  ;)
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Sramm - 2013. Február 18. - 19:16:12
Jó sok fúnkció van benne. Ezek útán biztosan sok embernek síkerülni fog letölteni ezt az egy darabb scriptet.
Helyesírási hibákra ügyelhetnél...
Cím: Bányász Munka V2
Írta: SnooP - 2013. Február 18. - 19:53:15
Jaj ember, mibe vagytok a helyesírási hibákkal ... Minden ember hibázhat nemde, a munkáját kellene kritizálni (bár nagyon nincs mit rajta) és nem a helyesírását.
Amúgy nem rossz script nekem tetszik, egyedi ötlet jó kivitelezés, nincs sorpazarlás benne, mint a többinél.
Azért befigyel mennyit fejlõdtél a V1 és a V2 alatt.  ;)
Cím: Bányász Munka V2
Írta: ZyZu. - 2013. Február 18. - 20:25:58
Idézetet írta: Sramm date=1361211372\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó sok fúnkció van benne. Ezek útán biztosan sok embernek síkerülni fog letölteni ezt az egy darabb scriptet.
Helyesírási hibákra ügyelhetnél...
 
Te meg ügyelhetnél a nagy szádra mert neked semmi sem tetszik, ott van a gtaforum huzzál szépen vissza oda. Mindig másnak a helyesírássával jár a szád mostmár.. elfogadom a kritikákat nem az de útálom már mikor minden témákba ilyeneket írkálsz és mások munkáját mindig lenézed, nyugodj meg neked sincs olyan nagy munkád szkriptelés íránt.
És köszönöm SnooP következõ verzió jobb lesz módot írok belõle! :)
Cím: Bányász Munka V2
Írta: bendor - 2013. Február 18. - 21:46:52
Én se szeretem túlzottan ZyZu-t,de leállhatnátok a nyelvtantanárkodással. Nagyon nem menõ.
on:
 
SetPlayerHealth( playerid, -20);

 
Az érdekes lesz :D
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Casamiro - 2013. Február 18. - 21:54:02
v2 -es verzióba:
- amikor lefut a timer, a 0 -s id jû játékos kapja mindig a kiírást és a pénzt
- mivel OnPlayerConnectnél -1 re állítod az \'aso\' értékét, így kétszer kell megvenni az ásót, de a /banyaszkutat parancsnál ha 1 az \'aso\' változó értéke akkor megállítja a parancsot, ezért nem is kell ásót venni hozzá
Szerintem ezeket javítsd, és akkor jó lesz.
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Sramm - 2013. Február 19. - 15:53:13
Idézetet írta: ZyZu date=1361215558\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Jó sok fúnkció van benne. Ezek útán biztosan sok embernek síkerülni fog letölteni ezt az egy darabb scriptet.
Helyesírási hibákra ügyelhetnél...
 
Te meg ügyelhetnél a nagy szádra mert neked semmi sem tetszik, ott van a gtaforum huzzál szépen vissza oda. Mindig másnak a helyesírássával jár a szád mostmár.. elfogadom a kritikákat nem az de útálom már mikor minden témákba ilyeneket írkálsz és mások munkáját mindig lenézed, nyugodj meg neked sincs olyan nagy munkád
 
[/quote]
Teljesen nyugodt vagyok. Persze, minden ember hibazhat, de ennyi idosen ennyi es ilyen szinten egyszeruen nem lehet megengedni magadnak. Es nem a munkadat kritizaltam, viszont megneznek toled egy egyedi hazrendszert, mert hogy te biztos nem tudnad osszehozni, az is szent. (nem magamat dicserem, csak probalok ravilagitani.) Egyaltalan nem menoskodesbol irom, kinek menoznek, most oszinten? Szanalmas ez a fajta gondolkodasmod. Visszaterve a belekotesekbe Zyzu, ugy vettem eszre mindenhol moderatornak erzed magad mostansag, mindenhova linkelgetsz szabalyzatot stb. Ugyhogy az ilyen tamadasok is eleg gyengek, talalj ki jobbat. (bocs az offert, majd talan pu-ben folytatjuk.
Cím: Bányász Munka V2
Írta: ZyZu. - 2013. Február 19. - 18:37:12
Idézetet írta: Sramm date=1361285593\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Jó sok fúnkció van benne. Ezek útán biztosan sok embernek síkerülni fog letölteni ezt az egy darabb scriptet.
Helyesírási hibákra ügyelhetnél...
 
Te meg ügyelhetnél a nagy szádra mert neked semmi sem tetszik, ott van a gtaforum huzzál szépen vissza oda. Mindig másnak a helyesírássával jár a szád mostmár.. elfogadom a kritikákat nem az de útálom már mikor minden témákba ilyeneket írkálsz és mások munkáját mindig lenézed, nyugodj meg neked sincs olyan nagy munkád
 
[/quote]
Teljesen nyugodt vagyok. Persze, minden ember hibazhat, de ennyi idosen ennyi es ilyen szinten egyszeruen nem lehet megengedni magadnak. Es nem a munkadat kritizaltam, viszont megneznek toled egy egyedi hazrendszert, mert hogy te biztos nem tudnad osszehozni, az is szent. (nem magamat dicserem, csak probalok ravilagitani.) Egyaltalan nem menoskodesbol irom, kinek menoznek, most oszinten? Szanalmas ez a fajta gondolkodasmod. Visszaterve a belekotesekbe Zyzu, ugy vettem eszre mindenhol moderatornak erzed magad mostansag, mindenhova linkelgetsz szabalyzatot stb. Ugyhogy az ilyen tamadasok is eleg gyengek, talalj ki jobbat. (bocs az offert, majd talan pu-ben folytatjuk.
 
[/quote]
És ? Mond már meg minek szólsz bele más dolgába ? Én ezzel érdemeltem ki a rangomat, hogy segítsek ezért masolom a szabályokat be masnak akik nem tudjak, mivel a moderatornak sincs ideje valamikor. És ha szeretnéd tudni azért nem írok nagyobb szkripteket mert nincs idom az egész GTA szkripteléshez mind neked tudod nekem vannak barátjaim és iskolám is ahol nagyobb eredményeket kell elérjék nem a gép elött legyek egész nap.
Illetve a következõ Szkriptem jobb lesz de jobban kidolgozom! Tanácsokat pedig elfogadom.(és ezt a vitát pedig nem folytatom)!


És ha szeretnéd tudni én nem folytatok senkivel semmit mivel több eszem van ilyen gyerekes viselkedésre, és meg te vagy a nagy Sramm pff hadjál már ezzel..
Cím: Bányász Munka V2
Írta: grove4l - 2013. Február 19. - 19:15:03
Szerintem meg egyszerûen kezelni kéne tudni a negatív kritikákat.
Cím: Bányász Munka V2
Írta: Beckham - 2013. Február 21. - 08:59:58
Nem rossz script,így tovább.
Cím: Bányász Munka V2
Írta: CANNONN - 2013. Február 21. - 11:41:17
Beckham, legalább ne tanítanád rossz dolgokra.
A \"pragma tabsize 0\" igen csak rossz megoldás.
Keresse meg a sorokat és javítsa az eltolódásokat.