Szerző Téma: AntiSpawnKill  (Megtekintve 1983 alkalommal)

AntiSpawnKill
« Dátum: 2011. május 04. - 18:32:34 »
0 Show voters
Itt egy újabb scriptem! Egy pár perc megírni de sokszór hasznos!
[pawn]
#include <a_samp>
forward AntiSK(playerid);
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
print(\"~~~~AntiSpawnKill~~~~~\");
print(\"~~~~~~by Szabyy~~~~~~~\");
    new string[48];
    format(string, sizeof(string), \"~w~Sk v¾delem!\");
    GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 4);
SetPlayerHealth(playerid, 99999999);
SetTimerEx(\"AntiSK\",5000,0,\"i\",playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
return 1;
}
public AntiSK(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"SK védelem lejárt!\");
return 1;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 09:45:49 írta Jethro »

Gang[St]e[R]

  • Vendég
AntiSpawnKill
« Válasz #1 Dátum: 2011. május 04. - 18:52:06 »
0 Show voters
Hallod elrontottad, mert azt csináltad ,hogy mikor spawnol akkor mozogjon és utána Anti SK nál meghogy lefagyjon!
 
TogglePlayerControllable(playerid,0);

 ezt tedd a spawnhoz
!

AntiSpawnKill
« Válasz #2 Dátum: 2011. május 04. - 18:56:14 »
0 Show voters
Ja tell!
Javítottam!

AntiSpawnKill
« Válasz #3 Dátum: 2011. május 04. - 19:33:00 »
0 Show voters
Az [FS] Elõtagot tedd ki !

AntiSpawnKill
« Válasz #4 Dátum: 2011. május 05. - 06:38:37 »
0 Show voters
Régebben énis írtam egy ilyen scriptet, de szóltak hogy ez nem AntiSK mivel lefagyasztja a játékost így csak késleleteti az SK-t. Egyszerûbb ha az OnPlayerSpawnál adsz neki egy GodMode-t és ott elindítasz egy timert a timer végén pedig vegye le a Godot.

AntiSpawnKill
« Válasz #5 Dátum: 2011. május 05. - 15:46:52 »
0 Show voters
A szeromon úgy van megcsinálva!

AntiSpawnKill
« Válasz #6 Dátum: 2011. május 05. - 16:35:41 »
0 Show voters
A script készítõje tiltva van egy másik script ellopása miatt.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal